72ο Κεφαλαιο~ Τελος

5.3K 303 45
                                    


~Χρηστος~

Ολοι μερα λείπαμε απο το σπιτι. Την Αλεξια δεν την είδαμε καθόλου.
"Ρε παιδια δεν παμε απο την Αλεξια να την δουμε; Ολοι μερα μονη της θα βαρέθηκε."και οι δυο τους κοιτάχτηκαν σοκαρισμενη.
"Τι λες μωρε μια χαρά θα ειναι. Ετσι και αλλιος διαβάζει για να δώσει το τελευταίο της μάθημα και μας ειπε να μην την ενοχλήσουμε καθόλου."πετάχτηκε ο Αλέξης και μου απάντησε. Τον κοιταξα ερωτηματικα.
"Μα τα κοριτςια προχθές δεν τελείωσαν με το τελευταιο τους μάθημα;"
"Λαθος θα κατάλαβες μωρε Χρήστο. Η Ραφαέλα τα τελείωσε ολα. Στης Αλεξίας της έμεινε ενα μάθημα που το δίνει σε μια εβδομάδα."με ενημέρωσε ο Τάσος.
"Και θέλει ηρεμία. Γιαυτο εμεις δεν θα την ενοχλήσουμε καθόλου."τους κοιταξα παράξενα.
"Καλα οκ. Τοτε τι κάνουμε;"ρωτηςα βαριεστημένα. Ήθελα να την δω.
"Παμε να φάμε; Εχουμε να φάμε απο το πρωί."μας πρότεινε ο Τάσος και εγω με το Αλέξη συμφωνήσαμε.
Ετςι περασε μια εβδομάδα, χωρις κανεις απο τους τρεις μας να την εχει δει.[...]

Όταν έφτασε το απογευμα, καθόμασταν στο σαλόνι με τα παιδια παίζοντας ηλεκτρονικό.
"Ρε παιδια ακομα να γυρίσει; Θελω να παω να την ρωτήσω πως τα πηγε."τα αγορια κοιτάχτηκαν για ακομα μια φορα.
"Εε με πήρε εμενα τηλεφωνώ και μου ειπε πως τα πηγε πολυ καλα, οποτε πηγε με κατι παιδια απο την σχολη της να το γιορτάσουν."πετάχτηκε ο Αλέξης και μου ειπε πολυ γρήγορα.
"Ναι ναι και εγω το ακουςα."ειπε και ο Τάσος. Τους κοιταξα παράξενα. Αυριο εχω πολλα να κανω και δεν θα προλάβω να την δω καθόλου.

~Μετα απο δυο μερες~

Ειναι πρωί. Εχω αποφασίσει να παω δίπλα να την δω και να φάμε μαζι πρωινω. Οσο δεν την βλεπω, αυτο δεν με βοηθάει στο να την θυμηθώ. Όταν ειμουν έτοιμος να βγω απο το διαμεριςμα, ειδα τον Τάσο να βγαίνει απο το ασανσέρ.
"Ωπ. Που πας ρε;"με ρωτηςε ενω άφηνε της σακούλες απο το σουπερμάρκετ κατω.
"Δίπλα στην Αλεξια. Εχω να την δω τοςο καιρο."παω να φύγω, αλλα με σταματάει.
"Εγινε κατι;"τον ρωτηςα με σηκωμένο φρύδι.
"Εε βασικά πριν παω σουπερμάρκετ πέρασα απο εκει να δω πως ειναι και κανενας δεν μου άνοιξε. Την πηρα τηλεφωνώ και παλι δεν μου απάντησε. Μου έστειλε μηνυμα πως κοιμήθηκε σε έναν φίλο της."όταν το ειπε αυτο, για καποιο λόγο με πείραξε. Με πείραξε πολυ το οτι κοιμήθηκε σε καποιου άλλου το σπιτι και οχι στο δικο μας.
"Ααα ετςι εε.."ειπα με ειρωνία στην φωνή μου. Έσφιξα τα χέρια μου για να μην ξεσπάσω, αλλα μάλλον ο Τάσος το παρατήρησε. Με επιαςε απο τους ωμους.
"Συγνώμη φίλε."μετα έφυγε και μπήκε μεςα.

PROMISE? ALWAYS...Where stories live. Discover now