Jayden segera menghampiri fariz lalu di tamparnya punggung rakannya itu. Terkejut betul fariz di saat rakannya menampar punggungnya. Dia merasa seperti orang bodoh pula. "Jay...", belum pun sempat fariz bersuara datang pula seorang lelaki di situ. "Hey... jay... whats up?... siapa dia ni?", kedengaran lelaki itu bertanya sambil memandang ke arah fariz. "Oh... ini kawan saya, namanya fariz junaidi... riz, ini jimmy wong tuan punya club ni...", kata jayden memperkenalkan rakannya itu. "Oh hai...", kata fariz cuba bersikap ramah. Padahal dalam hati dia dah rasa lain macam dah. Maklumlah lelaki tu perhatikan dia macam orang yang nak makan dia pula. "Wow... you look so cute... dari mana awak jumpa dia ni jay?... dia boleh bekerja kat sini jika dia mahu...", soal jimmy sambil memandang fariz dari atas ke bawah dari bawah ke atas. Kemudian dia berjalan mengelilingi pemuda tersebut sambil memerhatikannya. "Oh... dia bukannya nak bekerja kat sini... dia kawan sekerja saya.... er... sorry jimmy, i need to talk with my friend... er, riz... mari ikut saya...", cepat cepat jayden menarik tangan fariz supaya beredar dari situ.
Mereka pun duduk di depan bar kaunter yang terletak tidak jauh dari situ. "Okay, tell me why do you want me to come here?", soal fariz ingin tahu. Dia merenung wajah jayden. "Saya cuma nak awak sertai club ni... kalau awak sertai club ini jimmy akan beri komisen pada saya jikalau ada customer baru datang ke sini...", kata jayden berterus terang. "Kenapa pula saya harus menyertai club ni? Saya bukannya gay... saya straight lorh...", kata fariz sedikit bengang. "Apa? Awak straight?... saya fikir awak gay tadi... oh!... well never mind, you can still join the club eventhough you are not a gay. But who knows maybe someday you will become a gay too. Hahahaha...", kata jayden sambil ketawa. "What a bad joke...", fariz bersuara sambil memutarkan bola matanya. "Hey... you are here now... so, you are a member of this club... okay, i've gotta go now... i need to make a call... have fun cutiepie...", kata jayden. Belum pun sempat fariz bersuara pemuda itu sudah pun pergi dari situ. "Oh great!... i'm a member of gay club now... damn it!...", gumam fariz separuh geram. Ketika dia sedang duduk di situ dia terasa hendak buang air kecil pula tapi dia tidak tahu di mana nak cari tandas dalam club yang serba kelam itu.
"Awak nak minum?", soal suatu suara. Dia segera mengangkat wajahnya. Kelihatan seorang bartender berdiri di depannya dengan wajah yang serius. "Nope... er, mana bilik tandas?", soal fariz ingin tahu. "Kat hujung sana tu...", balas lelaki tersebut sambil menunjukkan bilik tandas yang di maksudkannya. Perlahan lahan fariz bangun dari atas kerusinya lalu dia melangkah menuju ke bilik tandas tersebut. Sebaik saja dia melangkah masuk ke dalam bilik tandas itu dia pun segera masuk ke dalam bilik tandas yang berdekatan. Ketika dia sedang membuang air kecil di situ tiba tiba dia terdengar bunyi nafas seseorang dalam desahan yang panjang. Bunyi macam orang buat 'project' pula kat sebelah bilik tandasnya tu. "Ohh... ohh... oohh...", kedengaran bunyi desahan itu lagi. "Awak nak lagi kan?", soal suatu suara. "Yeah... make it faster please... its so damn good!...", balas suatu suara. Fariz macam kenal sangat dengan suara itu.
Dia pun terus melangkah keluar dari dalam tandas tersebut. Cepat cepat dia menendang pintu bilik tandas di sebelahnya dengan sekuat hatinya. sekali tendang saja pintu tandas itu terbuka luas. Kelihatan jayden bersama dengan seorang lelaki sedang berpelukan dalam tandas tersebut. Mereka telanjang bulat dengan z*k*r si lelaki berada dalam d*b*r jayden. "What the f*ck?!!!...", fariz bersuara dalam nada suara yang terkejut. Cepat cepat dia beredar dari situ. Fikiran fariz terganggu. Buat pertama kali dalam hidupnya dia menyaksikan perkara seperti itu. Dia tidak menyangka jayden yang baru di kenalinya ialah seorang lelaki gay. Mati mati dia fikirkan yang jayden tu lelaki straight seperti dirinya tapi rupa rupanya tidak. "Fariz...", kedengaran suatu suara memanggil namanya. Fariz segera menoleh ke belakang. Kelihatan jayden melangkah menuju ke arahnya. Cepat cepat dia berlari meninggalkan tempat itu.
YOU ARE READING
CINTA TERLARANG (18)
Romance#5 in romance (28/08/16) Sinopsis: seorang isteri merasa di abaikan oleh suaminya sendiri. manakala seorang pemuda terpaksa menjadi gigolo kerana kesempitan wang. mereka di kurung oleh seseorang di dalam sebuah bilik. dari situlah kisah ini bermula...