"Ευχαριστο που με βοηθεισες."του ειπα ενώ του εδωσα ενα φιλι στο μάγουλο.
"Τιποτα καρδιά μου."μου ειπε χαμογελοντας και μείναμε να κοιτάμε ο ένας τον άλλον.
"Τι θα γίνει θα μείνετε και αλλο εκει εξω;"ακούσαμε τον μπαμπά μου να μιλάει με αστείο και ειρωνικό ήχο στην φωνή του. Αυτοματα γελάσαμε μαζι με τον Χρηστο.
"Καλύτερα να πήγενω τωρα.."του έγνεψα και με ενα πεταχτώ φιλι έφυγε για το σπιτι του.
"Άντε βρε κοριτσι μου τόσην ωρα τι κάνατε;"
"Μπαμπά δουλειά σου.."ειπα αυστηρά και εκανε τον θυμωμένω σταυρώνοντας τα χέρια του. Αρχίσαμε να γελάμε και έκατσα δίπλα του βλέποντας μια ταινια που είχε στην τηλεόραση.
"Κοριτσάκι μου πανε πανω για ύπνο."με ξύπνησε ο μπαμπάς μου, γιατι προφανώς με είχε πάρει ο ύπνος.
"Καληνύχτα.."ειπα νυσταγμενα και ανέβηκα στο δωμάτιο πέφτοντας αμεσος για ύπνο.~Πρωί~
«Σημερα θελω να πάμε βόλτα. Να εισαι έτοιμη στις δωδεκα. Πες τον μπαμπά σου πως θα αργήσεις να έρθεις σπιτι.» χαμογελασα που μολις ξύπνησα μου είχε στείλει μηνυμα.
«Οτι θελει το μωρο μου<3»
Κατέβηκα κατω πηγενοντας προς στην κουζίνα όπου εκει βγήκα τον πατέρα μου να τρώει πρωινώ.
"Καλημέρα."ειπα με ενα χαμόγελο μεχρι τα αυτιά.
"Γιατι τοςο χαρούμενη;"με ρώτησε ερωτηματικά.
"Θα παω βόλτα σημερα και θα αργήςω να ξερεις."ειπα κάπως διστακτικά μιας και δεν με άφηνε να κυκλοφορώ μόνη μεχρι αργά εξω.
"Καλα. Να του πεις να σε προσεχει."χαμογελαςα και συνεχισα να τρώω το πρωινώ μου.
"Καλα αγαπη μου φεύγω για την δουλειά. Θα αργήσω να ερθω και εγω."με ενημέρωσε και δίνοντας μου ενα φιλι στο κεφάλι έφυγε. Δεκα λεπτά αργότερα ειχα τελειώσει το πρωινώ μου και κοιταξα την ωρα. Οχχ οχιι! 10:45 ειναιι!Ετρεξα αμεσος και μπήκα για μπάνιο. Εικοση λεπτά αργότερα ειχα τελειώσει το μπάνιο και στέγνωςα τα μαλλιά μου.
"Ωραια τωρα τι φοράμε;"ρώτησα τον εαυτό μου κοιτώντας τα ρούχα μου μεςα στην ντουλάπα. Μετα απο λιγο ειχα αποφασίσει τι θα φορούσα όποτε φόρεσα τα ρούχα μου και τωρα μου έμεινε το μακιγιάζ. Βαφτικα ελαφρά και δεκαπέντε λεπτά αργότερα ειμουν έτοιμη. Κοιτάχτηκα ξανα στον καθρέφτη για να δω αν ειμουν έτοιμη.
"Αχχ μην το ξεχάσω."ειπα παλι στον εαυτό μου και πηγα να βρω τα βραχιόλια που μου πείρε ο πατέρας μου. Τα φόρεσα και εβαλα και τα παπούτσια μου.
"Το πιο όμορφο κοριτσι εχω εγω."μου ειπε ο Χρηστος μολις βγήκα και τον πλησίασα.
"Και εγω το πιο όμορφο αγόρι."μου χαμογελαςα και πιάνοντας τον απο τον λαιμό τον φίλησα.
"Πάμε;"ρώτησε όταν ξεκολλησαμε. Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και τον έπιασα απο το χερι. Καθήσαμε στο αυτοκίνητο του και άνοιξα το ραδιόφωνο.
STAI LEGGENDO
PROMISE? ALWAYS...
Storie d'amoreΑπό τότε που συνέβη το συμβάν,αποτελείτε η ζωή της 17χρονης Αλεξίας μόνο από ταξίδια.Μετακομίζοντας από πόλη σε πόλη και από χώρα σε χώρα έχει την ελπίδα να βρει επιτέλους φίλους.Ενα από τα ταξίδια της όμως έφερε τα πάνω κάτω στην ζωή της.Ολα άλλαξα...