Halucinatii

82 6 2
                                    

Tasmmyn. P.O.V

Ahh! Camera se distorsioneaza si incet lucrurile de langa mine dispar lasand numai copaci in jur. In numai cateva secunde am ajuns intr-o poiana plina cu flori de toate culorile.

Mici pete de purpuriu au patat petalele albastre ale florilor raspandite dezordonat. Soarele domneste pe cerul senin si nu lasa vre-un nor sa-si faca aparitia.

-Mama!

Am auzit o voce de copil mic si m-am indreptat spre locul de unde am auzit sunetul. Era o fetita care alerga si am vrut sa o opresc cand a inceput sa alerge spre mine, dar a trecut prin mine ca si cum eu nu as exista.

Am inceput sa-mi frec fruntea cu palmele si in secunda urmatoare au aparut doua personae trecute de 47 de ani. Nu mai sunt intr-o poiana, am ajuns intr-un han care pare uitat de lume.

Doua persoane stau pe fotolii si se uita la focul cum arde in semineu. Sunt un barbat si o femeie care nu fac nimic altceva decat sa se uite la foc.

Am inchis ochii si m-am trezit intr-o camera alba, legata de barele unui pat. Am inceput sa trag si simt cum incep sa ma doara incheieturile.

Usa s-a deschis violent si l-am vazut pe Revo intrand mai fioros ca niciodata. Are in mana un toiag iar pe fata lui s-a asternut un zambet sinistru. S-a apropiat de mine si mi-a soptit:

-Bun venit in iad rebelo! A venit timpul sa te domesticesc! Apoi o lovitura puternica mi-a izbit capul de perete, urmata de altele pe picioare. Revo a inceput sa ma loveasca tot mai tare si incepeam sa tip de durere.

Am auzit un ras sinistru venind de la el. Dupa ce si-a satisfacut dorinta de a ma lovi, corpul lui Revo s-a raspandit in fum si mi-am dat seama ca stau legata si de maini si de picioare de un lemn, pe verticala si prajita la foc mic.

Langa mine e Rowena care ascute niste cutite si imi zambeste sadic.

-Da-mi drumul curvo! Cand am sa scap de aici te incinerez javra ordinara ce esti! Da-mi drumul! Am tipat la ea inecandu-ma in propriile mele lacrimi.

La Spider a inceput sa rada zgomotos si a infipt un cutit in spatele meu, urmat de altul in gat. Am vazut cum sangele meu saruta pamantul uscat iar eu raman rapid fara aer. Fara sa-mi dau seama la momentul respectiv, doua brate m-au luat de pe jos si m-au pus pe un pat tare si rece.

Capul imi vajaie si o durere si-a facut aparitia. Am incercat sa deschid ochii dar tot in jurul meu se vedea in ceata. Dupa ce mi-am mai revenit, am incercat sa ma ridic in sezut dar doua maini puternice m-au asezat in pozitia mea originala. Am inceput sa ma zvarcolesc iar bratele puternice au reaparut. Cand imaginile au devenit mult mai clare, am vazut ca Revo era cel care ma tinea. M-am speriat si am inceput sa ma agit mai mult.

-Da-mi drumul jegos nemernic! Luate-ar dracu de imputit! Da-mi drumul! Am spus zvarcolindu-ma.

La aceasta replica el a inceput sa se ingrijoreze si imi tot repeta ca o sa aiba grija de mine, ca din vina lui sunt eu acum in starea in care sunt si ca ii pare rau. Din ochii mei deja simteam cum tasnesc flacari si eram gata sa ma napustesc pe el. Nu am apucat sa ma misc in vre-un fel deoarece durerea de cap si-a facut aparitia si am inceput sa tusesc haotic.

In locul lui Revo au aparut Alex si Andy care ma tregeau, unul intr-o parte, altul in cealalta.

-Ea vine cu mine! A spus Andy tragandu-ma in-spre dreapta.

-Ba nu! Vine cu mine! Alex m-a tras in-spre el si am cazut toti dar cand mi-am dat seama de asta eram pe fundul oceanului si incercam sa inot ca sa nu ma inec, dar ceva ma tinea de picior.

Will si Faith ma trageau tot mai in jos spre apa intunecata.

Am inceput sa tip iar apoi m-am trezit cu o galeata de apa rece pe cap.

Am deschis ochii si am remarcat ca sunt intr-o camera viu colorata, pe un pat pufos.

-S-a trezit printesa!

Mi-am intors capul spre persoana care a vorbit iar fata mea s-a albit cand l-m vazut pe Lee si Revo langa mine.

-Ai dormit bine dulceata!

-Luate-ar dracu! Am spus printre dinti.

-Nu fii rea cu mine Tam! Eu ti-as zice sa asculti de mine daca nu vrei sa patesti ca scumpa ta surioara, Amalia.

Lee a scos de la spate o siringa ce contine o substanta incolora iar eu am facut ochii mari si m-am dat mai in spate, dar peretele a facut contact cu spatele meu si am inghitit in sec.

-Nu, nu. A spus Lee facand cu degetul intr-o parte si intr-alata. Nu ai unde sa pleci, asa ca nu mai incerca sa te feresti! Lee s-a apropiat de mine si mi-a prins fata cu o palma. Daca esti destul de cooperativa, ai sa iesi de aici inainte sa-ti dai seama, acum trebuie sa mergem intr-un loc foarte special pentru mine iar tu, trebuie sa dormi pana ajungem acolo.

Secunda urmatoare am simtit o intepatura in piciorul meu iar camera a inceput sa se incetoseze, eu cazand intr-un somn adanc.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum