145.Straš.príbehy a Creepypasta

380 18 4
                                    

DOBODANÍ NA SMRŤ

Pred pár rokmi sme sa raz v noci s mojim priateľom naraz zobudili v totálnej panike. Pozreli sme sa na seba a v tej chvíli spadla veľká fotka, ktorá visela na stene. Povedala som mu, že som mala hroznú nočnú moru a snívalo sa mi, že ma niekto dobodal na smrť. Totálne sa vydesil a povedal mi, že jemu sa snívalo to isté. O niekoľko minút neskôr sme počuli krik mojej mamy. Kričala moje meno. A to bolo to najdesivejšie. Ja a priateľ žijeme v Kalifornii a mama žije v Londýne. Okrem nás v dome nikto nebol. Okamžite sme sa odsťahovali...

HLAS NA NAHRÁVKE

Keď mal môj synček pár mesiacov, chcela som nahrať to, ako sa smeje, na mobil. Posadila som sa na kolená a hojdala som ho. Pred každým pohojdaním som povedala "raz, dva, tri" a až potom som ho začala hojdať. Keď som si nahrávku vypočula, po tom, ako som povedala "tri" som počula jasne mužský hlas povedať "štyri". V dome nebol nikto okrem nás dvoch, telka bola vypnutá. Prehrala som to viacerým ľuďom a všetci to tam počuli...

NADPRIRODZENÁ ZÁCHRANA

Keď som študovala na výške, bývala som na intráku, o ktorom sa hovorilo, že tam straší. Raz v noci, keď boli moje spolubývajúce preč, som sa vracala z párty a odprevádzal ma chalan, ktorého som odmietla. Bol opitý a dosť naliehal, aby som ho pozvala k sebe. Medzi dverami do izby som mu povedala , aby vypadol, no chytil mi zápästia a hodil ma na posteľ. No predtým, ako stihol niečo spraviť, ho čosi zo mňa silno stiahlo dole. Chalan mal na ramenách veľké pľuzgiere v tvare dlaní. Zdesený rýchlo vybehol z izby von a ja som plakala v šoku na posteli. Po chvíli som však pocítila príjemný pocit bezpečia a moje telo zalialo teplo. Neviem, čo ma ochránilo. Možno duchovia nechcú ľuďom robiť len zle...
TAJOMNÝ HLAS

V noci som spala sama v izbe, v ktorej zvyčajne spávam so svojou šesťročnou sestrou. Tá však vtedy nebola doma. Sestra mala hračkársku mcdonaldovskú pokladňu s rádiom, ktoré hralo nahraté objednávky, keď stlačila gombík. No a uprostred noci som zrazu začula: "Vitajte v McDonald's, čo to bude?" Ozvalo sa to zo šatníka, tak som hračku odtiaľ vybrala a vypla. Položila som hračku na policu a išla som spať. Asi o desať minút neskôr som počula šepot, ktorý vychádzal z hračky a hovoril: "Prosím si kuracie nugetky." Viete si predstaviť, ako som vyskočila z postele.
   

Creepypasta

Štedrý deň 666

Je štedrý deň. Stojím v kuchyni a varím. Moje dve dcéry Sandra a Nela zdobia stromček. Sú to moje zlatíčka. Vždy sa tešili až Ježiško príde a dá im pod stromček darčeky. Ale tento rok je to iné. Minulé vianoce ich otec zomrel. Išiel odrezať stromček a keďže sme bývali v dome a mali sme vysoký strop, mohli sme mať aj päťmetrový stromček. Ale padal zlým smerom a kmeň mu rozdrvil nohy. Než sme ho našli bolo už neskoro. Dnes žijeme v byte a máme naozaj malý stromček. Rovnako som ich musela nútiť, aby ho nazdobili. Veď to robievali tak rady.

Bolo päť hodín. Zavolala som ich aby šli k stolu. Zdvihli taniere, aby si vzali šupiny. Atmosféra bola zlá. Nela mala slzy na krajíčku. Keď sme dojedli, povedala som, že idem na záchod. Aby som mohla dať pod stromček darčeky. Vzala som ich zo skrine a začala aranžovať. Všimla som si, že jedna banka leží na zemi. Bola to zvláštne, rudú banku s číslami šesť, šesť, šesť sme nemali. Zdvihla som ju. Sama od seba zacinkala a ja som ju pustila na zem. Rozbila sa. Bola som v obývačke dlhšiu dobu, tak som ju zamietla rýchlo pod kreslo. Zazvonila som svojim zvončekom a išla do kuchyne. ,, Počuli ste to? "Ich očká sa po dlhej dobe rozžiarili. Rýchlo sa rozbehli do obývačky, aby si mohli rozbaliť svoje darčeky. Chcela som dať taniere do drezu, keď som počula krik. Rýchlo som utekala za nimi, ale zastavila som sa vo dverách.To čo som videla ma zmrazilo na mieste. Moje dcérky mali v krku háky a boli povešané na stromčeku. Pod ťarchou ich telíčok spadol na zem. Červená tekutina im striekala z krku, nosa a úst. Pomaly som sa pozrela na miesto kde pred chvíľou stál stromček. Teraz tam sedelo bábätko. Malo zlaté šatôčky, od krvi a ďalších tekutín. jeho zlaté vlásky zdobila korunka z čriev nách dcér, z krídeliek mu ostali len pahýle s páperím, nemal nos a jeho pusinka vyzerala ako sneh. Mal len jedno červené oko s tromi číslami. šesť, šesť, šesť. ,, rozbil som im otecka, ty si mi rozbila oko a ja som rozbil i tvoje deti. " Povedal sladkým, detským hláskom. Usmial sa a stúpol. On išiel ku mne! Nemohla som ísť do kuchyne pre nôž, pretože som cítila, že tam číha niečo horšie. Moje inštinkty mi to hocorili.Síce vyzeral ako batoľa, ale keby som s ním chcela tresnúť o hranu stola tak mi zožerie tvár. Spomenula som si na jeho druhé oko pod kreslom. Rýchlo som k nemu pristúpila a zohla som sa pre neho. Potom som sa rýchlo zdvihla s kusom črepu a chystala sa na útok. Otočím sa. Nič. Niekto mi ťuká na chrbát, zahryzne sa, odtrhne kus mäsa a prehltne. Už som toho mala dosť. Zmasakroval moju rodinu a rovnako sa usmieva od ucha k uchu. Moje pudy vyhrali. Chytila ​​som čriepok jeho odpornej dušičky tak silno, až ma porezal a vrazila ho do jeho zvyšného oka. Začal plakať, ako mimino ktoré sa chce napiť z môjho prsníka, aby ukojil svoj hlad. Odvtedy Ježiško neprináša darčeky.

Takže ľudia toto je posledná časť z tejto knihy.Chystám sa ešte písať Epilóg tak dúfam že si to prečítate.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora