Dupa ce a parcat masina, m-a luat de mana si m-a dus in garajul urias a lui Revo. Sute de masini sunt intinse pe de-o parte si de alta, masini de toate culorile, unele pentru curse, altele pentru plimbari, etc. Bijuterii superbe pentru orice.
-Cate masini are tipul asta? Am spus cu gura pana la pamant. Andy a inceput sa rada.
-Are destule, dar nu foloseste niciuna!
-Ceee?! Am spun inghitind in sec. Are atatea masini!
-Da! Dar dintre toate si-a ales mustangul iar masina aia o foloseste de cativa ani. Masinile astea sunt ca si inexistente pentru el. Nu o sa le foloseasca niciodata si nici cadou nu-l vezi sa le dea. Nici eu nu-l inteleg de ce face asta! Masinile astea sunt bijuterii pure.
-Poate masinile astea au un impact emotionat asupra lui si de aceea nu le da sau foloseste.
-Probabil ai dreptate, sau poate vrea sa le vanda dublu. Ar fi cumparatori care le-ar vrea.
Andy m-a tarat pana la cel mai intunecat loc al garajului unde sunt acoperite masini, motociclete si alte masinarii, cu cersafuri patate de ulei. Cand am vazut unde ma duce, am inceput sa gandesc pervers. Are chef de sex şi ii e greu sa o spuna? Am început sa rad in sinea mea. Din cate stiu eu, aici e locul masinilor stricate si imposibil de reparat, locul unde se dezmembreaza o masina, se pastreaza ce mai e bun iar restul de arunca.
-Andy, de ce m-ai adus aici?
In secunda urmatoare a ridicat un cearsaf de pe o motocileta iar eu am ramas masca. Motorul e nou iar aspectul motocicletei pare ca seamana cu un anunt pus in reviste pentru CEA MAI SOFISTICATA MOTOCICLETA.
-Andy ce e asta? Am spus apropiindu-ma de ea.
-E o motocicleta!
-Pai vad ca e! Dar cum? Din cate stiu eu, aici se aduce numai ce e stricat.
-Nu am vrut ca lumea sa-mi vada motocileta. Asta e garajul lui Revo iar in cel a' lui Luis nu e loc pentru ea. Am pus-o aici si timp de cateva luni nimeni nu gasit-o.
-Stai! Tu macar stii sa conduci asa ceva?
-Da! Am carnet pentru asa ceva. Chiar daca nu am mai condus de mult o motocicleta, nu cred ca am uitat. Andy mi-a inmanat o casca si spre surpinderea mea, era curata, de parca prafului i-a fost teama sa se aseze pe ea.
Andy a scos motocicleta din garaj iar eu m-am asezat in spatele lui tinandu-l strans de abdomen.
Motorul torcea ca o felina salbatica iar asta mi-a electrizat corpul. Am iesit cu motocicleta pe autostrada, gonind ca fulgerul pe soseaua incinsa.
E incredibil! Ma simt ca un fulg in bataile timpurii ale vantului.
Dupa 20 de minute, Andy a oprit motorul iar eu mi-am ridicat casca de pe cap lasand valurile grena sa-mi curga pe spate. Mi-am uitat in jur si am ramas perplexata la ce e aici.
Soarele apune iar asta ofera o atmosfera melancolica. De aici se vede tot New Orleansul. Miliarde de luminite acaparand tot orasul.
-Asta e locul meu preferat! Aici vin mereu cand sunt nelinistit sau nervos deoarece locul asta ma calmeaza.
-Waw! Am spus inca uimita de frumusetea locului.
-Si acum, locul asta este locul nostru!
-Huh? Am spus parca zmulsa din transa. Andy se joaca cu suvitele parului meu avand pe fata cea mai mirifica privire pe care am vazut-o eu vreodata. Ochii lui turcoaz au prins tente maronii imprejurul irisului electriandu-mi corpul.
Si-a lipit fata de a mea si a inceput sa ma sarute coborand spre zona gatului.
-Te iubesc Tam! L-au auzit mormaind pe gatul meu si dintr-o data fata mea a inceput sa radieze. Mi-am coborat gura pana la nivelul urechii lui si i-am soptit.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...