Langkah kaki mereka terhenti sebaik saja mereka melihat di ruang lobby kapal tersebut semua wanita sedang sibuk mengulit tubuh salah seorang daripada pemuda yang separuh bogel itu. Yang lebih teruk lagi mereka tak segan segan nak tarik seluar dalam si pemuda sehingga hampir terlondeh seluar dalamnya. "Oh my God... begitu gatalnya mereka...", puan sri mia bersuara dalam nada suara yang terkejut. Dia tidak sanggup melihat adegan yang seterusnya. Dia tahu mereka pasti akan 'kerja'kan pemuda itu secara beramai ramai. 5 orang wanita yang gatal miang 'bermain' dengan seorang pemuda, secara terang terangan pula tu. "Memang tak tahu malu betullah diorang tu...", gumam hati kecilnya. "er... datin amira, buat apa kita kat sini pula?... awak kata tadi awak nak bawa saya ke suatu tempat...", kata puan sri mia sambil mengalihkan pandangannya ke tempat lain.
"Oh ya tak ya juga. Terlupa pula saya... oklah, jom ikut saya...", cepat cepat datin amira kembali menarik tangan rakannya itu. Sebaik saja mereka berada di depan sebuah bilik, dia pun segera membuka pintu bilik tersebut lalu di dorongnya tubuh puan sri mia ke dalam bilik kecil itu. Belum pun sempat puan sri mia bersuara pintu bilik itu di kunci oleh datin amira dari luar. "Eh... datin amira, buka pintu ni...", jerit puan sri mia dengan marah. Pintu bilik di pukulnya bertalu talu tapi tiada seorang pun yang membukakan pintu tersebut untuknya. "Er... maaf... pintu tu tak akan terbuka jikalau awak tidak ada kuncinya...", kata suatu suara. Perlahan lahan puan sri mia mengalihkan perhatiannya ke arah datangnya suara itu. Kelihatan seorang pemuda sedang berdiri di belakangnya dengan hanya berseluar dalam. Dia tahu itu pasti salah seorang dari pemuda yang datang mengganggu mereka di atas kapal persiaran sebentar tadi.
"Kenapa pula awak berada kat sini?", soal puan sri mia ingin tahu. "Kawan awak tu yang kurung saya kat sini... dia menyuruh saya melayani awak...", kata fariz dengan wajah selamba. "Jadi awaklah gigolo yang dia sebutkan tu?", soal puan sri mia sedikit janggal. Perlahan lahan pemuda itu mengangggukkan kepalanya. "Yeah... by the way, just call me honey bee... tak pun awak boleh panggil saya sayang ke, baby ke, sweety pumpkin ke, crazy boy ke, hottie boy ke or anything you like...", kata fariz dengan lembut. Dia menghulurkan tangannya pada puan sri mia. Perlahan lahan wanita itu menyambut huluran tangannya. Dia memandang wajah pemuda itu. Dalam diam dia mengakui bahawa pemuda tersebut begitu tampan sekali orangnya. Wajah pemuda itu hampir saja seiras dengan wajah justin bieber penyanyi kulit putih yang selalu dia tengok di dalam TV. Cuma bezanya dia berambut hitam dan bertubuh sasa. umurnya mungkin dalam lingkungan 20-an. Begitulah tekaan puan sri mia di saat dia terpandang akan wajah pemuda tersebut. Tiba tiba, "Ehem...", kedengaran pemuda itu berdehem di depan wajahnya. Dia tersedar dari lamunannya. "Oh... Hai... nama saya puan sri mia marina iskandar... saya...", belum pun sempat puan sri mia menghabiskan perkataannya, tiba tiba pemuda itu meletakkan jari telunjuknya di atas bibirnya.
"Shhh!... no need for you to tell me anything about yourself... sekarang saya nak layan awak...", bisik fariz di telinganya. Terus terpaku puan sri mia di buatnya. Pemuda tersebut mula memainkan peranannya. Tangan fariz mula merayap ke seluruh tubuh wanita itu. Hampir saja puan sri mia hanyut dalam permainannya. Baru saja dia hendak mencium bibir wanita tersebut tiba tiba saja dia mengelak. "Woah!... woah!... woah!... nanti dulu... not too fast...", puan sri mia bersuara dalam nada suara yang termengah mengah. Fariz terhenti di situ juga. Wanita itu segera mengelak lalu berdiri di depan matanya dengan nafas yang turun naik. "Agaknya wanita ni ada penyakit semput ke apa?", bisik hati kecil fariz sambil memandang wajah wanita itu dengan penuh kehairanan.
"Maaf... saya tak dapat lakukan semuanya ini sebab saya merasa janggal jikalau di layan lebih lebih oleh lelaki lain...", kata puan sri mia. Fariz terdiam di saat dia mendengar perkataan wanita tersebut. Dia mula berfikir mungkin wanita itu belum lagi terangsang dengan aksinya. Dia terpaksa mencari idea lain bagaimana hendak merangsang nafsu wanita tersebut. "Owh... itu tidak mengapa, sayang... itu cuma permulaan saja. Lama kelamaan awak akan suka juga jikalau saya layan awak lebih lebih... apa apa pun saya di upah untuk melayan awak jadi saya mesti layan awak juga... tentu awak akan terangsang bila saya buat macam ni...", cepat cepat fariz menanggalkan seluar dalamnya lalu kelihatanlah z*k*rnya terjulur keluar.
Terkejut betul puan sri mia di buatnya. Terus dia menutup matanya. "Pakai balik seluar dalam awak tu...", kata puan sri mia separuh bengang. "Kalau saya tak nak?...", soal fariz dalam nada suara yang menggoda. "Janganlah macam tu...", Puan sri mia bersuara separuh geram. Dia masih menutup matanya. "Bukan ke semua perempuan suka tengok lelaki dalam keadaan macam ni?", soal fariz masih berbogel. "Tanggapan awak tu salah... tak semua perempuan suka tengok lelaki macam tu...", kata puan sri mia dengan pantas. "Oh... yakah?... kenapa setiap kali saya buat macam ni pada customer saya yang lain mereka merasa horny... kenapa pula awak tidak merasa horny seperti mereka?", soal fariz ingin tahu.
"Sebab saya bukan seperti wanita yang awak kenal tu... cepatlah pakai balik seluar dalam awak tu...", gesa puan sri mia. Dia masih menutup matanya. Fariz ketawa apabila melihat gelagat wanita tersebut. Dia seperti seorang gadis dara yang takut kena rogol pula. "Kalau saya tak nak juga...", sekali lagi dia mengusik wanita tersebut. Puan sri mia menggetapkan bibirnya. Geram betul dia dengan pemuda itu. Tanpa banyak bicara, dia pun terus mengambil selimut tebal di atas katil tersebut lalu di tutupnya tubuh pemuda itu dengan selimut di tangannya. "Now you look much better...", kata puan sri mia perlahan lahan.
Terpinga pinga fariz di buatnya. Antara ramai pelanggan wanita yang di layaninya sebelum ini, hanya wanita itu saja yang berkelakuan pelik. "Ok... boleh saya tanya awak satu soalan tak?", soal fariz sambil memandang wajah wanita tersebut. "Ya... tanyalah...", balas puan sri mia perlahan lahan. "Kenapa awak tutup tubuh saya dengan selimut pula?", soal fariz kehairanan. Dia yang tengah rasa 'horny' tadi terus saja tidak rasa 'horny'. Apatah lagi tubuhnya kini di tutupi dengan kain selimut yang tebal. "Sebab saya tak nak tengok benda yang tak sepatutnya saya tengok...", balas puan sri mia dengan wajah yang serius. Dia duduk di atas birai katil tersebut. "Jadi awak nak saya buat macamana?... just tell me how i can make you feel 'horny'...", kata fariz perlahan lahan. "Boleh tak awak jangan bercakap tentang 'horny' sebab sekarang i'm not in the mood for that...", kata puan sri mia. Perlahan lahan fariz duduk di sebelahnya. Dekat dekat pula tu. Puan sri mia segera menjarakkan kedudukan mereka. Dalam diam fariz ketawa melihat gelagat wanita yang serba tak kena itu.
"Ok, let me ask you something... kenapa kawan awak tu upah saya supaya saya melayani awak padahal awak langsung tak rasa 'horny' pun...", soal fariz ingin tahu. "Berapa banyak dia upah awak?", soal puan sri mia ingin tahu. "RM800.00 saja...", balas fariz dengan jujur. "Itu upah awak untuk buat hubungan seks dengan saya ke?", soal puan sri mia. "Ya...", balas fariz sepatah. "Hm... memang teruk betullah datin amira tu... adakah patut dia 'set up' kan aku dengan gigolo... tak guna betul...", omelnya separuh geram. "Er... maaf... apa awak cakap? Saya tak dengarlah...", soal fariz di sebelahnya. "Er... maaflah... saya mengomel dengan diri saya sendiri...", kata puan sri mia sambil tersenyum kambing. Fariz ketawa sebaik saja dia mendengar perkataan wanita itu. "Apa?... awak mengomel dengan diri awak sendiri?... you know what?...", fariz bersuara sambil ketawa kecil. "What?", soal puan sri mia sepatah. "You are weird and funny. hahaha...", fariz bersuara sambil ketawa. Puan sri mia hanya ketawa apabila dia mendengar komen pemuda itu. Mereka ketawa bersama sama.
YOU ARE READING
CINTA TERLARANG (18)
Romance#5 in romance (28/08/16) Sinopsis: seorang isteri merasa di abaikan oleh suaminya sendiri. manakala seorang pemuda terpaksa menjadi gigolo kerana kesempitan wang. mereka di kurung oleh seseorang di dalam sebuah bilik. dari situlah kisah ini bermula...