136.Oživovanie

284 18 7
                                    

Pred rokom mi zomrela priateľka.Doteraz sa s tým neviem vyrovnať.Ale dnes si pre ňu idem.

Zobral som lopatu a vybral sa na cintorín.Prešiel som cez cintorínsku bránu.Moja cesta smerovala k jej hrobu.Keď som ho našiel sadol som si naň a začal smútiť.Ale o chvíľu budem s ňou.Nič a nikto mi v tom nezabráni.Zobral som lopatu a začal pomaly kopať.Kopal som dosť dlho.Prestal som keď som narazil na truhlu.Výborne!Rozsekol som práchnivé drevo a pozrel sa na ňu.Jej tvár som skoro ani nespoznal.Mala ju dotrhanú,sem-tam bolo vidieť časti lebky.Ale to ma neodradilo.Chytil som ju za ramená a vytiahol ju von.Jamu som ešte musel zakopať nech to nevypadá podozrivo.Zakopal som ju a rýchlo odtial aj s mojou milou zdúchol.Prišiel som domov a nevedel sa dočkať chvíle kedy budeme spolu.Rýchlo som lopatu hodil do kúpeľne a moju priateľku som vzal do našej spálne.Strhol som z nej dotrhané šaty a zo skrine vybral nové.Obliekol som ju a pozrel sa na ňu.Jej tvár už nie je taká ako predtým.A ani jej telo.Už viem čo urobím!

,,Musím ísť zlatko zachvíľu sa vrátim."

Vyšiel som na ulicu a čakal na nejaké dievča.Prechádzali len starí chlapy alebo staré babky.Už som sa chcel otočiť a vrátiť sa domov.Vtom som uvedel dievča ktoré by sa mi mohlo hodiť.Pozrel som sa či niekto nejde a zozadu som jej dal na tvár "pytel".Kopala,kričala ale to jej nepomohlo.Vtiahol som ju dnu a dal jej dolu mech z hlavy.Začala behať po dome a vrieskať.Nch si len kričí o chvíľu už nevidá ani hlásku.Podišiel som k nej s nožom v ruke.Kam ju pichnem aby bola koža nepoškodená?Potrebujem aj jej tvár,oči...Vlastne do krku dozadu.Tam to je najlepšie.Postavil som sa za ňu a zapichol som jej nôž do krku.S chrčaním spadla na zem.Odvliekol som ju do kuchyne.Hodil som ju na stôl a práca sa mohla začať.Pomaly som ju stiahol z kože.Ona už bola mŕtva,takže nič necítila.Potom som si z nej vzal oči.Pomaly ale isto som ich dostal nepoškodené.potom som jej odrezal vršok hlavy kde mala vlasy.Zobral som všetko čo som potreboval a vydal sa do spálne.Dal som mojej milej dolu šaty a dal na ňu celú kožu dievčaťa.Teraz vypadala dobre ale nemala vlasy a oči.To rýchlo napravím!Zobral som oči a dal jej ich do jamiek.Teraz vypadá ako živá!Potom som zobral kožu na ktorej boli vlasy a prišil to k jej hlave.A čo keby som ju oživil?Z dievčaťa si zoberiem srdce aj mozog a všetky potrebné orgány.Prišiel som do kuchyne,rozrezal som jej hruď a vybral srdce,potom črevá,potom som rozrezal hlavu a vybral mozog.Chcel som ísť k mojej milej ale nemohol som.Policajti vykopli dvere a vbehli dnu.Nie ja do väzenia nepôjdem!Nič som nespravil len som chcel moju milú späť!Nie!Ja tam nepôjdem!Idem radšej na druhý svet!Hodil som tácku s mozgom ,srdcom,črevami na zem a vyskočil otvorným oknom.

Tak máte tu zas niečo čo ma napadlo :D tentokrát no nieje večer


Strašidelné príbehy {Dokončené}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz