Andy m-a luat pe sus si m-a trantit pe pat incepant usor sa desprinda fiecare bucatica din materialul ce-mi invelea pielea. E fierbinte iar miscarile lui sunt bine gandite, mangaindu-mi fiecare particica a pielii. A inceput sa maraie pe gatul meu iar eu, mi-am infipt mainile in parul lui apropiindu-l de buzele mele.
Limba lui a inceput sa-si faca de cap in gura mea si eu i-am tras tricoul albastru inchis peste cap, facand loc minunatelor sale patratele in care sunt gata sa-mi infing coltii.
In scurt timp am ramas amandoi goi si ne impleteam intr-un dans senzual. Andy si-a luat telefonul iar camera a fost invaluita in melodia ocean drive de Duke Dumont, dar i-am luat telefonul din mana punand melodia nothing else metter de la Metallica.
Andy si-a cufundat afta in mine, coborand cu sarutarile pana la feminitatea mea care arde de fericire. Si-a lipit limba de clitoris.
L-am simtit intrand in mine cu miscari rapide iar asta m-a facut sa gem de placere alaturi de el care imi gusta pilea de pe abdomen, sugand-o hamesit.
M-am ridicat si l-am pus la pamant sarind cu buzele peste ale lui si devorandu-l incet. Buzele lui se lasau muscate de ale mele si gemea laturi de mine de placere. Am coborat muscaturile pe abdomenul lui si l-am facut sa tipe cand dintii mei i-au zgariat organul excitant, gemant plin de fericire dupa ce i-am dat drumul.
Amandoi ne-am revarsat intr-un orgasm care ne-a ravasit, mainile lui tragandu-ma mai mult spre el.
-Esti cea mia minunata persoana din viata mea!
Am spus presat peste buzele mele. As fi fost rea in momentul asta, dar am decis ca uit tot ce mi-a zis si ca ne reluam viata.
Melodia where the wild roses grow de Nick Cave si The Bad Seeds m-au facut sa ma misc ca o felina pe langa el, facandu-l sa geama la fiecare atingere a mainilor mele pe corpul lui. Cred ca ajungem la al doilea orgasm rapid, cel putin eu, dar el se vede clar ca e obosit.
Mi-a dat drumul din stransoare si s-a tolanit ca un motan la soare pe pat. O durere ingrozitoare mi-a strapuns inima si am profitat de faptul ca el a adormit, ridicandu-ma din pat si luand-o la fuga pana in baie. Respiratia mea s-a intetit si am inceput sa tusesc puternic imprimand pe palme mici pete de sange care mi-au zbarlit pielea. De ce momentele frumoase sunt stricate astfel?
Asta nu poate fi de bine! Am spus in mintea mea. Am incuiat usa si mi-am facut un dus fierbinte. Am luat din sifonier haine negre pe care vreau sa le imbrac. Mi-am ales lenjeria intima de aceeasi culoare si am coborat scarile spre garajul lui Carter urmand sa iau o masina. Tusea nu m-a slabit deloc iar de pe mainile mele deja se scurgeau fasi rosiatice.
Revo sta de vorba cu Carter in fata garajului asa ca singura varianta care mi-a trecut prin cap a fost sa ma furisez prin spatele lor, incercand sa-mi potolesc tusea, lucru care mi se pare imposibil.
Am luat-o la fuga prin spatele lor dar imediat am fost oprita de Carter care mi-a prins mana oprindu-ma.
-Tam? Esti ok?
Am dat negativ din cap si le-am aratat mainile mele pline de sange.
-Ce s-a intamplat? M-a intrebat Revo cu ochii cat cepele.
Am continuat sa dau din cap in semn ca nu am nici cea mai mica idee iar tusea a venit parca mai puternica. Am cazut in genunchi simtind cum ma sufoc, dar mainile baietilor m-au ajutat sa ma ridic si m-au asezat pe un scaun. Am primit o sticla de apa de la Carter pe care am baut-o lacoma. Tusea s-a potolit iar privirile ingrijorate ale baietilor m-au facut sa ma uit la cimentul de sub picioarele mele. Nu sunt in stare sa raspund la nici o intrebare si incerc sa-mi reglez respiratia la executia ei normala. Dupa cateva minute mi-am adunat puterile si am incercat sa spun ceva pentru a nu-i lasa pe baieti chiar atat de tensionati.
-Azi era cat pe ce sa va omor!
Mana lui Revo mi-a astupat imediat gura si m-a luat in brate.
-Tam! Nu ai stiut! Nu vroiai sa ne omori si tu esti cea care ne-a salvat!
-Huh?
-Daca nu erai tu, Amalia o omora pe Katherine iar la cum il cunosc eu pe Harry ar fi murit in secunda urmatoare sau ar fi tras in ea pana la refuz, plus ca daca nu cunosteai tu acea iesire, noi am fi explodat acolo! Iti suntem datori cu viata voastra! A spus Carter incercand sa ma linisteasca.
Am incercat sa schimb subiectul aruncandu-mi privirea catre Revo.
-Nu am nevoie de psihiatru! Am spus razand facandu-l si pe el sa rada apoi.
-Chiar! Ce-a fost cu...?
-Faith? Ea e motivul pentru care esti tu atat de ingrijorat cu privire la mine, dar acum s-a dus! Ai auzit si tu, a plecat iar acum eu sunt libera! Insfarsit libera!
-Nu ea era motivul pentru care sunt ingrijorat!
-Atunci?
-Viata ta e un adevarat film de groaza iar eu vreau sa-l fac un film de actiune. Ai avut o viata grea, dar totul se termina aici! Daca tu nu ai grija de tine, atunci am eu!
-De ce Revo?
-Pentru ca acum esti sora mea, iar de mine nu a avut nimeni grija cand eram mic si stiu cat de greu e! Eu sunt aici! Claud e aici! Carter e aici! Toti suntem aici daca ai nevoie de ceva!
-Chiar! Unde e Claud?
-Am rugat-o sa le ia pe Katherina si Mayra de la aeroport dupa ce se intoarce din Rusia!
-Ce cauta in Rusia!
-Claud e furnizoarea de bauturi a lui Revo! Tu de unde crezi ca are cele mai bune bauturi din lume? A spus Carter cu un zambet imprimat pe buze.
-Pot sa va rog ceva?
-Orice!
-Spuneti-le voi ce s-a intamplat cu Faith si ca nu au de ce sa se teama de mine! Nu sunt un monstru, cum a zis Faith!
-Nu! Nu esti, cum ai zis si tu, ai sentimente! Stai calma! Vorbim noi cu ei si ii linistim!
-Mersi baieti!
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...