Cumparaturi

190 19 0
                                    

-Tam! Tam trezeste-te!

-Hmm...inca 5 minute! Am tras patura peste capul meu urmand sa adorm iar, dar am fost oprita de doua rasete extrem de cunoscute care m-au facut sa ma ridic in sezut.

Mi-am frecat ochii confuza, iar cand imaginea a devenit clara, le-am vazut pe Claud si Katherina cotrobaind prin sifonierul meu.

-Nu-mi place! Arunc-o! Pe asta de ce o mai pastrezi? E veche! Asta e o pata?! Katherina imi face curatenie prin dulap iar eu nu suport ca altcineva sa-mi atinga hainele.

-Kathy! Daca nu dispari de langa dulap te incinerez!

-Trebuie sa mergem la cumparaturi! Ce ai tu aici e un adevarat dezastru! Nu inteleg cum de poti face din dezastrul asta o tinuta super sexy pe tine!

-Huh?

-Hai sus si pregateste-te!

-Nu primesc ordine Kathy! Am luat o perna si am aruncat-o fix in fata ei, dupa mi-am ascuns sub patura incredibil de calda.

Kathy si Claud mi-au tras patura de pe mine iar aerul rece mi s-a izbit de piele!

M-am ridicat din pat si brusc mi-au venit secvente de ieri: moartea Amaliei, fuga si eliberarea de Faith, noaptea cu Andy si discutia dintre mine, Revo si Carter, dar nu-mi amintesc sa ma fi ridicat de acolo, nici nu stiu cand am adormit.

-Hai Tam, nu avem timp...

-Andy! Am spus aproape tipand si am iesit in fuga din camera.

Am coborat pana la garaj si din neatentie m-am izbit de Lee.

-Usurel roscato! Ce-i cu garaba asta?

-Unde-i Andy?

-Deci mai nou regina isi cauta regele? Frumoos! I-am dat un pumn in stomac facandu-l sa tuseasca si am continuat sa-l caut pe Andy.

O masina rosie goneste pe pista si trebuia sa-mi dau seama ca acolo e Andy. Mi-am aranjat putin parul ciufulit si am inceput sa bat din picior cu sprincenele ridicate.

Masina lui Andy s-a oprit si cand s-a dat jos din masina a trecut pe langa mine ca si cand eu nu as exista.

-Dragut Andy! Foarte dragut!

-Nu-i asa? In comparatie cu altii, eu nu-mi las iubitul singur dupa ce fac sex!

Nu am de gand sa-i spun ce s-a intamplat defapt.

-Si de asta ai ales tu ignoranta? M-ai vrut pentru tine si acum ma lasi? Matur Andy! Foarte matur! Nici nu stii ce vrei!

-Eu nu stiu? Cel putin eu nu fug de fiecare data cand vreau sa scap de ajutorul prietenilor!

Replica asta chiar m-a ranit! Imi infranez lacrimile si am lasat sa cada un oftat indurerat. M-am intors in camera mea fugind iar ideea lui Kathy nu mi se pare atat de rea acum. Mi-am sters lacrimile ce-si facusera aparatitia si am intrat zambind fals in camera.

-Parca ziceati ceva de niste cumparaturi?!

Fetele lor s-au luminat imediat iar Claud si Kathy m-au lasta singura in camera sa ma schimb.

Mi-am luat lengeria neagra, un maieu gri cu un cap de craniu pe spate negru, blugi negrii si tenesii negrii pe care ii port de mult timp. Mi-am indreptat parul si l-am lasat desfacut. La macheaj m-am dat doar cu creion si rimel, aplicand un strat de ruj negru cu tente violet pe buze. Mi-am pus manusile din piele cu degetele taiate si acum sunt gata. Am iesit pe usa ca o adevarata rebela si le-am vazut pe Claud si Katherina lipite de masinile lor. Cum ador condusul nebun a lui Claud am urcat cu ea in masina.

In scurt timp am ajuns in New York, la un mall urias. Kathy si Claud au plecat la primul raion de haine care li s-a ivit si m-au tarat cu ele. Cea care poarta si probeaza cele mei multe haine e Kathy. Cred ca-i place sa mearga la cumparaturi iar dupa 4 ore de shopping eu deja m-am plictisit. Kathy si Claud au ajuns la capitolul rochii asa ca mi-am luat telefonul si am inceput sa fac pe fotograful cu ele, prinzandu-le in cele mai sexy pozitii. Clar pozele astea merg la Revo!

In cele din urma am fost de acord si am luat o rochie neagra mulata pe corp, doua perechi de blugi negrii franjurati si un tricou pe care mi l-a ales Claud, negru cu un scris visiniu pe piept: I'm wild.

Fetele sunt extenuate iar eu plina de energie. Am luat 3 sticle de cola si ne indreptam sprea masinile celor doua gagici, pana cand un magazin de automobile mi s-a deschis in fata. Eu am intrat prima iar dupa mine fetele.

Lui Kathy i-a placut un Citroen DS5 iar Claudiei un Lamborghini gri. Eu m-am uitat peste tot, dar nimic. Un domn tinerel a venit langa mine. E in costum si are in mana un caiet pe care sunt scrise o multime de litere si numere.

-Cu ce va pot ajuta? A intrebat entuziasmat, de parca as fi prima persoana din lume care intra aici.

-Caut o maisna rapida si rezistenta!

-Pai avem de la Dacia la Ferrari, Hummer, Hyundai, Jaguar, Lamborghini, Lincon, Maserati, Mercedez Benz, Pagani, Peugeot, Pontiac, Tesla, Venturi, Volvo, Wiesman, Zenvo, TVR si Toyota. Cam ce v-a facut cu ochiul?

-Pai niciuna nu-mi palce!

-Imi pare rau, dar asta e cam tot ce avem!

-Atunci ce-i cu masina de sub cearsaf? Am aratat catre unul din colturile incaperii in care o masina sta ascunsa de vazul lumii.

-E un SSC Ultimate Aero. Aceasta superba masina costa 654.400 de dolari si are un motor V8 Twin Turbo care poate fi considerat unul dintre cele mai puternice din lume. Viteza maxima este de 413 km/h si prinde 100 km/h in doar 2.7 secunde. Aceasta masina are 1200 de cai putere si efectiv zboara pe sosea, dar ati spus ca doriti ceva mai sigur si rezistent!

-O cumpar! Am spus radiind de fericire.

-Doamna este o masina scumpa si nu cred ce aveti banii necesari sa o cumparati! Costa 654.400 de dolari!

-Ii am si o vreau! Am scos portofelul din buzunar si am luat masina pe numele meu primind datele si hartiile necesare ei. Interiorul arata uimitor! Ca si in exterior, totul e negru, frumos tapitat si chiar cred ca asta e masina vietii mele!

Claud si Kathy au intrat imediat in ea si au inceput sa chicoteasca nerabdatoare la auzul motorului. Am dat o cheie masinii iar ea a pornit cu un tors care mi-a facut inima sa accelereze si sa o ai la goana. E cu mult mai buna decat fosta masina si mult mai rapida. Tipul in sacou mi-a spus ca totul e ok si ca pot pleca, lucru care l-am si facut. Am mangaiat usor piciorul pe acceleratie iar ea a zburat cu mine prin parcare. Imi simt tot corpul electrizat si zambesc plina de fericire si admiratie care noua mea bijuterie.

Am oprit masina in parcare si le-am lasat pe fete sa merga la misinile lor.

Daca doar ating putin acceleratia si zbor pe sosea, atunci sunt curioasa cum ma voi descurca intr-o cursa!?

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum