S ČIERNOU MÁGIOU SA NEZAHRÁVA!
Dlho som si nevedela nájsť vhodného partnera. Všetci, ktorí sa mi páčili, boli buď zďaleka, alebo zadaní. Pracovala som ako zdravotná sestra. Jedného dňa sme dostali nového kolegu. Vysoký, mohutný, vyšportovaný a vždy usmiaty - taký bol Kamil. Ihneď medzi nami preletela iskra. Netrvalo dlho a našli sme si k sebe cestu. Občasné kávičkovanie vystriedala spoločná návšteva plavárne, kde padla i prvá pusa. Jednoducho povedané, zamilovala som sa. Vôbec som však netušila, že Kamil je ženatý. Prezradil mi to asi po troch mesiacoch spoločného chodenia. Ukrutne som sa nahnevala, no čosi vnútri mi vravelo, že sa ho nesmiem vzdať. Na internete som si vyhľadala vešticu, ktorá robí rituály na spájanie partnerov. Zašla som k nej domov. Bola to stará dáma s rozstrapatenými vlasmi a dlhými červenými nechtami. Pravá bosorka. Povedala som jej, čo chcem. Ona s rituálom súhlasila, no upozornila ma, že je to čierna mágia, pretože ideme zasahovať do slobodnej vôle iného človeka. V hlave som však mala iba Kamila, a tak som s magickým úkonom súhlasila. Neviem presne, čo vedma robila, no musela som jej priniesť moju i jeho fotografiu, červenú sviečku a zlatý prsteň. Po rituáli povedala, že výsledok sa dostaví do 48 hodín.
A skutočne! Do dvoch dní mi Kamil oznámil, že sa rozvádza a jediná žena, po ktorej túži, som ja. Potešila som sa. Udalosti nabrali rýchly spád. Rozvod, delenie majetku a následná svadba. Áno, Kamil ma požiadal o ruku. Obrad bol nádherný, cítila som sa nesmierne šťastná.
Radosť umocnila aj úžasná exotická dovolenka na Maurícius.
Čierna mágia si však čoskoro vzala svoju daň. Do roka od svadby dostal manžel mozgovú príhodu. Ochrnul na pravú stranu tela, skončil na invalidnom vozíku. Bol odkázaný na moju 24-hodinovú starostlivosť. Následne som prišla o prácu a po niekoľkomesačnom neplatení nájomného prišiel exekútor a skončili sme pod holým nebom. Našťastie sa nás ujala Kamilova mama, kde žijeme dodnes. Stále sa ľúbime, no viem, že robiť negatívnu mágiu sa nevypláca. Démoni vám totiž vysnívaného partnera nedajú len tak. Chcú totiž odmenu....
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!