Destainuiri

86 5 0
                                    

M-am blocat la intrebarea asta."Hey sunt Tasmmyn Greene, o criminala in serie, un gangster de temut, o legenda vie si cel mai rau om din mafie. Fug de Revo Wonder si Rowena Knight si vreau sa ma ascund de ei. Daca nu ma ajutati, va omor!" Cel mai probabil ar fi ras de mine daca le spun asta. Am stat sa analizez putin situatia. Sunt mafioti, probabil stiu de mine, se poate sa lucreze pentru Rowena, asa ca mai bine ma abtin. Ochii lui Nomed nu si-au luat privirea de pe mine.
-Ei? A intrebat el intr-un final. Probabil s-a saturat sa astepte un raspuns .
Off! Ce i-as putea spune?
-Aaaa?! Nu stiu cine sunt! Am spus simtind cum tot aerul meu dispare.
Stiu ca mint, dar e mai bine daca am sa ma prefac o perioada.
-Cum adica nu stii? Nomed a devenit speriat.
-Cred ca s-a lovit rau la cap. A spus Ken dupa ce a venit cu un prosop imbibat cu apa.
-Ce stii mai exact? Nomed a pus mana pe umarul meu si am priveste impulsiv.
-Stiu doar ca fugeam de cineva pe care am iubit, dar m-a chinuit si el si prietenii lui.
-Cine te iubea?
-Stiu ca era mafiot! Si prietenii lui la fel!
-Ai prieteni mafioti?! Au intrebat amandoi in acelasi timp, socati.
-Waw! E minunat! Cine sunt? A spus Ken punandu-si mainile pe cap.
La dracu'! Cum dracului sa le spun de cine fugeam?
-Revo wonder! Am spus fara sa judec, apoi mi-am pus mana repede la gura.
-CE?! Acum inteleg de ce esti atat de speriata. A spus Ken aprinzandu-si o tigara.
-E cel mai rau om din mafia intregii lumi. Cred ca si-a batut joc de tine rau!
-Defapt...am auzit ca o fata i-a luat locul. Una...Greene, parca.
Eu n-am mai spus nimic. Nu vreau sa ma dau de gol.
Ken mi-a intins pachetul si am luat timida o tigara.
-Ce vrei sa faci acum? A spus Nomed dupa minute de liniste.
-Cred ca cel mai probabil ma cauta. Am fugit cu masina lui Revo! Nu mai vroiam sa fiu chinuita! Vreau sa plec, vreau sa creada ca am murit, nu stiu!
-Stai! Tu iti amintesti toate astea, dar pe tine nu stii cum te cheama? Uite! Stiu ca esti speriata si inteleg, se vede dupa halul in care tremuri. Daca nu vrei sa ne spui cum te numesti, intelegem.
-Multumesc baieti!
-Dar macar ceva despre tine ne poti spune? A spus Nomed dupa ce si-a aprins si el o tigara.
-Nu dau informatii despre mine persoanelor pe care nu le cunosc.
-Hmm...gandesti bine! Pai, ca sa vezi ca suntem oameni corecti, te lasam sa aflii ce vrei tu despre noi. Ma poti interoga pe mine primul, Nomed e mai timid.
-Pentru cine lucrezi? Am intrebat devenind serioasa.
-Singur!
-Nu cred! Il ai pe Nomed, vad ca lucrezi in echipa, plus ca m-ai devreme l-ai facut seful tau.
-Suntem doar buni prieteni! Luam deciziile impreuna. Nu lucram pentru cineva anume.
-De cine va ascundeti?
-Rowena Wonder! Sora lui Revo!
-De ce va ascundeti de ea?
-Ne-a omorat sora acum mult timp si acum ne cauta!
-De ce v-a omorat sora?
Atmosfera devenea deja tensionata si ma bucur ca Nomed nu a intervenit.
-Nu stiu!
-Ow! Ba eu cred ca stii! Sora cui e?
-A noastra!
-Serios? Ai spus ca sunteti prieteni, nu frati! Deci sora cui e?!
- A mea! Vocea lui Nomed a amplificat tensiunea din camera.
Mi-am muscat buza de jos si am luat o gura mare de aer.
-Bine baieti! Atat am vrut sa stiu! Acum se pare ca e randul meu!
-Cine esti? A spus Ken privindu-ma dusmanos.
-Tasmmyn Greene! Numele meu i-a speriat pe baiati. Au ramas cu gurile pana in podea si cu ochii cat rotile camioanelor.
-Ce?! Waw! Waw! Deci Waw! Cel mai de temut mafiot e in casa noastra! Waw! Nomed cipeste-ma! Cred ca visez.
-Cred ca numele meu v-a dat destule informatii despre mine.
Amandoi au dat afirmativ din cap.
-Voi de ce locuiti aici? Am intrebat dupa ce am luat o tigara din pachetul din punga.
-Nu avem unde! Padurea e cel mai sigur loc! Nimeni nu a ajuns vreodata aici. Casa noastra e la loc sigur. Elicopterele nu vad si nu poate fi detectata prin satelit.
-Fiind singuri intr-o padure, nu va e teama ca la un moment dat veti fi atacati?
-Nu! Casa e inconjurata de capcane care 1-te pot ucide si 2-sunt letale. Unele contin praf de ciuperca otravitoare, iar altele sunt plase care te pot captura.
-Se pare ca v-ati gandit ceva la asta. Iesire spre oras aveti? Avand in vedere ca ai un pachet aproape plin de tigari si haine care nu arata asa ca ale mele, presupun ca da.
-Da! Avem iesire spre oras.
-Unde?
-Mystic Folls!
Hm...Acolo locuieste Richard, vechea casa a lui Adison si acum casa mea. Hmm...Dar daca GD si TOP spun adevarul si Adison chiar treieste, probabil locuieste acolo?
-Baieti! Am intrebat dupa ce mi-am pus prosopul pe glezna. Voi il stiti pe Adison Canningam?
S-a lasat tacerea. E clar ca ezita. Am continuat sa ma uit insistent la ei pana cand Nomed a decis sa vorbeasca.
-Da! Il cunoastem.
-Stiti unde e? Am intrebat incepand sa cred ca moartea lui chiar a fost un fals.
-Nu stim!
-Dar ce stiti despre Adison?
-Acum cateva zile, Ken l-a vazut pe Adison la un supermarket dar nu a apucat sa ii spuna nimic pentru deja a disparut. Noi am crezut ca e mort de ani buni. Am contactat niste prieteni, pe GD si TOP care dupa moartea lui Adison, la jumatate de an diferenta, s-au ocupat de cazul "MOARTEA LUI ADISON" dar atunci nu au ajuns nicaieri. Acum doua saptamani ne-am intalnit cu ei si stim ca au angajat detectivi particulari. Momentan, speram doar sa se arate. Nu stim nimic.
Deci ei ii cunosc pe GD si TOP.
-Baieti! V-am spus, nu vreau ca nimeni sa stie ca sunt aici. Adica nici GD sau TOP sau mai stiu eu cine. Ok?
Baietii au inghitit usor in sec si au dat din cap in semn ca da.
-De cat timp ii cunoaşteţi pe GD si TOP?
-De mult timp. I-am întâlnit zilele astea.
Firar! Trebuie sa stiu mai multe!
-Cand o sa va întâlniti cu ei?
-Pai cam in jumatate de ora ar trebui sa plecam sa ii luăm. Au zis ca vor sa stea de vorbă cu noi aici.
-Ascultati băieţi. Ei ii cunosc pe GD si pe TOP, dar va rog din suflet, nu vreau sa stie ca sunt aici. Cand o sa ii aduceţi, eu ma voi ascunde. Incercati sa aflati ce puteti de la ei despre Adison.
-Nu poti!
-CE?! Am spus speriată.
-Sunt de acord cu planul tau si cred ca şi Nomed la fel, dar nu te poţi misca. Ai glezna umflată.
-Ma ajutati voi?
Nomed si Ken m-au ajutat sa ma ridic si m-au dus in bucătărie pe un scaun.
Ei au plecat sa ii ia pe GD si TOP.
Am luat pistolul lui Revo de pe masa si acum pandesc in umbra...

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum