Sex

99 5 0
                                    

Am mancat cu noduri si fiecare inghititura mi se bloca in gat. Revo se uita atent la mine si are o privire care imi ingreuneaza munca.
-Te mai uiti mult la mine?
Revo s-a blocat uitandu-se la mine, apoi a dat din cap in semn ca nu cu o privire stupefiata. Eu am inceput sa rad odata cu el si la un moment dat m-am inecat. Am luat o gura de suc de portocale si m-am oprit, apoi m-am uitat la Revo si iar ne-a apucat rasul. Nu am mancat mult, dar suficient cat sa ma satur.
Rasul nostru a fost intrerupt de aparitia lui Jane si Blue. Mi-am dres vocea si i-am privit serioasa alaturi de Revo.
-Avem o pista!
Atat a trebuit sa aud. M-am ridicat de pe scaun si am incercat sa ma apropii de ei. Proasta miscare pentru ca era sa cad si sa simt gustul amar al podelei. M-am proptit cu mana in masa si am incercat sa-mi restabilesc echilibrul. Blue se uita la mine speriat iar Jan se uita cu superioritate.
-Unde? A intrebat Revo.
-Michigan! Detroit!
Am ramas stupefiata si eu si Revo.
-Stai Jane! A spus dupa ce mi-am mai revenit cat de cat. De unde stii tu ca el se afla acolo?
-Tam, esti o dulce, dar daca ti-as spune cine mi-a spus, m-ai omora si secunda doi.
-Te mai intreb odata Jane, de unde stii tu sigur ca el se afla acolo! Nu-mi pasa cine ti-a spus, dar vreau sa stiu sigur locatia unde se afla!
-Da! Acolo e!
-Bun!  Acum ca stiu sigur unde il pot gasi, de ce dracu mai stau aici?
-Pentru ca esti ranita! A spus Revo cu dulcea lui nepasare.
-Ma doare undeva, Revo! Adison e acolo!
Fata mea din alba s-a facut subit rosie si tot sangele meu clocoteste de nervi. Nu stiu cum de pot fi atat de calma.
-Stai Tam! Jane! Cine ti-a spus unde se afla Adison?
-Prietena Lorelay mi-a spus!
-Bun, atunci cine e Lorelay?
-Lorelay....este...
Noi am ridicat curiosi din sprancene. M-am uitat la Blue in timp ce asteptam raspunsul. Se pare ca si el la fel de confuz ca si noi.
-Este? Am continuat eu aproape scoasa din minti pentru ca nu primeam odata raspunsul.
-Este sora mea! A spus Blue cu capul in pamant.
-Ok? Blue, nu stiam ca ai o sora.
-E sora mea vitrega, iar Jupanul este tatal ei.
Fata mea a devenit ingrozita.
-De..de ce nu ne-ai spus asta Blue? De ce nu mi-ai spus asta? Super! Inca un inselator printre noi! Ce ai de gand Blue, sa ma duci acolo si sa fiu prinsa de Jupan? Sau de Rowena?
-Blue! Vocea severa a lui Revo mi-a facut pielea de gaina. Jupanul e tatal tau?
Rotitele au inceput sa imi mearga si ceva nu-mi iese. Mama lui Revo a fost violata de Jupan si a nascut-o pe Rowena, iar daca Lorelay si Blue sunt frati si sunt fii Jupanuloui, inseamna ca Blue si Revo sunt frati?
Am inceput sa tusesc in timp ce Revo se indrepta spre Blue si a inceput o incaierare intre ei. Mai mult Revo il lovea si el nu opunea rezistenta, poate pentru ca stia ca nu are sanse. Mi-am luat mana de la gura si am vazut miliardele de picaturi sangerii pe mana mea, cum se scurg si saruta podeaua. Lucrurile au devenit incetosate si am murmurat un "Revo" vag.
Corpul meu si-a pierdut echilibrul si inainte sa ma izbesc de podea si tot ce am mai putut sa aud a fost vocea lu' Jane tipandu-mi numele.

O masa de oameni in jurul unui mormant, in jurul mormantului mamei. Revo, Luis, Lee, Aurora si ceilalti stau si plang in fata unei bucati de marmura. M-am uitat stupefiata la ei, apoi mi-am coborat privirea spre bucata de marmura si am vazut numele meu scrijelit: Tasmmyn Mayrra Greene.
Ochii mei au inceput sa ma usture, semn ca lacrimile urmeaza sa apara.
Sub numele meu, e scris micut un mesaj. M-am apropiat e el si si aerul meu a disparut. "O LEGENDA NEMURITOARE".
M-am intors cu fata spre Revo, am tipat la el, dar degeaba, nu ma aude, nici nu ma vede...am devenit inexistenta.
Oamenii dispar si apar in flashuri, din ce in ce mai putini pana cand nu a mai venit nimeni. Locul arata uitat de lume. Lacrimile dau navala pe fata mea facand rauri de apa.
O mana s-a asezat pe umarul meu. Mi-am ridicat capul, dar nu spre persoana care m-a atins, ci spre cer. Realizez ca sunt pe pamant, in genunchi si nu-mi amintesc sa fi cazut. M-am uitat apoi la persoana care m-a atins. M-am ridicat si in secunda urmatoare am luat-o nin brate.
-Gata iubita mea, sunt aici!
Mama se joaca cu firele parului meu ravasit. Ea arata atat de perfect. E la fel de frumoasa cum mi-o amintesc. Parul ei negru ca abanosul atingandu-i soldurile, acei ochi negrii in care te tot pierzi, acel zambet dulce si bland care insenineaza ziua oricarei persoane.
-Gata scumpo! Nu mai plange!
-Cum am ajuns aici mama? De ce sunt aici?
-Ai sa te intorci. Castiga razboiul asta, nu-i lasa pe ceilalti sa-ti spuna ce sa faci, nu te mai ascunde. Eu nu am crescut o fricoasa. Castiga razboiul, arata-le cine face regulile jocului, si dupa te iau la mine.
As fi vrut sa o intreb mai multe, dar a disparut lasandu-ma intr-un spatiu gol si negru.
Trebuie sa gandesc ce strategie voi folosi.
Simt o durere la nivelul piciorului. Incerc sa ma trezesc, dar nimic.

REVO. P.O.V

Doctorii au venit in camera lu' Tam, au consultat-o si am primit acelasi raspuns ca data trecuta: pneumonie. Are nevoie de timp sa isi revina. Stau cu ea in camera de mai bine de 4 ore de cand a cazut si nu vrea sa se trezeasca. Mana ei firava e tinuta de a mea.
Jane, Vanesa si Aurora stau cu mine in camera. Ochii ma inteapa si incerc opresc lacrimile ce vor sa iasa, cat de mult pot.
Mainile Vanesei s-au incolacit in jurul gatului meu, iar buzele ei moi se preseaza de obrajii mei.
-Iubitule?
Vocea ei blanda m-a facut sa imi musc buza violent.
-Iubitule, uita-te la mine! O sa fie bine, isi va reveni!
Am luat-o in brate si mi-am cufundat capul in pieptul ei. Are acelasi parfum mirific de flori de liliac.
Blue a intrat in camera. Fata lui invinetita imi starneste pofta de a-l mai lovi de cateva ori.
-Ce dracului vrei? Am marait spre Blue.
-Omule! Am vrut doar sa o....
-Iesi dracului de aici pana nu te aduc si pe tine pe un pat de spital, si crede-ma ca tu nu ai sa mai poti vedea ziua de maine. Acum carate de aici!
Blue a iesit din camera lasandu-ma plin de nervi. De asta mai aveam eu nevoie acum.
Vanesa m-a prins de mana si m-a rugat sa iesim putin afara. Am aruncat o privire blanda Aurorei, parca cerandu-i sa aiba ea grija de Tam cat suntem plecati. Aurora a dat din cap in semna ca da, iar eu si Vanesa am iesit pe usa.
Nu stiu unde are de gand  sa ma duca, dar o iubesc prea mult ca sa imi pese. Am intrat in camera noastra si m-a aruncat pe pat. A venit senzual inspre mine delectandu-se cu gustul buzelor mele.
-Iubito, ce faci? Am murmurat printre buzele ei.
Ea s-a desprins de mine si se uita socata!
-Tasmmyn in sus, Tasmmyn in jos, peste tot Tasmmyn. De 4 zile umbli dupa ea ca un nebun si de mine uiti, ma lasi singura si nesatisfăcută, iar cand te caut in pat nu esti. Stii cat poate sa fiarba feminitatea mea? Tam inconstienta, doarme dusa si cat doarme ea, eu ma ocup de tine.
Deci iubita mea vrea sex! Si chiar o inteleg, si eu si ea avem nevoie de asta.
-N-ai idee cat mi-ai lipsit pisicuto! Am spus maraind pe gatul ei. Ea a inceput sa rada muscandu-ma si ea la randul ei de gat. Am ridicat tricoul de pe ea si mi-am izbit pieptul de al ei. A scos un geamat infundat care m-a stimulat sa continui. Ea a tras violent de tricoul meu facandu-l franjuri pe langa pat. I-am imobilizat mainile si am inceput sa ii gust pielea atat de dulce a pieptului. Limba mea se juca  cu sfarcurile ei de parca as fi un copil care vrea sa guste din laptele dulce metern.

S-a unduit pe spate cand am coborat mai jos pe abdomenul ei. I-am dat pantalonii jos si au aterizat pe podea odata cu ai mei.
Am marait pe gatul ei si e clar ca e foarte fericita in momentul asta. Mana mea a alunecat pana in zona coapsei inferioare strangad-o si obtinand un geamat de placere. Am urcat mai sus si ciloteii ei s-au desprins de ea ca un servetel. Mana mea a inceput sa se joace cu feminitatea  ei pana cand bijuteria mea deja era innebunita si gata de atac. Am penetrato usor cand si-a desfăcut picioarele, avand grija sa nu ii zdrobesc peretii vaginali si apoi din ce in ce mai tare. Gemetele ei se impleteu cu ele mele. O simt pana in adancul meu si e atat de bine. Muscaturile au lasat semne clare pe pieptul  si gatul ei facandu-ma sa zâmbesc pe pielea ei fina. Spasmele la ea au incepu iar tremuratul devenea din ce in ce mai accentuat cu fiecare miscare de-a mea.
-Da-ti drumul iubito! Ca un soldat la comanta caporalului m-a ascultat si am simtit orgasmul ei fierbinte cum se scurge pe pretiosul meu. Orgasmul meu s-a impletit cu el ei dand o senzatie placuta. Nu trebuie sa ma preocup cu prezervative sau chestii de genul. Ma bucur ca ea face vacine anticonceptionale care sa o fereasca de posibilii mostenitori.
M-am uitat la ea si e extenuata. Amandoi suntem traspirati si obositi, ea mai mult decat mine. S-a trantit pe pernele patului respirand extenuata. Eu am luat o suvita din parul ei si am invartit-o pe degete.
-Esti gata si pentru a doua runda? Ea se uita la mine perplexata apoi a inceput sa rada. Are un ras atat de dragut care m-a facut sa zambesc.
-Ok Revo! Ai castigat, nu mai pot si a doua runda, dar poate diseara am sa pot. Am inceput amandoi sa radem. M-am ridicat de pe ea si m-am dus la baie sa fac un dus. Cum era de asteptat, ea venit dupa mine si nu am refuzat sa facem o baie împreună.
Apa calda ne mangaia pe amandoi iar balonasele de sapun se imprastiau in camera. Vanesa a folosit samponul meu pentru ca eu nu am sampon de fete pe aici. Am iesit din baie cu un prosop in jurul mijlocului si m-am imbracat repede intr-un tricou negru si blugi de aceeasi culoare. In picioare mi-am luat o pereche de adidasi si am iesit din camera.
Am intrat in camera la Tasmmyn si nu am mai vazut-o pe Aurora, dar l-am vazut pe Klaus si pe Tam treaza stand in sezut. Am inceput sa zambesc apropiindu-ma de ei.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum