I-am gasit o camera lui Alex unde sa stea iar cand am ajuns in camera mea, somnul a coborat pe mine, sarutandu-mi ploapele si propulsandu-ma in lumea visului. Cand m-am trezit am remarcat ca sunt mai obosita decat atunci cand m-am bagat la somn si ca nu mai sunt in camera mea. Stau intinsa pe scari si nu imi aduc aminte ce caut aici! Oi fi somnambula? Hmmm!
M-am ridicat de jos si am scuturat praful care s-a asternut pe mine, apoi am intrat in camera mea si mi-am luat panataloni scurti gri si un tricoul simplu de aceeasi culoare. Am facut un dus iar apoi m-am dus la sala de antrenamente a lui Carter. Omul asta are tot ce iti doresti aici.
M-am uitat la ceas si e 7 si cum nu am vazut pe nimeni prin jur, inseamna ca toti dorm.
Am inceput sa ma incalzesc si am facut gimnastica, apoi am inceput sa lovesc brutal sacul de box pozitionat intr-o parte a camerei.
Mi-am facut de cap pe aici in jur de 3 ore pana cand am simtit doua siluete in spatele meu, iar una dintre ele si-a dres vocea iar eu m-am intors.
Harry si Katherine stau in spatele meu si se uita putin confuzi la mine.
-Aaaa? Tam?
Vocea groasa a lui Harry m-a facut sa tresar dar mi-am revenit repede in fire.
-Da?
-Tu n-ai somn? Ce cauti aici de la 7 dimineata?
-O incalzire de dimineata? Stai! Voi de ce nu dormiti?
-Pai e 10 jumate!
-Ce repede a trecut timpul!
-Tam, vii cu noi la un suc? Vocea lui Kath m-a facut sa zambesc dar nu stiam ce sa raspund.
-Nu stiu...
-Daca vrei sa vii, noi plecam in jumatate de ora.
-Ok!
Dupa ce au parasit camera, m-am prabusit pe jos si ma uit la tavanul cunoscut, acoperit cu placi metalice care fac sa curga o ploaie de lumina pe peretii albi. Ferestrele sunt mari si boltite, cu obloane din lemn prinse la partea inferioara, iar podelele din mahon lustruit, stralucitor, sunt intrerupe ici si colo de covoare persane care cu certitudine par noi.
-Hmm, un suc huh? De ce nu?
M-am ridicat de pe podea si am luat-o in fuga pana sus. M-am spalat repede pe corp iar la imbracaminte mi-am ales blugi negru scurti taiati si un pricou negru franjurat pe spate. Mi-am pus manusile din piele cu degetele taiate iar la macheaj am ales rimel, mascara si ruj negru. Mi-am pus ochelarii de soare si m-am incaltat cu adidasii mei preferati.
Am coborat scarile in timp ce-mi fixam castile in urechi iar gasca, in mare baietii, au ramas socati cand m-au vazut.
-Iaaaauuuu! Tam arati ca o bomba ultra sexy care e pe care sa explodeze! A spus Jay si si-a luat o palma peste ceafa de la Violet.
Stiu ca m-am imbracat ademenitor. M-am uitat putin in jur iar Harry si Katherine nu au aparut inca asa ca am urcat in camera mea si mi-am luat o cutie pe care am dus-o la masina si am inceput sa fac mici schimbari.
In jumatatea de ora data de Katherine, am pus sub scaunul pasagerului o cutie in care am arme si cartusuri, ace cu ser paralizant (nu stii niciodata cand ai nevoie), niste peruci si o cutie plina cu droguri. Am asezat scaunul la pozitia lui normala si chiar m-am miscat repede deoarece Katherine si Harry coboara scarile ca niste actor de la Hollywood.
-Deci pana la urma te-ai decis sa vii!
-Ehh, nu strica daca iau o pauza.
-Dap! Dar trebuie sa facem o oprire inainte.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...