Cursa bara la bara

193 20 0
                                    

Drumul spre sediu a fost linistit.

Dupa ce mi-am facut un dus pe care il asteptam cu nerabdare am fost chemata jos de catre Revo. L-am vazut pe Lee iar el m-a luat in brate. In comparatie cu Revo si Andy, el nu m-a strans.

-Bine ai revenit roscato! Mi-a soptit la ureche. Lee nu e genul omului sentimental si nici Revo, dar reactia lui fata de mine mi-a facut sa-mi schimb parearea, Cu alte persoane, Revo e rece si demonic dar cu mine e bland in angelic.

-De ce m-ai chemat Revo? Am spus calm si bland.

-Te-ai odihnit?

-Dap.

-Bine.

-Unde e Klaus?

-Am pus pe cineva sa aiba grija de el!

-Lee daca te rog, il antrenezi tu pe Klaus?

-De ce eu?

-Pai tu m-ai gasit pe mine si tu esti deja experimentat. Eu inca invat, de aceea am un maestru, dar tu nu ai deci il antrenam amandoi?

-Eu nu am nimic impotriva, dar daca face prostii tu esti vinovata nu eu!

Am inceput sa rad si o data cu mine si Revo alaturi de Lee.

-Ok! Ok!

-Tam mai e ceva! A spus Revo cand m-am intors sa plec.

-Spune!

-O data la 10 ani...

-Nu Revo! Nu acum! L-a atentionat Lee iar eu deja eram curioasa.

-O data la 10 ani ce?

-Ai sa alfi tu!

-Nu-mi spui?

-Nu inca!

-De ce?

-Pentru ca nu stiu sigur daca sa te bag pe tine sau sa particip eu!

-Ce? Ok! Despre ce e vorba?

-Off! O data la 10 ani se face o intrecere intre liderii mafiei din toate familiile. Nu sunt multe, sunt 12 iar cei care participa sunt de regula sefii sau mana dreapta a sefilor. Lee ma roaga de ceva timp sa-l bag pe el in cursa dar si eu pot concura.

-Ba nu! Nu poti! Vocea lui Lee mi-a starnit si mai mult curiozitatea.

-De ce nu poate? Am intrebat fara sa gadesc.

-Pentru ca si-a fracturat mana acum 4 ani.

-Dar asta nu inseamna ca nu mai stiu sa conduc Lee! Revo a devenit autoritar iar eu am inceput sa zambesc siret deoarece mi se patrea o cearta ridicola.

-Deci voi ziceti ca e o cursa huh? Ma bag! Am spus inca zambind iar fetele baietilor sa marira.

-In niciun caz! Revo mi-a aruncat o privire dura cand mi-a spus asta dar eu nu ma las asa usor.

-Ti-e frica Revo?

-Nu imi e frica! Doar ca nu pot sa te pun in pericol. Am promis ca te protejez!

-Da! Dar a ma ,,proteja" nu inseamna sa ma ti inchisa de ceea ce imi place sa fac. Am mai participat la raliuri. Nu imi e frica de o cursa amarata.

Cred ca lui Lee i-a venit o idee deoarece incerca sa vorbeasca printre sunetele emanate de noi.

-Baaaaiiiiii! A tipat atragandu-ne atentia.

-Ce-i?! Am spus alaturi de Revo, asta facandu-ne sa radem usor.

-Uite cum facem ca sa nu mai existe certuri intre noi. Facem o intrecere, din New Orleans pana in New York. Cine trece primul de sala de jocuri, o sa participe la cursa. Ce ziceti?

-Pai si ce facem cu drumul? Am spus ridicand dintr-o spranceana.

-Ma ocup eu de el! Chiar vreau sa vad cine o sa castige! A spus Revo cu un zambet deja triumfator pe fata.

Plecarea este din fata sediului. Se pare ca Revo chiar s-a implicat serios in asta! Drumul e liber si nici urma de masini prin jur. O fata frumoasa, blonda s-a asezat langa masina mea. E doar in costum de baie si are un pistol in mana. L-a ridicat cu fata spre cer iar cand am auzit bubuitura produsa de pistol, am fost prima care a apasat pe acceleratie.

Sunt bara la bara cu Revo iar Lee e la 2 metri distanta de noi. Am pornit casetofonul si am bagat rapid un CD de la nightcore. Prima melodie a fost Comatose iar asta mi-a marit viteza. Am dat boxele aproape la maxim si stiu ca auzeau muzica Revo si Lee deoarece masina mea e decapotabila.

La un moment dat, ne intreceam unii pe altii iar asta nu mi-a convenit asa ca am apasat puternic acceleratia, ajungand la 320 Km\h. I-am intrecut cu usurinta pe baieti si am fost prima care a intrat in New York. Masina mea toarce minunat si fara sa-mi dau seama la momentul respectiv, am fost prima care a trecut de sala de jocuri. Am apasat pe frana de picior si am tras frana de mana in acelasi timp, intorcand masina 180 de grade, lasand numai aburi de fum.

In scurt timp au ajuns Lee si Revo. Nu cred ca le convine ca eu am castigat deoarece l-am vazut pe Lee incepand sa injure in masina lui iar Revo ma privea demonic in timp ce eu radeam haotic.

M-am dat jos din masina iar asta au facut si Lee alaturi de Revo. Chiar daca acum sunt suparati pe mine, eu sunt cea care a castigat deci eu voi participa la cursa. Revo mi-a pus mana pe umar si ma privea mandru. De ce? Mai devreme avea ura pe mine iar acum se uita la mine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Omul asta, nu! Demonul asta e imposibil de inteles!

Am inceput sa vad totul incetosat si stiu ca am nevoie de droguri. Am avut o usoara balansare inspre sol dar Revo, ca de obicei, e mereu acolo sa ma prinda. Se uita confuz la mine iar eu mi-am aruncat privirea spre punctul maroniu de pe mana. M-a luat pe sus si m-a asezat pe scaunul pasagerului. A scos din buzunar un pliculet de extasy dar inainte m-a intrebat de cand nu am mai luat.

-De doua zile! Am incercat sa-mi adun cuvintele astfel incat sa formez o propozitie clara. Mi-a administrat pliculetul si a inceput sa conduca inapoi spre sediu. Dupa ce mi-am mai revenit si am sesizat ac ma misc am incnit nervoasa!

-Masina mea!

-Stai calma Tam, voi trimite pe cineva dupa ea mai tarziu.

Mi-am incrucisat mainile la piept dupa ce mi-am aranjat centura pe corp.

-Nu ai mancat asa-i?

Eu evitam sa raspund deoarece era clar dupa aspectul fizic ca nu am mancat.

-Normal ca n-ai mancat! Uita-te la tine! Doua zile si deja ai salbit mult! Ajungem la sediu si mananci! Si nici sa nu te gandesti sa te opui!

-Dar...

-Mananci! Fara apropouri!

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum