Luis P.O.V.
-Unde e?! L-am apucat pe Lee de haina si am inceput sa-l zgaltai.
-Nu stiu unde Tam! Nu am mai vazut-o de la bal! Probabil a plecat!
-Tam?! Niciodata!
-Cel mai probabil a gasit-o unul din oamenii lui La Spider si a luat-o! A spus Joker ingandurat.
-Nu!!! Nu se poate asa ceva! Nu trebuia sa o lasam singura! Stiati ca e o tinta usor de atins! Idiotilor!
-Hei! Luis ia-o usurel! Iar ai exces de furie?
-Ia mana de pe mine Joker! Am tipat plin de nervi! Joker s-a dat doi pasi inapoi si se uita la mine ingrijorat.
-Ceea ce nu inteleg eu, este de ce Tam nu a ripostat? A spus Lee ingadurat.
-Nu cred ca nu a ripostat! Presupun ca a fost luata prin surprindere. Chiar daca o stiu de 7 ore, sunt sigur ca ea ar fi facut orice ca sa scape, doar ca eu cred, ca a fost luata prin surprindere si nu a mai avut ce sa faca.
Ideea lui Joker m-a pus putin pe ganduri. El are dreptate si poate ca ma insel, dar nu are cum sa o fi luat-o el deoarece era cu mine.
-Baieti! Am spus rupand linistea. Hai sa mai analizam o data ce s-a intamplat.
Joker a inceput sa repovesteasca iar de data asta am fost mai atent si voi asculta povestea de cate ori o sa fie nevoie pana imi voi da seama ce nu e bine.
-Tam a iesit afara si a inceput sa fumeze si eu am invitat-o la dans pana a venit Lee si m-a rugat sa-l las si pe el sa danseze cu Tam.
-A spus ceva cat timp dansati?
-Da... A intrebat de Ingrid si de sora ei Vanesa. A vrut sa stie in detaliu cum au murit.
-Altceva? Altceva nu a spus?
-Nu! Doar atat!
-Lee, la tine ce a zis?
-Pai dupa ca Joker m-a lasat sa dansez cu ea, Tam doar mi-a complimentat tinuta si dupa ce s-a terminat dansul si i-am zis sa intram, mi-a spus doar ca mai sta putin pe afara si ca vrea sa fie singura. Faza cu discursul a ametit-o si cred ca si-a adus aminte de Revo si asta a enervat-o. M-a rugat sa o las singura si stii si tu ca Tam e o arma letala cand e nervoasa.
-Dar eu te-am vazut la masina cand am iesit afara! A spus Joker incruntat.
-Da! Sacoul s-a patat de vin rosu si am avut haine de schimb la mine iar cum stiam ca le-am pus in masina, am fost sa ma schimb!
-Ceva nu se leaga! Am spus aproape urland la baieti. Mai spuneti o data povestea!
-Luis am spus deja povestea de 10 ori! Sa stii ca daca o tot repetam nu ajungem nicaieri! A spus Lee nervos.
-Lee are dreptate Luis! Nu putem sa stam toata ziua si sa depanam povesti atat timp cat Tasmmyn a fost rapita! Trebuie sa facem ceva!
-Am vorbit cu Hennry si si-a trimis echipa sa o caute. Claud si Brian l-au luat pe Klaus si l-au dus intr-un loc sigur.
-Luis! Mai ai 3 minute si e 23:00.
-Da! Am spus scuturandu-mi capul.
-Vin si eu cu tine pentru a nu-ti pierde cumpatul! Lee tu ajuta-l pe Hennry s-o gaseasca pe Tam!
-Ok Joker!
M-am sprijinit de Joker punandu-mi mana pe umarul lui si urcand scarile pana la etajul 3 unde urmeaza sa mai vorbesc cu sefii mafiei. Coridorul imi pare enorm de lung iar imaginile au inceput sa se deformeze.
-Luis?! Luis!! Vocea lui Joker m-a trezit din transa si iar mi-am scuturat capul. Luis esti bine?
-Ce? Da! Sunt bine!
Cand am intrat in sala unde se afla liderii familiilor din mafie pur si simplu m-am blocat. Imi vine sa tip in fata tuturor ca a fugit Tasmmyn dar nu vrea sa par un dement si sa-mi patez imaginea. M-am uitat la Joker si i-am facut semn sa vorbeasca el.
-Voi fi scurt si la obiect! A spus Joker prompt. Acum jumatate de ora presupunem ca un om din echipa lui La Spider a intalnit-o pe Tasmmyn si a luat-o deoarece nu e de gasit iar telefonul ei este inchis, deci nu putem sa o cautam prin radar. Asadar daca vre-unul din voi ati vazut-o sau stiti ceva despre ea, va rugam nu ezitati sa ne spuneti! Insa acum cel mai important este sa o gasim! Vreau sa stiu, cine ni se alatura?
O liniste insuportabila si-a facut aparitia in camera. M-am uitat la lideri si am remarcat retinere pe fata lor.
-Nu? Nimeni?
-Eu!
Am vazut o mana ridicata in multime si am inceput sa zambesc cand am vazut-o pe Katara cum vine spre noi.
-Si eu! A spus J.J. urmat de Jeremy, Lancia, Samson si Marcelus.
Pur si simplu zambesc in sinea mea cand vad cata lume ni se alatura.
Ceilalti au parasit camera si au hotarat ca nu se vor implica deoarece e mult prea periculos pentru ei iar eu stau si ma gandesc de ce mai sunt in mafie daca le e frica sa ajute la salvarea unei surori a mafiei. Ce fel de oameni sunt?
Faptul ca atatea persoane ni s-au alaturat mi-au facut nervii sa se evapore iar curajul mi-a reaparut.
-Haideti! Nu este timp de pierdut! Am spus intr-un final.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...