Tasmmyn. P.O.V
-Jake?! Cum de ai putut face asta? Te iubeam! Am spus plangand.
-Sh! Linisteste-te!
Mana lui mi-a acoperit usor gura iar eu am inceput sa ma zbat. "Te roog" , am tipat cu gura acoperita. Fata lui e infricosatoare iar mana lui a alunecat pana in zona coapsei inferioare si am tipat scurt de durere cand am simtit cum ma ciupeste. El inca zambea sadic iar eu nu mai vad bine lucrurile din jurul meu din cauza lacrimilor. Mana lui a inceput sa urce tot mai sus pana cand am simtit cum mainile lui mari si musculoase au inceput sa ma stranga de piept tot mai tare obtinand tipete infundate din partea mea. Nici nu mi-am dat seama ca eu nu am tricou pe mine, defapt, infara de chiloti, nu am nimic pe mine.
Am inceput sa ma zbat tot mai mult dar fara folos. Catusele de care sunt prinsa nu se clintesc sub nici o forma, punandu-ma pe mine intr-o situatie dificila, facandu-ma vulnerabila.
Buzele lui au inceput sa le muste pe ale mele. El gemea de placere, dar eu tipam din toti rarunchii. Sarutarile lui au inceput sa coboare tot mai jos, ajungand la betelia chilotilor. In acel moment am impietrit si am inghitit zgomotos in sec.
Joker isi freca nasul de buricul meu pana cand a inceput sa rada szgomotos, lucru care m-a facut sa tremur mai mult decat o faceam deja.
-Deci...cica esti aia mai rea din mafie huh? Vreau sa vad daca titlul ti se potriveste, plus ca nu cred ca o fata ar putea fi atat de rea pe cat se crede. Mai degraba mie mi s-ar potrivi numele de "demon", nu tie.
In secunda urmatoare, chilotii mei au atins podeaua, lasandu-ma complet goala in fata lui.
-Sper ca esti cuminte pustoaico! Nu vreau sa fac sa te doara mai mult decat trebuie.
In secunda aia dintii lui mi-au atins clitorisul iar tubul vaginal a fost strabatut de suflul lui Jake. Zgomotele scoase de mine erau combinate intre tipete durere si gemete.
A inceput sa ma penetreze din ce in ce mai tare si dur incat eu am inceput sa tremor si sa plang simultan.
-Te roog. Am spus printre sughiturile provocate de lacrimi.
-Vrei mai mult? A spus lipindu-si fata de a mea.
In acel moment respiratia mea s-a oprit si m-am ridicat in sezut. Mi-am frecat fruntea cu degetele si am luat guri mari de aer. Am fruntea transpirata si tremur ca un dril.
M-am uitat putin in jur si am realizat ca a fost doar un vis. Am haine pe mine, dar nu cred ca faptul ca eu am fost capturata e un vis.
Sunt intr-o camera frumoasa. Un candelabru superb atarna din tavan iar camera este invaluita in noanta bej. Patul pe care stau intinsa este pufos iar asternuturile sunt din matase.
-Unde sunt? Am spus abia gasindu-mi cuvintele. Cel mai probabil e inca o halucinatie de-a mea, asa ca mai bine ma pun in pat inainte sa ma trezesc pe o farfurie cu salata si pe Revo cum taie din mine luandu-si cina.
...
Aurora P.O.V
L-am rugat pe Joker sa aduca prizoniera intr-o camera mai speciala. Am inteles ca mai trebuie sa fie o fata langa ea, o fata pe care o cheama Kira. Revo si Lee au luat-o si au dus-o in camera unde e Shadow.
Cand mi-a adus-o Joker pe Shadow am vazut ca e foarte frumoasa si are un corp de invindiat. Imi aminteste intr-o oarecare masura de o prietena din copilarie, Tasmmyn, dar ea avea parul negru, nu roscat ca tarfa asta si numele ei de familie nu era Greene ci Callum.
Am inceput sa rad in sinea mea la gandul ca prizoniera de care trebuie sa scap ar fi Tasmmyn, ma rog, Tasmmyn pe care o cunosc eu, chiar daca mi se pare ciudat ca au acelasi nume. Nu! Tam avea un prenume, Michelle, ea nu are niciunul. Cel mai probabil e o coincidenta.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...