Luis

113 7 2
                                    

La pronuntarea numelui ei eu am inghetat. M-am dat jos din pat si m-am apropiat de el. I-am pus mana pe umar facandu-l sa se intoarca cu fata spre mine. E trist si ochii lui schiteaza lacrimi. L-am luat in brate dandu-i o imbratisare calda.
-Unde e? Intrebarea lui m-a facut sa inghit in sec si l-am strans mai tare in brate.
-Luisiana! Am spus scurt si am inghitit in sec.
-Ce?!
Revo m-a prins de umar si se uita in ochii mei!
-De ce ai dus-o acolo? Cand? Cum?
-Nu am vrut sa plece, nici ea si nici baietii. I-am vrut alaturi, chiar daca se presupune ca sunt morti...asa cum mi-am vrut si parintii. Am spus lasand o lacrima sa cada.
-Hey! Hey!....Tam..Uita-te la mine! Mersi!
Revo mi-a dat drumul la umeri si mi-a zambit inr-un fel care m-a pus pe ganduri.
-Ce zici sa le facem o vizita? A spus Revo zambind mandru.
-Ce?! Da! Dar cum? E..Aurora... Numele ei i l-am spus in soapata pentru ca nu am vrut sa ma auda nimeni.
-Stai linitita! Ma ocup eu de asta!
-Ok! Am spus zambind.
M-a luat in brate si am facut si eu la fel.
-Ok! Chiar trebuie sa faci un dus! Mirosi ca un cadavru!
M-am desprins de el si l-am lovit in umar. Revo a inceput sa rada si la fel am facut si eu.
-Tu nu ai fost inchis in lanturi si incapabil sa te duci la baie! Am spus razand.
-Bine! Ai castigat! Dar daca nu te duci sa te speli, plec fara tine!
La replica asta am zbughit-o in toate directiile iar Revo a inceput sa rada.
-Baia e langa dulap! A spus razand in hohote. Doamne, ce ras minunat are.
Am dat afirmativ din cap injurandu-ma cum dracu nu am vazut usa aia.
Am intrat in baie si mi-a cazut gura pana la pamant. Baia arata minunat! Gresia si faianta neagra se impletesc perfect cu dormitorul.
Are o baie mare, cam cat jumatate din vechea mea casa, care acum e arsa. O cabina de dus pozitionata intr-un colt ai baii, un jacuzzi in mijlocul camerei, iar langa, la cinci metrii distanta un dulap cu lucruri pentru baie: gel de dus, shampon, arome pentru jacuzzi, etc, iar deasupra, o oglinda uriasa.
Am inchis usa dupa mine si am facut cativa pasi in fata. Am aruncat cat colo tricoul de pe mine, odata cu restul hainelor. Am incuiat usa pentru a nu fi intrerupta de nimeni. In mod normal mi-as lua viata cu ce gasesc pe aici, dar nu sunt atat de proasta incat sa o fac. E o lupta, un razboi mai precis, iar daca mor acum nu mai am cum sa imi vad dusmanii cum mor in chinuri.
M-am dus in cabina de dus ai am inchis usa. Am dat drumul la apa si fara sa imi dau seama am inceput sa cand melodia de la Bath Hart - I'll take care of you.
-Hmm....sunt convinsa ca Revo nu o sa supere daca folosesc din chestiile lui. M-am uitat putin in jur si am vazut pe un raftulet langa cabina, milioanele de geluri de dus ale lui Revo. Nu mi-a pasat pe care l-am luat, dar cert l-am folosit ca sa-mi curat pielea. Mirosul puternic masculinizat imi intra in nari si pentru ca e oarecum asemanator cu mirosul lui Revo, mi-am spalat si parul.
Dupa ce am terminat, am luat un prosop si mi l-am infasurat in jurul pieptului. Am iesit din baie uda, dar curata si asta e tot ce conteaza.
Am vazut ca Revo nu mai era in camera, dar o cutie bej asezata pe pat, mi-a atras atentia.
Am deschis cutia si am vazut o rochie neagra superba.

Am tresarit cand l-am auzit pe Revo in spatele meu cum si-a des vocea. M-am uitat speriata la el, dar mi-a zambit.
-Iti place? Intrebarea lui a fost greu pocesata de creierul meu.
-Rochia? Am intrebat cu gura deschisa si cu o spranceana ridicata.
-Da!
-E pentru mine?!
-Pai doar nu e pentru mine!
-Mersi. Am spus in soapta.
-Imbraca-te cu ea!
-Ce?!
-Hai! In jumatate de ora plecam.
-Revo! Am spus intorcandu-l din drum.
-Ce-i?
-Nu am cum sa o port!
-Cum nu ai cum?
-Pai...n-am lenjerie de corp.
Revo si-a tras o palma facandu-ma pe mine sa rad.
-Se rezolva! A spus iesind ca o furtuna din camera.
Eu m-am asezat pe pat iar Revo si-a facut aparitia cu Aurora langa ea. In momentul asta sunt ingrozita, speriata si cred ca dau in lesin. De ce a adus-o si pe ea? Ce vrea sa faca nebunul asta?
Aurora mi-a dat o cutie si eu am luat-o tematoare. Am deschis cutia si acolo am vazut o pereche de pantofi negrii minunati. Revo mi-a dat un sutien si chiloti de aceeasi culoare ca rochia.
-Tasmmyn! Vocea Aurorei m-a facut sa tremur scurt. Am vorbit cu Rowena si ea o sa stea toata luna asta in Belgia, deci eu am sa am grija de tine. Nu te speria, nu vreau sa te ranesc, asa cum am dat de inteles la inceput. Stiu ca acum imi vine greu sa crezi ce spun, avand in vedere cate s-au intamplat, dar te rog asculta-ma pana la capat. Asa cum am zis, iti voi da drumul, dupa ce imi termin treaba cu tine, si o voi face, asa cum am facut si cu Kira.
-Unde e?! Am spus scuipand venin.
-Stai linistita, un elicopter privat a luat-o si a dus-o acasa la ea. Am vazut ca va stiti, deci imi dau seama ca stii ca mafia a renuntat la ea pe motive medicale. Nu vrem ca asta sa ti se intample si tie. Am auzit ca ai avut o viata foarte palpitanta. Incepand cu nervozitatea ta incontrolabila, apoi vedeniile, problemele tale cu inima si acum pneumonia. In mod normal ai fi fost data de mult afara din mafie, dar Revo m-a implorat sa nu spun nimic despre tine la intrunirile de afaceri. Ca tot vorbind de asta, aseara am fost in Colorado. Multa lume te cauta, ca sa nu mai vorbesc de Arizona, unde fiecare loc era impanzit de oamenii lui Luis. Pentru ca sunt o fata buna, si nu seman deloc cu Rowena, eu am sa iti dau posibilitatea sa mergi unde vrei tu, dar nu fara oamenii mei langa tine. Eu si Revo vom fi mai mereu in jurul tau, asta ca masura de precautie ca tu sa nu fugi. Acum imbracate, eu si Revo te asteptam jos.
-O intrebare! Am spus inainte ca Aurora sa iasa.
-Da?!
-De ce eu trebuie sa port rochie, iar voi sunteti imbracati normal?
-Hmm...buna intrebare! Am sa iti dau un raspuns atunci cand voi avea unul. Revo!
-Da!
-Vino sa ma ajuti putin jos sa ma ajuti la ceva, stai linistit, Tasmmyn nu o sa plece nicaieri, sunt garzi la usa.
Revo si Aurora au plecat lasandu-ma singura pe patul din camera lui Revo. Am luat chilotii si sutienul de pe pat si le-am asezat cu grija pe mine. Rochia mi-a venit perfect si in momente ca astea ma bucur ca ma epilez cu ceara, firele de par n-au apucat sa-si faca apritia pe picioarele mele.
M-am incaltat cu pantofii si surprinzator, mi-au venit perfect, de parca erau facuti pe masura mea.
Am intrat in baie pentru a-mi pieptana parul. Se uscase formand onduleuri. Mi l-am pieptanat cu grija sa nu fac un covor rosu pe gresia lui Revo. Parul meu arata minunat asa, motiv pentru care nu mi-am prins parul cu nimic.
La usa ma asteptau doua matahale care m-au condus jos. Revo si Aurora sunt tot in aceeasi tinuta ca mai devreme. Revo mi-a intins un pachet de tigari din care am luat si am fumat lacoma.
-Arati minunat! A spus Aurora intr-un sfarsit.
-De ce va purtati cu mine ca si cand nu am fi dusmani de moarte?!
-Suntem dusmani Tasmmyn?
-Da! Da suntem! Eu nu va capturez si va droghez cu XTC,LSD, Ecstasy sau mai stiu eu ce. Daca voi credeti ca eu am sa trec cu vederea tot ce mi-ati facut, va inselati amarnic!
Revo imi zambea mandru si stia ca acum joc teatru pentru ca si el s-a bagat in discutie.
-Si ce propui? In loc sa zici mersi ca acum nu mai ai catuse si ca nu mai esti legata de nu stiu ce bara de metal, tu incepi o cearta mondiala. Sa stii ca Kira nu a avut parte de o tinuta atat de frumoasa inainte sa plece acasa, sau cat a stat aici. Nu stiu daca ai observat, dar Aurora a avut mare grija ca tu sa nu patesti nimic, ba mai mult, pentru a nu banui tu ceva, l-a omorat pe Joker, doar ca sa fii tu in "siguranta".
Asta clar e o minciuna, Revo si Lee au spus ca Aurora pune ceva la cale si ca Joker e mana ei dreapta, nu cred ca l-a omorat, vrea doar sa ma abureasca pe mine.
-NU cred! Am spus scurt si prompt.
-Iti pot dovedi! A spus Aurora zambind.
Mi-a spus sa o urmez, iar locul unde m-a dus miroase oribil a cadavru. Am albit cand am vazut capul lui Joker la propriile lui picioare intr-o balta enorma de sange si m-am dat cativa pasi in spate.
-Acum ma crezi? A spus Aurora trista.
-Da... Vocea mea abia s-a auzit. Revo m-a luat de mana si m-a scos de acolo.
Cand am ajuns in bucatarie mi-a inmanat un pahar de apa pe care l-am luat cu mainile tremurand. Am luat o gura de apa si m-am asezat pe scaun.
-Am crezut ca tinei la el. Am spus uitandu-ma catre Aurora.
Ca sa conduci o familie a mafiei, trebuie sa stii niste lucruri:
1. Fara sentimente deoarece ele ajung sa te distruga si inamicul se poate folosi de punctele tale slabe.
2. Regretele si remuscarile nu au ce cauta in viata unui mafiot. Daca tragi un glont in capul cuiva si il omori, mai incolo sa nu iti para rau ca ai facut asta, pentru ca nu poti aduce acea persoana inapoi.
3. Fara omisiuni si ma refer la faptul ca atunci cand faci un plan, sa nu omiti nici un detaliu, asta iti poate aduce moartea.
Dar tu ar trebui sa stii asta deja, doar esti cel mai rau om din mafia intregii lumi.
-Gata cu filozofia! Deja m-ai plictisit! A spus Revo schitand un cascat. Putem sa plecam anul asta?
-Sigur.
Aurora a plecat sus sub pretextul ca trebuie sa ia ceva. Revo a remarcat ca sunt nelinistita, dar mi-a spus sa ma calmez pentru ca nu o sa mi se intample nimic. Mi-a dat un pachet nou de sobrane si o bricheta.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum