47.Vymretá rodina

405 26 1
                                    

Bolo jedno dievča,volala sa Amy.Bola sama pretože jej rodičia odcestovali na 2 týždne do Ameriky. Bola už tma. Nevedela čo má robiť, tak si vzala mobil a slúchadlá, a počúvala. Naraz sa vypol prúd. Zľakla sa. Po pár sekundách sa jej pesnička sama vypla a v slúchadlách niekto šeptal čísla: 2910112346 a ukazovali sa jej tam hororové, strašidelné, brutálne a krvavé obrázky, napr.: zrkadlo na ktorom je krvou napísané smrť....atď. Hrozne moc sa zľakla až mobil pustila. Potom uvidela na balkóne niečo sa mihnúť a videla krvavé rudé oči. Skoro zomrela strachom, a rýchlo sa obula a obliekla a bežala k babke a dedkovi. Bežala čo najrýchlejšie to išlo. Za chvíľu uvidela dym a červenú oblohu. Zrýchlila. Po pár sekundách uvidela babkin a dedkov dom ako horí a babku a dedka odvážajú do nemocnice. Nevedela čo má robiť, ale po chvíľke si spomenula že jej teta povedala nech k nej príde, že majú oslavu a boli tam aj Amyny druhý starí rodičia a všetky tety a strýkovia, sesternice a bratranci...proste všetci jej známi. Bežala rýchlo za nimi. Povedala im čo sa stalo. Všetci ju utešovali, ale bolo im zle z toho že babička a dedko zomreli. Mali taký divný pocit. Po chvíli zazvonil tetin mobil. Amyna teta sa zdvihla z gauče a prijala hovor. Po pár sekundách išla opatrne k Amy a povedala jej dosť nepríjemnú správu. ,,Amy je mi to moc ľúto, ale práve mi volali a povedali, že vraj sa lietadlo v ktorom letela mamina a tatino stratilo v Bermúndskom trojuholníku" povedala teta. Amy sa strašne rozplakala.Po chvíli im vletel veľký kameň do okna a rozbil ho! Strýko sa pozrel z okna a uvidel že sa tvorí tornádo! Zakričal nech sa všetci niečoho pevného pevno chytia, že sa tvorí tornádo! Bolo tak silné že im strhlo celý dom a všetci čo boli v dome tornádo roztrhalo, okrem Amy. Až tornádo zmizlo, nemohla z tej hrôzy plakať, pretože všetci jej známy, všetci ktorých mala rada, zomreli. Pozrela sa na hodinky a uvidela že je 29.10 2011 23:46. Ten dátum a čas jej niečo hovoril, a po chvíľke si spomenula! Keď odoberieme bodky a dvojbodky, dostaneme číslo 2910112346, a to číslo sa jej objavilo v mobile. Zbláznila sa a do smrti toto číslo stále opakovala. Už sa nikdy nespamätala.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Where stories live. Discover now