Cadou ascuns

203 20 0
                                    

Totul in jurul meu e plin de flacari salbatice si umbre care impanzesc locul. Totul in jurul meu e distrus, cladirile sunt prabusite la pamant inundate in foc. Am inceput sa alerg, dar nu stiu exact unde. Imaginea m-a proiectat intr-o alta, in care ma aflu la mormantul mamei.

O femeie tanara cu un batic negru pe cap, sta asezata in genunchi in fata mormantului si plange. Am facut cativa pasi spre femeie si am pus mana pe umarul ei. Femeia si-a intors capul spre mine iar ochii mei erau plini de cristale. E mama mea!

-Ohh, draga mea! De ce m-am parasit?

Mi-am aruncat privirea spre bucata de marmura iar fata mea a devenit o mascata de lacrimi. Pe mormant este scrijelit numele meu: Greene Mayrra Tasmmyn.

M-am prabusit in genunchi si toata atentia mea era asupra mamei.

-Mama sunt chiar aici! Am incercat s-o fac sa se uite la mine, dar tot ce a facut a fost sa-si indrepte privirea spre mormantul meu.

-Parca te si aud iubita mea!

Dintr-o data am vazut ca eu sunt o stafie si pamantul s-a rupt sub mine, doua maini tragandu-ma intr-o apa rece precum gheata. Am incercat sa ma ridic la suprafata dar mainile acelea nu-mi dadeau drumul iar un nod mi s-a pus in gat, plamanii mei ramanand fara aer. Andison era cel care ma tragea in jos iar ochii mei s-au marit precum cepele.

M-am ridicat in sezut desprinzandu-ma de mainile lui Andy care ma tineau la pieptul lui. Andy s-a ridicat odata cu mine si ma privea stupefiat. Respir greu iar mana mea stanga s-a pozitionat in dreptul inimii.

-Ai avut un cosmar? M-a intrbat Andy inca stupefiat.

Eu am dat afirmativ din cap iar el m-a luat in brate.

-Stai calma, a fost doar un vis.

Adoram cand el nu-si baga nasul in viata mea, in momentul asta nu sunt in masura sa-i spun visul meu si ca in vis, cred ca as incepe sa plang.

Andy mi-a strivit buzele intr-un sarut care mi-a electrizat corpul iar printr-o idee nebuneasca m-am urcat pe el si am inceput sa-i musc gatul scotand de la el gemete de placere. Mainile lui puternice m-am prins de mijloc si m-au trantit pe pat, Andy incepand sa-mi devoreze pieptul, asezandu-se deasupra mea.

Am inceput sa chicotesc, dar zambetul meu a inceput sa se transforme intr-o masca de groaza cand l-am simtit coborand cu buzele spre feminitatea mea. Am inceput sa tremur iar mainile mele s-au racit exagerat de mult. Buzele lui imi maingaiau feminitatea delectandu-se cu petele de sange ramase de aseara.

Inca simt in mine o durere sfasietoare dar trebuie sa-i fac fata.

Andy si-a lins buza de jos urcand spre gura mea in sarutari fierbinti.

Organul sau musculos si-a facut aparitia inauntrul meu cu miscari rapide, gest care m-a facut sa-mi indoi spatele si sa gem de placere. L-am simtit razand pe gatul meu si i-am insfacat obrajii cu mainile mele, propulsandu-l cu buzele mele intr-o alta lume.

-Mai vreau misiuni ca astea! A mormait peste buzele mele iar eu am inceput sa rad. L-am dat deoparte si m-am uitat obosita la ceas. Ochii mi s-au marit cand am vazut ca e 11:20 iar eu maine am cursa si nu m-am pregatit deloc.

M-am ridicat obosita din pat si imi cautam hainele imprastiate de colo colo, amestecate cu cele ale lui Andy, prin camera.

Dupa o cautare amanuntita mi-am gasit aproape toate hainele.

-Unde mi-e sutienul? Am exclamat curioasa.

Andy a inceput sa rada si mi-a facut semn spre candelabru unde statea cocotat sutienul meu. Am inceput si eu sa rad si topaiam spre a ajunge la piesa lipsa din garderoba mea. Andy s-a dat jos din pat, m-a apucat de sold si m-a ridicat pana cand am putut ajunge la candelabru si am insfacat sutienul buclucas.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum