Poviem vám príbeh troch bratov. (Budete ho niektorí poznať z Harryho Pottera)
Traja bratia putovali svetom. Každý z bratov vládol magickou mocou. Pri jejich putovaní prišli k rozbúrenej rieke,kde už niekoľko pútnikov zahynulo. Stáli na brehu rieky a spoza stromu na druhom brehu ich pozorovala Smrť. Bratia vyčarovali most a prešli po ňom. Tá Smrť vykukla zo svojho úkrytu a prišla k nim. Naoko im pogratulovala, že boli prvý, čo ju oklamali, a každému z nich darovala jednu vec.
Prvý z bratov si prial palicu, s jej pomocou sa stane najmocnejším čarodejníkom sveta. Smrť mu venovala brezovú palicu, najmocnejší zo všetkých.
Druhý brat chcel vec, s ktorou bude môcť vládnuť nad svetom mŕtvych. Smrť mu darovala Kameň vzkriesenia.S jeho pomocou môže vidieť a hovoriť s mŕtvymi.
Tretí z bratov však poznal klamstvo Smrti a tak si prial, aby mohol vždy nepozorovane zmiznúť a ani ona ho nenašla. Smrť mu velice neochotne dala časť svojho neviditeľného plášťa. Bratia poďakovali, a odišli, každý svojou cestou.
Prvý z bratov sa ešte ten deň chválil v krčme svojou mocou. Večer, keď zaspal v krčmárskej izbe, sa k nemu vkradol muž, ukradol mu palicu a pre istotu ho zabil. Tak sa Smrť zmocnila prvého z bratov.
Druhý z nich sa vrátil do svojho domu, vytiahol Kameň vzkriesenia, trikrát ho otočil a pred ním sa objavila silueta jeho mŕtvej nevesty, ktorá pár dní pred svadbou umrela na zákernú chorobu. Obidvaja boli šťastný, že môže byť zase pospolu. Ale jeho družka začala časom miznúť. Čím ďalej bola vo svete živých, tím viac si uvedomovala svoju smrť a mizla. Zúfalý muž si siahol na život a tak sa Smrť zmocnila aj jeho.
Tretiemu bratovi sa naozaj podarilo Smrť oklamať. Hľadala ho, celou svojou mysľou sa k nemu upínala, ale vždy, keď už mu bola blízko sa posledný brat schoval pod neviditeľný plášť a unikol jej. Takto sa ukrýval po celý svoj život. Keď dosiahol úctyhodného veku, rozlúčil sa s rodinou, dal si dole svoj plášť a predal ho svojmu najstaršiemu synovi, pozdravil sa so Smrťou ako so starou známou a vydal sa ňou vstriec večnosti.
STAI LEGGENDO
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!