Lorelay

86 6 0
                                    

-Hey Revo!
-Hay Tam, cum esti? Cand te-ai trezit?
-Pai..acum o ora, si am vrut sa vin dupa tine, dar Klaus mi-a spus sa nu iti intrerup partida amoroasa.
M-am inrosit instantaneu candd am auzit asta. Nu credeam ca gemetele mele se aud atat de tare. Am inceput sa rad si m-am asezat langa ea pe pat.
-Ar trebui sa imi multumesti! Ti-am ascultat sfatul! Am trecut peste Katharina si acum am dat de o bunaciune bomba, care e cu mult mai buna decat era Katharina. Nu ma intelege gresit, dar am ajuns sa o iubesc pe femeia aia.
Tam mi-a lovit umarul iar eu am inceput sa rad haotic.
-Daca asta ti se pare ciudat, colegul tau de generala TOP e cuplat cu Aurora! Cu placere! Am zis inca razand.
-Vai! Cat de dragut! Daca as putea sa ma misc te-as lasa fara mostenitori! Adica pe ele le cuplezi cu bunaciuni si pe mine ma lasi sa stau cu buza umflata! Lasa ca te tin eu minte!
Amandoi am inceput sa radem isteric pana cand am fost intrerupti de Klaus care si-a dres vocea.
-Pai si eu?! A intrebat Klaus socat!
-Tu esti prea mic micutule!
Tam nu mai poate de ras, fata ei s-a inrosit si se tine cu mainile de butica sprijinindu-se de spatarul patului. Am incepu sa rad si eu mai tare candd am auzit replica Tasmmynei. Cica la ea "esti prea mic".
Klaus s-a imbufnat si eu i-am pus mana pe umar facandu-i cu ochiul.
-Sa nu uitam ca asa ne-am intanit roscato! Se apara Klaus.
-Sa nu uitam ca erai devastat micutule si plangeai ca un copil mic.
-Hei! Da nu-i cinstit.
Tam s-a aplecat si l-a luat pe Klaus in brate. Am vazut cum incearca sa se ridice si am vrut sa o opresc dar m-a amenintat ca ma lasa fara pretios daca o ating. Am ramas perplexat cand am vazut ca e in stare sa faca cativa pasi. E impresionant. Dupa doua zile, ea e in stare sa mearga destul de bine, e adevarat ca inca schiopateaza, dar e un progres remarcabil. Am inceput sa aplaud amuzat, dar m-am oprit cand ea a cazut pe mine, strividu-mi abdomenul. Cotul ei mi-a intrat fix intre picioare si am scrasnit din dinti. Am ajutat-o sa se dea de pe mine punandu-se iar pe picioare.
-Asta a fost intentionat! Am spus cu o voce plansa din cauza durerii.
-Ce? Eu? Intentionat? Niciodata!
Am vazut ranjetul ei de satisfactie si m-am ridicat de pe pat urmand sa ma razbun.
Ea a inceput sa fuga, dar nu a apucat sa faca nici 3 pasi ca am prins-o de abdomen. Mi-am cufundat capul in parul ei matasos. Parul ei miroase a migdale cu miere si imi vine sa o mananc. Am luat-o pe sus ca pe o mireasa si am iesit afara din camera alaturi de Klaus. Tam a inceput sa se zbata in bratele mele si zicandu-mi sa o las jos, dar am coborat in fuga scarile cu ea si de frica s-a ascuns in camasa mea neagra.
Am lasat-o jos. Ochii ei s-au marit cand l-a vazut pe GD imbracat la costum si cu un buchet de flori in mana. Un zambet siret a aparut pe fata mea.
-Ce ziceai Tam?
-Cum de...?
O privesc melancolic in timp ce ea a devenit confuza.
-Bun dragilor! Am o treaba foarte importanta cu Vanesa in pat, asa ca GD, seara asta, Tam e toata numai a ta.
GD a luat-o de mana pe Tam si nu cred ca a remarcat, dar ea e imbracata elegant, cu o bluza din stofa si niste blugi negrii. I-am aranjat parul intr-o codita impletita.
Am intrat in dormitorul meu si am vazut-o pe Vansesa intinsa pe pat. Un ranjet obraznic s-a asternut pe fata mea. Am inceput sa-mi desfac nasturii camasii indreptandu-ma spre ea.

LORELAY P.O.V.

Sunt pe o plaja din Chicago si ma bucur de soarele dogoritor care incalzeste atmosfera. Taeyang, iubitul meu, s-a asezat langa mine pe sezlong si mi-a luat milkshack cu zmeura, el avand unul cu cirese. Am impartit sezlongul meu, eu asezandu-ma in poala lui. Patratelele sale sunt evidente si se vede ca lucreaza la sala deoarece muschii lui sunt atat de bine lucrati. Mi-am lasat capul pe umarul lui delectandu-ma cu amora dulce a sarutului sau.
-Hmm..ce te-as manca iubito!
Am inceput sa rad peste buzele lui dulci si suculente pana cand tonul apelului telefonic de pe masuta de cafea ne-a intrerupt. Am luat telefonul de pe masa si l-am pus la ureche. Vocea disperata a lui Jane mi-a facut sa-mi zdrobesc buzele cu limba.
-Lorelay! Revo a aflat!
-Buna si tie Jane. Ce faci? Toate bune? Da? Eu sunt bine, mersi ca ai intrebat. Am spus cu un ton ironic.
-Revo a aflat ca Blue e fratele tau, iar Jupanul e tatal lui biologic.
-Simti ca imi pasa? Jupanul nu e tatal meu, da, datorita lui am aparut dar e un boschetar infect si mi se acreste pe zi ce trece de el. Stii, Jupanul stie ca nu lucrez pentru el si ca sunt independenta. M-a lasat fara avere cand a aflat ca m-am indragostit de un asiatic, dar crezi ca asta m-a oprit? Putin in pasa ca si Revo e fiul Jupanului, ma crezi sau nu dar ma doare undeva! Daca ai venit sa ma plictisesti cu prostii de genul sa stii ca poti sa inchizi deoarece mie nu imi pasa!
-Nu de asta te-am sunat Lorelay...
-Atunci care e motivul pentru care m-ai sunat printesa?
-Adison mai e in Detroit?
-Da! Nu a plecat nicaieri! Jupanul inca il tine acolo.
-Stai ce? Jupanul il tine legat? Credeam ca sta el acolo de buna voie!
-Pai...credeai prost! Jupanul i-a inscenat moartea ca mai apoi sa se razbune pe el. Abia mai traieste si surprinzator e la fel de tanar ca la 20 de ani. Acum sa stii cam treaba, vreau sa ma ocup de buzele iubitului meu. Paaa!
-Stai! Lorelay!
-Ce mai vrei?!
-Sa mai imi zicio singura data "printesa" si te las fara extensii. Jane a inchis prima telefonul!
Off Jane! Daca ai stii tu cate pot eu face. Daca n-ai fii atat de increzuta, ti l-as fi eliberat pe Adison pana acum, asa....trebuie sa te chinui singura ca sa pui mana pe el.
Ma delectez cu buzele duci ale lui Taeyung într-un mod salbatic, devorând buzele unul altuia. Dinţii lui ascuţiţi mi-au strapuns buza de jos scoţând un geamăt de la mine ce lui i s-a parut dulce deoarece l-am simtit zâmbind peste buzele mele dupa ce mi-a dat drumul.

In jumatate de ora am parasit plaja si am mers acasa. Am inceput sa gatesc carne la cuptor cu legume pentru ca stiu ca lui Taeyung ii plac. Cat am asteptat sa se facă carnea m-am asezat pe canapeaua alba din sufragerie. Mai toata casa noastra este alba, inafara de dormitor, deoarece cand fac sex cu iubitul meu, vreau ca singura chestie vizibila sa fie fumul emanat de betigasele parfumate luminat de întuneric.
Am aprins televizorul uitandu-ma la ştiri.
Taeyung a venit lângă mine iar de data asta nu mai are tricou pe el, lasand abdomenul lui perfect la vedere. Am inceput sa-mi musc violent buza cand el s-a asezat langa mine si mi-a luat telecomanda din mâna.
-Mie nu vrei sa imi acorzi putina atentie?
Dintr-o mişcare el a fost deasupra mea izbindu-ma de canapea si devorandu-mi buzele.

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum