Chodila som do tanečného krúžku a išli sme na sústredenie do Krásnej (je to niekde poblíž Beskýd, niekde tam). Bola som v jednej izbe spoločne so 4 dievčatami a našou vedúcou. V tej izbe bol sklad. Skladovali sa tam deky, periny a pod. Predtým tam jazdili tábory a vypadalo to tam trošku inak. Ale to nieje podstatné. Raz na ten tábor prišlo jedno dievča menom Beatris (teda aby som to upresnila, jej sa tak len hovorí,jej pravé meno nikto nevie). V tom sklade bol duch nejakého chlapa, ktorému sa tam predtým niečo stalo a zomrel tam. Všetci mali zákaz do toho skladu chodiť. Beatris sa chcela do toho skladu aspoň raz pozrieť, ale jej kamošky jej to nedovolili.Beatris to ale nedalo a do toho skladu vošla a naviac v noci.Ráno ju všetci začali hľadať. Jej kamarátky nakoniec povedali, že chcela do toho skladu ísť, ale už bolo neskoro. Polícia prehľadala celý sklad, nenašla ani telo, ani kostru, krv...proste nič. Cez noc sa pred touto izbou objavil veľký čierny kríž a spadla neďaleká kaplička. Každú noc, keď je tam nová skupinka ľudí že vraj Beatris vychádza z toho skladu a hovorí ľuďom, aby išli do toho skladu a tým jej pomohli von. Spala som priamo pri tom sklade a naozaj sme všetky v tej izbe cítili približne v tú istú dobu nejaký závan chladného, akoby mŕtveho dychu. (Podotýkam, že okná aj dvere boli zatvorené.) Druhý deň sme sa s dievčatami rozhodli Beatris vyvolať. Asi sa nám to podarilo. Všetci boli s nami. Síce nie všetci vyvolávali, ale boli sme všetci v jednej izbe. Tá chata má dve poschodia. V druhom sú len spálne.Sprchy, záchody, jedáleň a pod. sú na prvom poschodí.Vyvolávali sme a vyvolávali a vo chvíli,keď sme povedali "Beatris,ak si tu, tak niečo urob" (už neviem presne ako to bolo) na prvom poschodí začali trieskať dvere od záchodov. Nikto tam nebol a prievan to tiež byť nemohol, pretože bola vonku zima a tak bolo všetko zatvorené. Všetky sme sa tak vystrašili, že sme porušili kruh. Našťastie sa nikomu nič nestalo, ale niekoľko dievčat bolo dosť vystrašených a tak sme Beatris radšej zase odvolali. V tej chvíli všetko prestalo a bol kľud.
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!