Rebela

190 20 0
                                    

Ma pregatesc pentru ziua cursei.

I-am dat masina lui Revo iar el a dus-o la un service auto.

Cursa este peste doua zile si sunt plina de emotii. Ma gandesc la cum ma voi descurca si la cat de buna voi fi, dar gandurile mele s-au întrerupt cand Andy a intrat in camera mea. Pare bine dispus si are aerului lui de superioritate cu un ranjet mirific imprimat pe fata.

- Ce faci rebelo?

- Rebela? De ce rebela?

- Pentru ca traiesti dupa propriile reguli, dupa propriile legi si oricat de mult ar incerca, nimeni nu te poate domesticii.

- Ma! Mie imi place cum suna, REBELA!

- Auzi rebelo, eu ma duc la sala, vii cu mine?

- N-am mai fost de mult timp!

- Toate au un inceput.

Am dat aprobator din cap si am pus pe mine un maieu larg, negru si o pereche de pantaloni scurti de aceeaşi culoare. In picioare am tenesii mei preferati, intr-un mixaj de noate ale negrului.

Andy a condus pana la sala iar cand am ajuns mi-am lasat ghiozdanul cu hainele de schimb intr-un vestiar, apoi l-am urmat pe Andy pana la sala.

Peste tot numai masinarii care imi amintesc de sala mea preferata pe care a distrus-o Adison. Ca si aici, sala era plina de masinarii doar ca prin comparatie, ale mele erau de tortura.

Dupa ce ne-am incalzit am inceput adevaratele exercitii. Andy a inceput sa faca tracţiuni iar eu flotari. Nu cred ca a facut mai mult de 20 iar când s-a desprins de bara, a scos limba precum un caine care a alergat 10 km distanță.

Eu continuam sa fac flotari si ca sa-i fac in sâc, am inceput sa fac flotarile cu o singura mana. El se uita perplexat la mine iar eu am inceput sa rad.

- Deci asa vrei sa joci, huh? Bine!

Si-a pus mainile in fata picioarelor mele si a inceput sa faca flotari. Probabil credea ca eu nu pot si ca voi fi surprinsa, dar nu a fost asa.

M-am asezat si eu in aceeasi pozitie ca si el doar ca eu am mers in maini pana in fata lui lasand distanta de 5 cm intre noi.

Pe fata lui a început un zambet siret iar eu am de gand sa-l fac sa-si muşte limba facand ceva ce nu-mi sta in fire, facandu-l pe el sa cedeze primul.

I-am atins obrazul cu varful buzelor iar el a cazut pe spate facandu-ma si mai tare sa rad.

- Da! Asa vreau sa joc!

Amandoi am inceput sa radem dar un tip ne-a stricat tot cheful. Se uita atent la mine cu o expreaie tampa, e plin de muşchi si crede ca asta ma impresionează. Corpul lui e plin de tatuaje, foarte clar vazandu-se un scorpion pe antebrat si mii de alte tatuaje pe maini si piept. Nu sunt genul de fata obsedata de tatuaje, imi plac mai mult sau mai putin, dar el e clar exemplul de om care vrea sa-si strice pielea. Culorile tatuajelor sunt proaspete si daca ma uit putin mai bine, pare ca e voma de iepuras.

- Vrei sa te ajut la exerciţii? M-a intrebat tipul tatuat cu un zambet pervers pe fata.

- Nu mersi!

- De ce papusa? Nervii mei sunt pusi in miscare si chiar imi doresc sa-i pot rupe botul si sa-i rup de pe piele fiecare tatuaj.

- Omule! A zis ca nu vrea ajutorul tau, acum cara-te! A spus Andy vizibil deranjat de aparitia tipului. Cred ca si-a dat seama dupa figura fetei mele ca vreau sa sar pe el si sa-l omor deoarece m-a strans de mana si m-a tras spre el.

- Ce vrei pulifriciule?

Andy s-a ridicat imediat in picioare si se pregatea sa-l loveasca, dar m-am pus paravan in fata lui, lucru care nu ii permitea sa-l loveasca.

Tipul a inceput sa rada haotic.

- Asa ma pulifrici? Te apara o fata?

M-am aplecat spre urechea lui Andy si i-am soptit sa nu se coboare la mintea unui idiot.

- Si curva asta de unde ai luat-o pulifrici?

Nervii mei au ajuns la maximum si facand o pirueta,l-am pocnit cu un pumn fix in gura, spargandu-i vena de jos.

- Curva asta tocmai ti-a desfigurat fata! A spus Andy vizibil fericit de gestul meu.

Tipul s-a ridicat de pe asfalt si pumnul lui avea intentia sa-mi mutileze fata, dar l-am apucat de mana si i-am intors-o la spate.

A icnit de durere iar asta mi-a dat o satisfactie enorma.

In cele din urma i-am dat drumul si m-am dus la vestiar sa ma schimb.

Andy a venit in urma mea prinzandu-ma de încheietura.

- Tam! Ce-a fost asta?

- Curva e rasa lui, nu eu! M-am intors apoi m-am schimbat in hainele de drum.

Andy nu a vorbit cu mine tot drumul spre sediu parca temandu-se de mine. Fata mea e un sac de nervi si chiar am nevoie de o cursa sau un pliculet de amfetamina. Vreau sa dau cu pumnii in pereti pana ce lacuri grena or sa iasa din palme.

La un moment dat, Andy a pus mana pe piciorul meu trezindu-ma la realitate. Mi-a aruncat un mic zambet iar fata mea s-a mai limpezit.

-Tam? A spus Andy putin ingrijorat. Dupa ce las masina, mergem la o plimbare?

-Sigur Andy! Mi-ar prinde bine.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum