I'm a VAMPIRE !
Ahoj.
Volám sa Naomi, mám 19 rokov a chodím na vysokú zdravotnícku školu.
Moji rodičia boli moc bohatí a nechceli aby som sa trápila a bývala s nimi a so šiestimi ostatnými mladšími bratmi...
No... Dosť už o mojej rodine a úvode... Vrhnime sa rovno na príbeh.Dušičky sú...EHM... Krásny deň kedy si všetci vážime svojich zosnulých. No a vtedy sa začal môj život... Moji rodičia umreli na dušičky... Mohla som mať tak 17-18 rokov. Vracali sme sa z oslavy môjho strýka. Keď v tme náhle do nás vrazil nákladiak... V nemocnici mi povedali že rodičia neprežili zrážku a traja bratia bojujú... A tí ďalší traja ? Neprežili operácie... Po mesiaci ma pustili domov... Ale šok nastal vtedy keď som videla že celý dom... Bol...Zbúraný...
,,Ako sa teraz postarám o svojich bratov ? Veď sú ešte maloletí a... Do detského domova ich nepustím." To bola jediná vec, ktorá mi behala po rozume.
Kým moji bratia niesu doma pôjdem za jednou spolužiačkou a nejako to vyriešime.Vtedy som nevedela že spolužiačkiny rodičia sú upíri... Každý večer som videla krv pred mojou izbou... Každý Boží večer.
Nechápem ako to Diana (spolužiačka) môže vydržať...Po týždni som sa zobudila na to že som počula krik. Vyliezla som z izby a žiadna krv. To je zázrak...
Išla som dole po schodoch z druhého poschodia do kuchyne a otvorila chladničku s úmyslom si pripraviť niečo pod zub.
Otvorila som chladničku a tam... Ma čakalo veľké prekvapenie... Celá chladnička bola plná mäsa a balíčkov krvi...
Strach sa ma začal zmocňovať...
Začala som "cúvať" späť...
V tom... Som narazila do pána Blacka...
Otočila som sa a videla že je celý od krvi.
Pozrela som sa mu na tvár...
Tesáky... Jak môže mať obyčajný smrteľník tesáky ?
,,Neboj sa ma maličká... Ujo Black ti nič neurobí !" Rýchlo sa na mňa vrhol, odhrnul mi vlasy s krku a pohryzol ma... Omdlela som... Prebudila som sa na to že ma Diana drží za ruku a niečo mrmle.
Keď zbadala že sa zobúdzam silne ma objala. ,,Čo sa stalo ? Bolí ma hlava..."
Opýtala som sa po tichu.
,,Spadla si zo schodov... Udrela si si hlavu... To je všetko..." Uistene mi odpovedala.
Po chvíli som sa zdvihla z postele a nasmerovala som do kúpeľne. Keď som si išla opláchnúť tvár... Zbadala som že mám na krku náplasť... Strhla som si ju dole a... Kúsanec ako keby... Od...UPÍRA !
Začala som kričať... Do kúpeľne pribehla Diana a hlasno sa ma opýtala: ,,Čo sa stalo !?"
Pozrela som sa do zrkadla za seba kde bola ona... Nebola vidno v zrkadle...
,,Diana !? Prečo ťa nevidím v zrkadle !?"
Vystrašene som sa jej opýtala a otočila sa na ňu.
,,Naomi...? Musím sa ti priznať s niečim...
Ja...a moji rodičia sme..."
,,Čo ste sakra zač !? Prečo je každý nakazený deň pred mojou izbou krv !? A prečo ťa nevidím v zrkadle !? "
,,U...u...upíri..."
Po tejto správe som sa rozhodla si zabaliť veci a odísť...
Išla som do najlacnejšieho motela a ubytovala sa tam na 5 dní.
Nevedela som spať... Silné bolesti v krku... Smäd... No smäd po vode to nebol...
Napadlo ma ísť do nemocnice a zobrať si jeden liter plazmy.
Prišla som domov... Prepichla som si sáčok a vložila tam slamku...
Prišlo mi to nechutné... Ale po ochutnaní...
Som túžila po viac krvi...
Zo dňa na deň sa zo mňa stávala krvilačná beštia. Plazma mi už nestačila... Vyšla som von a išla som do krčmy... Objedala som si pivo... Prišiel za mnou nejaký chlapík... Nadržaný, svalnatý chlapík... Ktorý ma pozval k sebe domov. Neodmietla som a tak sme prišli ku nemu ... Hneď jak sa začal vyzliekať som sa mu pozrela na krk. V nečakanom okamžiku som sa vrhla na neho a vycucala mu krv z tela.
Prišla som do motela a na ďalší deň som si pustila telku. Bolo to v novinách... ,,Nájdený chlap ktorý mal celú krv vycucanú z tela."Ľutovala som svoje chyby... Ale nemohla som si pomôcť... Krv mi tak chutila... Potrebovala som viac...
V noci som si vyšla do mesta a omráčila som dve prostitútky. Vycucala som im krv z tela... Potrebovala som ešte viac... Dokopy som zabila okolo 20 ľudí. Prišla polícia na miesto činu...
,,Kto ich zavolal ? Musím rýchlo zdrhnúť !"
Myslela som si že im utečiem...ale niet úniku...
Zadržali ma a o pár dní neskôr som sa dostala na súd za to, že som bola obvinená z VAMPIRIZMU...Sudca sa ma opýtal na súde: ,,Ak nie si Zombík...
Ak nie si vlkodlak...
Tak kto si ?"
Pozrela som sa na neho... Pousmiala sa a odpovedala mu anglicky.
I'm not a ZOMBIE...
I'm not a WEREWOLF...
I.....I'm.....a VAMPIRE !
Po tomto ma odsúdili na trest smrti.
Umučenie aké by žiadne stvorenie nedokázalo strpieť...
Áno...
Odseknutie hlavy...
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!