,,Pusti ho rozumieš!! Nechaj ho!Nič sme ti nespravili!Nie!"
Vyskočila som z postele.Znovu moja spomienka.Aká spomienka?Táto.
Na strednej som mala jednu dobrú kamarátku.Rozumeli sme si a tak.No ale,zamilovali sme sa do rovnakého chalana.Nechceli sme sa hádať tak sme sa rozhodli nech si vyberie sám.Vybral si mňa.Ona ma znenávidela.Myslela si že som sa s ním vyspala a preto si ma vybral.Prestala so mnou komunikovať a po maturite som ju už viac nevidela ani o nej nepočula.O 5 rokov som bola stále s ním a mali sme sa brať.V noci som sa zobudila nato ako mi niekto dal niečo na nos a ústa.Odpadla som a zobudila sa na stoličke,na ktorej som bola priviazaná.Oproti mne na nejakom drevenom stĺpe bol pripútaný môj priateľ.Plakal a mal v ústach kus handry.Do miestnosti vošla moja kamarátka zo strednej.Myslela som že nás tu našla a ide nám pomôcť.No tá myšlienka ma prešla po chvíli keď som v jej ruke zbadala skalpel.
,,Ale,ale koho to tu máme.Šľapku a jej kokotka.No čo ako sa vám tu páči? "
,,Čo robíš zbláznila si sa?"
,,Nie ale musím sa vám pomstiť.Myslela si si že ho len tak nechám? Haha! Omyl!Budete pekne trpieť ako ja.Príjemnú zábavu."
,,Prestaň bolo to pred 5 rokmi!"
,,No a?Ja som nezabudla.A teraz sa pozeraj"Pristúpila k nemu a bodla ho skalpelom do brucha a ťahala ho hore až ku krku.Stekalii slzy po tvári a kričala som.Bolo to niečo strašné.
,,Sarah,myslíš že to stačí? otočila sa na mňa.
,,Pusti ho rozumieš!!Nechaj ho!Nič sme ti nespravili!Nie!"
,,Takže hovoríš že nestačí? Ok ako chceš."Zobrala skalpel a jazdila mu ním po tvári.
,,Stále sa ti páči aj keď som ho "skrášlila" ?"
,,Už ho nechaj!"
,,Nechám veď aj tak skape!Dúfam že si mala dobrú show.Vieš čo toto je?Karma zlatko."Odišla a zatvorila dvere.Asi 2 hodiny som sa vyslobodzovala z lán.Pribehla som k nemu ale už bolo neskoro.Odišla som.Nemohla som tam s ním zostať.Ale ja sa vrátim.Sľubujem.O 2 týždne neskôr.
Čakala som pred jej domom.Keď vyšla hneď som ju schmatla zo zadu za vlasy a hodila ju do kufra auta.Ale ešte pred tým som jej urobila to čo ona mne.Dala som jej na ústa servítok a ona okamžite odpadla.Doviezla som ju presne tam kam ona mňa.Vo vnútri bola stále stolička na ktorej som sedela ja.Ale priateľovo telo tu už nebolo.Odstránila ho kvôli dôkazom.Posadila som ju na stoličku a priviazala ju.Postavila som sa pred ňu a začala ju fackať.Musela som si na nej vybiť zlosť.Asi po 20 minútach fackania sa zobudila.
,,Dobré ráno!"uškrnula som sa na ňu.
,,Čo?Čo to robíš? Zbláznila si sa?"
,,Nie ale ukážem ti show.Takú podobnú ako bola tvoja."
,,Nie,nie,nie pusti ma prosím!Ja som nechcela."
,,Ty kurva načo sa hráš?Jasné že si to chcela tak čo klameš?!"Strelila som jej takú facku až jej hlava vyletela dozadu.
,,Aau"
,,Bolelo?Ooo,prepáč chceš ešte jednu?"
,,Nie nechaj ma! "
,,Dobre ak nechceš facku ideme rovno na hlavný bod tejto show.Poznáš toto?"Zamávala som jej pred tvárou so skalpelom.
,,Čo s tým chceš robiť? "
,,Pšššt.Teraz ma nevyrušuj!"
,,Nechaj ma!!! "
,,Drž už hubu!"Strčila som jej do úst skalpel a jazdila ním v jej ústach.
,,Hoore a dooole."Smiala som s ako šialená.
,,Aau,nekaj ma! "
,,Čo chceš ti kurva? Nič ti nerozuiem."
Rozpárala som jej tričko a od podbruška až po bradu som ju rozrezala.Nechám ju tak nech sa dotrápy sama.Teraz som na rade ja.Hore nad ňou bol drevený trám na ktorom bola už prichystaná opratka.
Trošku som po mojej obeti postúpala a dala si hlavu do obratky.Utiahla som uzol a skočila.S posledných síl som jej povedala:
,,K-karma"Konečne som sa sem dostala ale mám angínu takže som sa sem až teraz dostala.Toto som si vymyslela kým som ležala pod tromi vrstvami paplónu takže dúfam že sa vám to páči :) :D
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!