39.Samara Morgan

612 37 2
                                    

Samara sa narodila vo Washingtone v kláštore sv. Márii Magdalény a jej matka predpovedala, že je to diablové dieťa. Jej matka sa volala Evelyn, otec nieje známy, je dokonca možné že vôbec neexistuje. Než sa Samara narodila, tak jej matka už dávno vedela, že ju v budúcnosti nečaká nič dobré. Hneď po narodení ju chcela zabiť , ale nie preto, že by ju nemala rada, ale práve preto že ju rada mala a chcela ju ochrániť od hrozného osudu. Bohužiaľ jedna z mníšok ju videla a s ostatnými sestrami ju zastavili.

Evelyn potom bola poslaná do blázinca na Floride a Samaru dali k adopcii.Samara vtedy vyrastala nejaký čas v detskom domove. Adoptovali ju manželia Morganovci Anna a Richard, ktorí sa už celé roky snažili o dieťa ale nedarilo sa im. Samara však nebola dobré dieťa,to zďaleka nie.

Život na farme

Zo začiatku bolo všetko v poriadku, ale po čase sa začali diať hrozné veci. Anna začínala mať strašné sny, vízie a predstavy. Nemohla spať ale toto všetko sa dialo len, keď bola na blízku Samara. Za pár mesiacov začali umierať kone, bláznili a chovali sa, ako by sa niečoho báli, a než aby tomu čelili tak radšej skákali z útesu do mora. Richard a Anna toto všetko dávali za vinu Samare. Richard sa teda rozhodol, že Samaru zavrie do stodoly ku koňom. Ona sa však koní bála, nemohla kvôli nim spať. Ann sa aj tak neuzdravila, stále mala vízie a predstavy. Richard opäť zakročil, odviezol Samaru do psychiatrickej liečebne.

Tam ale so Samarou nič poriadne neurobili, naopak Samara sa tam ešte viac prejavila. Skoro nespala a keď áno, mala otvorené oči. Vydržala stáť na jednom mieste aj sedem hodín a pozerať sa do kamery. Najväčšia zvláštnosť bola, keď sa naraz u Samary, z ničoho nič objavili podivné rentgenové obrázky. Keď sa doktori pýtali odkiaľ ich zobrala, povedala že ich vidí a potom proste sú. Po čase ju prepustili domov, a Anna v tom bola zase. Richard sa teda rozhodol, že ju dajú adoptovať , ale doktori to zakázali s tým, že Samara ich potrebuje aby sa mohla uzdraviť.

Smrť

Tak zostala posledná možnosť: musia ju zabiť. Anna povedala že to urobí sama. Povedala Samare že sa pôjdu prejsť, išli okolo ohrád až k studni a Anna Samaru zadusila mechom a hodila ju do studne.Samara sa však prebudila a než zomrela strávila v nej sedem dní. Stal sa z nej duch a stvorila kazetu, pomocou nej zabíjala ľudí.

Dej okolo Samary sa presúva do Kentucky kde sa dve dievčatá večer bavia. Po chvíli jedna z nich vytiahne príbeh o "Divnej kazete", druhá sa hneď začína báť , pretože podobnú kazetu pred siedmimi dňami videla. Nasleduje pár strašidelných scén a dievča, ktoré videlo kazetu ide do svojej vytopenej izby, otvorí dvere a v televízii vidí biele pole, v pozadí sú stromy a uprostred studňa, z ktorej vylieza podivná postava, Samara. Posledný záber je na dievčatinu rozmočenú a vydesenú tvár.

Je pohreb, a dievčatina teta Rachel tam je společne s jej synom. Chce zistiť čo sa stalo a po prehliadke jej izby sa vydá na horské útočisko, kde si požičia podivnú kazetu. Kazetu vidí a niekto volá na telefón. Ona ho zdvihne a je počuť Samarin hlas ako hovorí " Sedem dní ". Rachel vie že nemá moc času než zomrie, začína pátrať a po chvíli sa o Samare všetko dozvie. Tiež sa s ňou raz stretla,naštastie zatiaľ len v sne .

Vydáva sa so svojim ex-priateľom Noahem (tiež je na pokraji smrti) do horského útočiska, pretože tam ju všetky stopy vedú. Potom ubehne chvíľa a Rachel končí u Samary v studni. Keď tam je nájde dlhé vlasy a naraz ju chytí ohavná ruka. Nasleduje vízia o tom, čo sa Samare stalo a ako ju matka zhodila do studne. Po chvíli keď Rachel začína strácať nádej, sa vyplaví Samariné mŕtve telo, z ktorého začína padať mäso a stáva sa z neho kostra. Rachel je Noahom vytiahnutá a obidvaja si myslia,že Samara má navždy kľud. Ale ďalší deň Samara vylezie u Noaha z televízie. Najprv sa plazí, potom vstane, trochu ho postraší a potom sa na neho pozrie a je vidieť jej rozmáčanú a naštvanú tvár . Ráchel rýchlo ide k Noahovi, pretože sa od syna dozvedela, že Samara stále zabíja, keď ale prišla, bolo už neskoro, Samara ho zabila. Rachel v hneve zničí jej kazetu a sťahuje sa čo najďalej.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin