Am inghit in sec afisand o privire neincrezatoare si mi-am cufundat si mai adanc capul in saltea. Nu cred o iota din ce spune Nomed si m-am invelit cu patura cat de mult am putut.
-Nomed! E o minciuna draguta, dar la cat de franta sunt, zi mersi ca nu te dau afara in suturi. Nu am chef de asta plus ca peste cateva ore trebuie sa ma duc la Kluas deoarece se presupune ca diseara e Craciunul si am ceva pentru el.
-Dar Tam eu...
-Nomed! Am spus intrerupandu-l. Serios! Termina! Chiar daca e asa cum zici desii nu prea cred, si Adison chiar a fost salvat de voi, nu o sa se schimbe nimic. Poate ca in interiorul meu e posibil sa imi fie dor de el, dar la cat m- a putut mintii, credema ca daca il vad, il impusc si nu pentru ca m-ar fi mintit pe mine, ci pentru ca si-a lasat o familie singura, l-a lasat pe Klaus singur si mie mi-a distrus viata plecarea lui.
-Tam...nu stiam.
-Nomed! Serios acum. Lasa-ma!
Nomed s-a ridicat de pe fotoliu si a iesit pe usa fara sa mai zica ceva. Somnul clar mi-a disparut si nu am constientizat, dar o lacrima si-a facut aparitia pe fata mea. Am tras violent de perna si mi-am asezat-o sub cap. Valuri de lacrimi au inceput sa apara fara voia mea.
Ceva din mine imi spune ca e cel mai bun lucru ca s-a intors, dar tot intr-o egala masura si cel mai rau.
Timp de douazeci de minute sm-am zvarcolit de colo-colo incercad sa ma liistesc, sa adorm putin, dar degeaba.
Mi-am luat caietul negru din dulap si am inceput sa scriu in el tot ce aveam in cap, fiecare gand bun, dar si fiecare intentie rea.
Cand am terminat, mi-am pus caietul inapoi in dulap si am intrat in baie facand un dus fierbinte. Mi-am luat o camasa alba in carouri si un maieu alb pe dedesupt. am zis ca niste blugi albastrii se potrivesc cu tinuta si nu am ezitat sa mi-i pun. In picioare mi-am pus balerinii albi si am coborat scarile.
Revo, Jane si Vanesa erau acolo. Revo si Vanesa se saruta cade fiecare data, iar Jane se delecteaza cu gustul unei tigari band dintr-un pahar cu vin. Televizorul este aprins pe un canal de muzica si pot recunoste muzica lui Nickleback dintr-o mie, deoarece umple camera cu melodia sa celebra "SEX".
Jane s-a intors si ma priveste socata. Ea cand a avut timp sa doarma? Pare atat de odihnita.
Aseara cand am ajuns era 23:45 ceasul iar acum e 11:05. Cand a trecut timpul atat de repede? Nici nu am apucat sa imi inchid ochii pentru o secunda. Mi-am alungat gandul scuturandu-mi capul si am continuat sa cobor scarile. Scaarile au inceput sa scartaie iar asta i-a oprit pe Vanesa si Revo din a se saruta, privirea blocandu-se pe mine.
Parul il am desfacut cu usoare bucle la varfuri, ceea ce in combinatie cu tinuta, ma face sa arata ca o fata simpla dar extrem de frumoasa. Eu nu mi-am dat seama de asta la inceput pentru ca foarte rar ma imbrac il alb, mai mereu negru predominand si adoptand stilul de persoana rea si rebela, doar ca de data asta nu stiu ce m-a facut sa adopt un alt stil.
-Neata! Am spus intr-un cascat lung.
Jane s-a ridicat ca o vijelie si a venit spre mine luandu-ma in brate si strangandu-ma puternic. Am putut sa o aud cum plange pe umarul meu si am impins-o usor de langa mine uitandu-ma fix in ochii ei.
Oare de ce plange? Ii pare bine ca s-a intors Adison? Plange ca ii e frica de ceea ce as putea sa ii fac eu lui? Pot remarca oceanul din ochii ei. Acel albastru profund rasfirat in fasii inchise in jurul irisului, scurgandu-se in cristale incolore pe obrajii trandafirii.
-Jane? Am intrabat speriata.
Ea si-a ridicat privirea iar ochii nostrii au facut contact.
-Ce s-a intamplat? Am intrebat la fel de spariata. I-am vazut pe Vanesa si Revo cu capul plecat in jos, deci clar si ei stiu.
Revo a mai luat un fum din tigara dupa care a stins-o.
-Ascult! Am spus batand din picior.
Nimic.
-Nu ma faceti sa mai intreb inca o data! Am inceput deja sa tip.
Liniste mortala.
-Cum vreti voi. Am spus landu-mi jeaketa si scotandu-mi pachetul de tigari din ea. Privirile celor din camera s-au marit iar Revo s-a ridicat de canapea venind in fuga la mine si luandu-mi pachetul din mana. Nu stiam ce avea sa insemne asta asa ca am inceput sa ma joc cu el incercand sa imi recuperez pachetul de tigari.
Revo a inceput sa ma impunga violent si nu vrea sub nici o forma sa imi dea inapoi pachetul. Am inceput sa rad lasandu-i pachetul si intorcandu-ma sa ies.
-Revo, daca mai vroiai tigari, puteai sa imi ceri! Nu stiam ca dorinta ta de a fuma e atat de arzatoare incat sa imi zmulgi pachetul de tigari din mana, dar e ok, pastreaza-l. Imi iau altul! Am spus facand cu ochiul.
-NUUUU! Au tipat toti 3 in urma mea.
Ce dracu au patit? M-am intors, de data asta eu fiind cea speriata.
-De ce?
-Tam! Nu! Inca mai am nevoie de tine! A spus Revo speriat. Cred ca e pentru prima data cand il vad asa!
-Doar tu ai nevoie de ea?! A tipat Jane spre Revo intorcandu-i privirea. Sa u uitam ca eu am fost prietena ei inainte ca tu sa stii ca ea exista! Crede-ma ca eu am mai mare nevoie de ea decat tu!
-Jane ce...!
-Taci dracului din gura Revo! Eu imi pierd cea mai buna prietena, o fiinta care imi e ca o sora! Tu pierzi doar un om! Lasa ca te stiu eu pe tine, o poti ilocui usor.
Revo s-a facut grena la fata de furie.
-Tasmmyn inseamna mai mult pentru mine decat oricine. Pentru mine e mai mult decat o sora, e ceea ce sunt eu, doar ca intr-o varianta feminina. A spus prinzand-o pe Jane de guler.
Am facut ochii mari si m-am bagat intre ei, facand astfel ca Revo sa ii dea drumul lui Jane. Vanesa a venit sa il prinda pe Revo si eu o tin pe Jane. Mai era putin si se crea o luptra istorica intre ei.
-Ce dracu' se intampla aici? Am spus punandu-ma intre ei, cu mainile asezate pe piepturile lor.
-Daca te dai asa mare in gura, de ce nu ii spui tu Jane?
-Ow! Acum pasezi pe mine? Parca e tu "varinata feminina"! De ce nu ii spui tu? Parca tu erai maestrul ei.
-Si tu esti sora ei!
-Si? Spune-i "maestre"!
Mi-am dat ochii peste cap lasandu-i sa se certe si continuare si m-am dus la Vanesa, sperand ca de la ea pot afla ceva.
-Ce s-a intamplat? Am intrebat in soapta.
Ea a oftat lung si m-a luat in brate zicandu-mi ca au venit niste analize de la medic. Mi-a amintit de situatia mea neplacuta de acum ceva timp cand am avut pneumonie si nu am luat atunci medicamentele pe care medicul mi-a zis sa le iau, eu nestiind de existenta lor. A mai precizat faptul ca atunci cand am dormit eu excesiv de mult mi s-au mai facut niste analize si ca azi au venit rezultatelel. Starea sanatatii mele este destul de grava, iar ca sa nu mor, pentru o perioada de timp ar fi indicat sa nu mai fumez.
Am tresarit socata uitandu-ma in ochii ei.
-CEE?! Am tipat atat de tare incat am oprit cearta dintre Jane si Revo, privirile lor fiind axate pe mine.
-Trebuie sa intelegi Tam, nu vrem sa te pierdem!
-Nu vreti sa ma pierdeti?! Fara tutun mor mai repede decat fara, pentru ca fara asa ceva imi iau zilele.
-Tam, asculta-ne!
-Nu! Trebuie sa existe o modalitate. Intai reapare Adison, apoi imi ziceti de asta, pai in puii mei! Chiar am nvoie de o tigara in momentul asta. Am spus panandu-mi mana pe frunte.
-Tam! Linisteste-te! A spus Jane venind spre mine. Exista o modalitate, nu prea ok, dar cat sa si fumezi si cat sa nu ti se agraveze boala mei rau decat e deja.
-Ascult!
-O injectie! A spus Revo.
-Exclus! Am spus terifiata.
-Tu esti tampit! A inceput Jane. Nici un ac nu se atinge de sora-mea!
Eu am inceput sa rad, chiar daca nu trebuia.
-Mai e si o alta optiune? Am spus inca razand.
-Da! Sa iei niste pastile, in fiecare zi, dimineata si seara si sa si fumezi cand ai tu chef. Acele pastile absorb fumul de tigara din plamani. Asta ar face pastila de dimineata, iar pastile de seara sa zicem ca le-ar mai da de reveneala plamnilor tai.
-Pai vedeti ca s-a rezolvat? Si voi va panicati atat ca mor. Pff! Slab din partea voastra!
-Stai! Tasm! A spus Revo! Tu chiar o sa iei pastilele alea? A intrebat mirat.
-Hmm. Sa ma gandesc! Nu!
Am spus incepand sa alerg printre ei, urcandu-ma in masina si lasand aburi de fum. Ma simteam perfect pana cand am vazut-o pe Jane in fata masinii si am oprit fortat. Mi-am simtit inima cum s-a oprit si m-am prabusit pe scaun, dar fara sa constientizez am fost luata pe sus de catre Revo si pusa pe picioare. Privirea lui furioasa ma putea omora si reinvia de 3 ori la rand.
-Iei pastilele alea chiar daca ar trebui sa te tin legat de mine toata viata! Ai inteles!
A vorbit atat de lent si cu o voce atat de groasa incat aveam impresia ca am inceput sa tremur de spaima, dar m-am calmat rapid si m-am desprins din bratele lui care ma tineau dureros de tare.
-Dragut! Am inceput sa aplaud in sictir.
Fata lui Revo s-a mai calmat si am putut vedea urmele de vina de pa fata lui pentru ca m-a speriat. Sau pentru ca m-a amentitat? In orice caz, am sa il tin minte pe impielitat pentru ca se crede seful meu astfel incat sa imi dea ordine! Urasc sa primesc ordine, asta imi aduce de tratamentul de jeg pe care il primeam cand eram in familia mafiei lui Hennry. O sa tin minte asta, fiind unul dintre motivele pentru care Adison o sa fie terorizat. Nu degeaba am titlul de cel mai rau om din mafie.
-Daca mai tipi o singura data la mine Revo, ma supar rau de tot pe tine. Am spus cu aceeasi voce lenta si groasa cu care mi-a vorbit el.
-Te rog Tam! E pentru binele tau. A spus sprijinindu-si capul de capul meu.
In momentul asta ma intreb daca Vanesa nu face spume la scena ce se desfasoara in fata ei. Am inghitit zgomotos si m-am predat zicand ca voi lua pastilele.
Nu m-am mai drogat de mult timp iar gandul de pastile ma duce la XTC pentru ca si ea era o pastila simpla, dar cu efecte nu foarte placute pentru ca poate crea dependenta si in scuurt timp de duce la delir. Dar XTC-ul era luat doar cand ii aveam pe Faith si Will pe cap, dar de cand am scapat de cadavrele din Luisiana ei m-au lasat in pace si nu am mai luat droguri sub forma de pastile, ceea ce e un lucru bun.
Revo a zambit bland si de data asta m-a strans bland in brate.
-Ce se intampla aici?
M-am dat mai in spate cu ochii ingustati si am vazut un domn ce cred ca a depasit varsta a doua cu mult, dar nici nu a ajuns la varsta a treia, chiar daca e ridat.
S-a lasat liniste si toate privirile s-au lasat pe mine.
-E un nou membru? L-am intrebat pe Revo in soapta la ureche, iar batranul a inceput sa rada zgomotos.
-Cat ma bucur sa te revad Tasmmyn! Dupa atat timp.
-Nu! A spous Revo cu o voce normala.
Klaus a iesit si el pe usa si s-a indreptat spre batran, iar acesta l-a luat in brate. Pentru o secunda m-am speriat gandindu-ma ca am fost prinsa si ca inscenarea mortii lui Klauys nu a mers, iar asta este un membru din familia lui si sunt prinsa in fata faptului implinit. La momentul acela nu m-am gandit ca Revo mi-ar fi spus de asa ceva si ca trebuie sa ma ascund.
-El e Adison.
Ochii mi s-au marit si am simtit cum tot cerul mi se derama in cap.
-CEEEE?!!!! A fost tot ceea ce am putut sa spun. Nu stiam ce sa fac, Klaus e fericit ca isi revede unchiul iar asta m-a oprit sa nu il impusc, pentru ca daca o faceam, Klaus m-ar fi urat toata viata lui.
-Si eu ma bucur sa te vad Tasmmyn. A spus Adison facand cu ochiul.
-Dar eu nu ma bucur. Am spus mai mult pentru mine lasand capul in jos, iar pentru o secunda am stat acolo, apoi am zbugit-o in fuga, am urcat in masina si am lasat fum si pe ei in urma mea. Am putut vedea in oglinda retrovizoare fetele speriate si ingrijorate ale tuturor.
Am porit Cd-ul si am dat de melodia "Nothing Could Came Between Us" de la Theory of Deadman care m-a facut sa apas si mai tare pe acceleratie, depasind limitele legale de viteza.
In mod normal mi-ar fi luat ore bune sa ajung unde aveam eu de gand sa ma duc, dar cum soseauna era libera, am ajuns in jumatate de ora, aproape de o prapastie, unde am mai fost. Mi-am luat un pachet de tigari din torpedou si am inceput sa fumez ca sparta gandindu-ma de ce Adison? De ce aici? De ce in viata!?
Mi-am adus aminte cat l-am plans, cat de distrusa am fost fara el. Am vazut pe incheietura stanga bratara de la el din ametist si mi-am scos-o bagand-o in buzunar.
Mi-am lasat capul pe genunchi si am inceput sa plang puternic. Am vrut pace! Am vrut sa se termine totul, dar acum ca el s-a intors, nu o sa se termine deloc bine.
Dupa o jumatate de ora, am primit un mesaj de la Rowena. De unde are tarfa asta numarul meu?
"Pazeste-ti spatele roscato, bucura-te de cata viata mai ai, pentru ca voi termina cu tine definitiv o data ce te vei astepta cel mai putin!"
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...