Fuga de urmari

196 19 0
                                    

Andy mi-a dat un pahar cu apa si mi-a zis sa ma intind. I-a luat pe Lee si Revo intr-o alta camera. Era o liniste ca de mormant in jurul meu si puteam auzi clar ce vorbeau Lee, Revo si Andy. M-am ridicat de pe pat dand pe gat jumate de pahar si m-am indreptat spre usa unde erau ei. Ma uit pe gaura cheii. Aparent doar Revo sta sprijinit de un birou in timp ce Andy si Lee stau pe o canapea.

-Ce facem? Vocea lui Lee m-a speriat.

-Cred ca are problema asta de mult timp! A spus Andy cu jumatate de gura.

-Nu vreau sa o las asa! Vocea lui Revo mi-a zbarlit pielea.

-Pai si ce vom face?

-Probabil e din cauza lui Adison!

-Cum adica Andy?

-Dupa moartea lui, Tam a intrat in depresie si ajuns repede la ultimul stadiu. Eu am experienta in consolare si psihologie. Am incercat sa o ajut dar cazul ei era deja prea grav si in fata mea parea ca nu are nimic,pana cand am vazut-o torturandu-si victimele intr-un mod oribil. Cred ca asa ea isi descarca nervii. Am continuat sa vorbesc cu ea, ea purtand aceeasi masca de copil nevinovat. Nu m-a lasat sa o ajut! S-a interiorizat complet! Daca o intrebi acum despre viata ei nu o sa-ti raspunda! Nu ii place sa vorbeasca despre ea si despre viata ei. Am vazut ca ceva de la mine s-a prins si la ea deoarece am vazut-o consoland lumea in situatii grele dar ea nu-si asculta propriile sfaturi. Ii ajuta pe altii dar nu si pe ea.

Lee si-a indreptat privirea catre Revo.

-Ce ai sa faci Revo? Clar cu ea nu e de joaca!

-Nu credeam ca am sa spun asta vreodata dar cred ca o duc la psihiatru. Am scos un mic sunet dar pe care nu l-a auzit nimeni.Mi-am pus mana la gura si sunt de-a dreptul socata! Dupa ce ca urasc doctorii el ma trimite la unul?! Andy s-a ridicat si s-a asezat langa Revo.

-Revo tu chiar crezi ca ea o sa vrea asta? Adica, ei ii e frica de moarte de doctori si ii uraste din toata inima! Nu o sa fie deloc de acord si daca o sa o iei cu forta o sa te urasca, plus ca la cum o stiu eu pe Tam, ai sa-i distrugi viata daca o duci la psihiatru.

-Andy imi asum asta! Trebuie ajutata! Iti multumesc ca ai avut grija de ea, dar de acum ma ocup eu.

-Nu e bine Revo!

M-am ridicat de pe jos si am inceput sa fug cu fata inecata in lacrimi! Nu pot sa cred ca Revo vrea sa-mi faca asa ceva! M-am urcat in masina si am plecat cat de repede am putut din acel loc. Mi-am inchiss telefonul, nu vreau sa aud pe nimeni, vreau sa fiu doar eu si cu mine.

In doua ore am parasit New Orleansul si conduceam spre Dallas. Fuga haotica cu masina nu m-ar fi ajutat prea mult asa ca m-am dus la un bar si am cerut 4 sticle de vin si doua de vodka.

Barmanul s-a uitat putin ingrijorat la mine dar nu a ezitat sa mi le dea. Am platit bautura si m-am intors la masina. Am condus puternic pana in Louisiana. Cum sunt atrasa de ce e vechi sau parasit, si stiam de casa de acolo, de pe straduta Francisville si am mai fost acolo, de mule ori fiind gata sa mor din cauza aparitiilor fantomatice, dar acum nu ma tem nimic si m-as bucura emorm sa mor.

Oriune mai bine decat la un psihiatru. Dupa ce ca era rau ca sunt posedata, am inceput sa vorbesc si cu mine insami. Am luat plasa in care erau sticlele de bautura alcoolica si am intrat fara retineri in vila generalului David Bradford. Usa scartaia puternic iar pe parchet se vedeau urme de pasi ude. Dupa cum arata micu orasel, nu e prea populat, probabil din cauza acestei case. Am luat o gura mare de aer si m-am facut comoda pe canapeaua uzata. Casa e distrusa pentru ca sunt gandaci peste tot si miroase a cadavru.

Eu sunt obisnuita cu mirosul asta pentru eu sunt cea care lasa cadavrele sa putrezeasca dupa ce le omoram.

Am luat o sticla de vin si dupa ce i-am scos dopul, am inceput sa beau insetata din sticla. Mie nu-mi place alcoolul dar acum, fac o exceptie.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum