Vise sparte

87 8 0
                                    

La referenul melodiei au aparut Harry si Katherine iar un urma lor l-am vazut pe Rudolf care s-a facut pachet de nervi. Am aruncat o privire pe sub ochelari cand Harry a ajuns langa mine si m-a pufnit rasul cand l-am vazut si pe Rudolf.

-Aaaaa?! Tam? Ce a patit Zac?

-Sa zicem ca s-a intalnit cu mine!

-Si de ce era rosu la fata?

-Pentru aveam chef de un Rudolf si nu stiam cum sa fac rost!

Harry a inceput sa rada alaturi de mine si Kath iar Zac ne tot arunca priviri ucigase.

M-am urcat in masina si am parasit parcarea iar in spatele meu masina lui Harry si-a facut aparitia. Merge destul de tare si repede asa ca l-am lasat sa-si faca de cap pe sosea.

Am primit un apel pe bordul masinii si nu m-a mirat sa vad ca e de la Harry. De unde are idiotul asta numarul meu?

-Ce-i? Am spus simplu uitandu-ma in oglinda retrovizoare.

-Te bagi la o cursa? A spus Harry impanat. Poate vrea sa-si ia revansa ca a pierdut in fata mea la marea cursa.

In spatele meu, la o distranta de 4 masini, am vazut ceva dubios la una. E neagra si nu are numar de inmatriculare.

-Hmm...nu acum Harry, vreau sa vad ceva. Urmeaza-ma!

Am luat o curba in partea stanga si am intrat pe o straduta care duce sprea padure. Normal ca si masina neagra s-a tinut dupa noi.

-Tasmmyn, ce ai de gand? A spus Kath speriata.

-Harry hai sa ne jucam!

-Ce?!

Am intors masina si am parcat-o cu fata spre sosea, la fel si Harry.

-Kath! am tipat la ea si cred ca a tresarit.

-Da!

-Orice ar fi, sa nu iesi din masina!

Ea a inghitit in sec iar in scurt timp masina care ne-a urmarit a parcat in fata masinilor noastre. Mi-am tras repede o peruca blonda pe cap, cu parul lung care il ascunde bine pe al meu. Mi-am luat un pistol pe care l-am pus in buzunarul de la spate si altul pe care mi l-am idesat in alt buzunar. Inca am ochelarii pe nas asa ca nu se poate afla cine sunt.

Harry a coborat primul din masina iar dupa el, persoana care ne-a urmarit pana acum. Am inghitit in sec cand l-am vazut pe Drake iesind din masina.

M-am dat si eu jos din a mea si am fugit spre Harry cu o voce de copil neajutorat si l-am luat in brate.

-Iubitule, ce se patrece? Am spus schitand frica pe fata mea. El a ridicat usor din spranceana dar s-a prins imediat de jocul de care vorbeam.

-Nimic iubito, stai calma!

-Hmm, deci tu esti noua achizitie a lui Styles. Si ma rog, care iti este numele?

Am vazut ca Harry nu si-a ascuns tatuajul de la gat si e oarecum vizibil.

-Katherine! Harry a tresarit iar apoi si-a acoperit tatuajul de la gat si a inghitit in sec.

-Deci, Katherine, esti gata sa mori?

-Ce?! Am incercat sa-mi iau pistolul de la spate dar arma lui indreptata spre pieptul meu m-a oprit.

Harry a inceput sa maraie.

-N-ai face asta! S-a auzit printre maraiturile lui Harry.

-Am s-o fac, asa cum ai facut si tu cu Christine! Am incercat sa fug cand glontul lui Drake era cat pe ce sa ma loveasca in piept, dar a trecut milimetric pe sub mana mea. Eu mi-am intrat in rol si m-am prabusit la pamant de parca chiar m-ar fi omorat.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum