140.The Boogey Man-Creepypasta

291 27 5
                                    

Vďaka takzvanej „Detskej histórii" sa zrodily aj známé „príšery pod posteľou" alebo "bubáky."

V angličtine pre tú najznámejšiu majú aj meno – The Boogey Man.

  Všetko to začalo krikom môjho trojročného syna uprostred noci. Keď som ho prišiel skontrolovať, bol hysterický. Po jeho bucľatej tvári stekaly horké slzy z plaču nad tým, ako ho Boogeyman vydesil. Nechal som ho spať so mnou a manželkou v spálni v domnení, že to bol len zlý sen.  

  Ďalší večer prosil o to, aby mohol spať s nami, pretože sa bál zostať sám v izbe. Snažil som sa ho presvedčiť, že Boogey Man je len výplod jeho fantázie, ale nepočúval ma. Tú noc ma podruhé prebudil svojim krikom. Vtrhol som do jeho izby a našiel som ho, ako plače pod perinou.  

  Tretiu noc som sa rozhodol umiestniť do jeho izby kameru, aby som mu potom ukázal, že žiadne monstrum neexistuje. Tentokrát už nebolo počuť žiadny krik a plač. Ráno som sa cítil sviežo, pretože som sa konečne po troch dňoch dobre vyspal. Avšak, môj syn vypadal ráno unavený. Nevypadal, že by bol zase tak moc plný života, ako je vždy. Keď ho manželka odviedla do škôlky, rozhodol som sa preskúmať pásky a pozrieť sa, ako spal. Nikdy nezabudnem na to, čo som uvidel.  

  Okolo druhej hodiny po polnoci, keď môj syn spal, sa jemne otvorily dvere od skrine. Z temnôt sa vyplazila bledá, nahá a žilnatá postava s dlhými chumáčmi bielych vlasov a nepriestupnými, čiernymi očami. Jej telo bolo krehké a kostnaté, ako u človeka, ktorý prežil holokaust. Keď sa otočila, bolo vidieť, že jej chrbtica bola naprosto jasne vidieť cez jej bledú tenkú kožu, bola zhrbená ako dinosaurus s ostňamy na chrbte. Tá zrúda sa priplížila k posteli môjho syna a svojimi neprirodzene dlhými rukami mu zapchala ústa. Snažil sa kričať, ale nemohol. Palec jednej z jejích rúk mu ľahko prešiel hlavou, aby zastavil jeho vzlykot. Tá zrúda ho popadla do náruče a odniesla ho do temného šatníku. Po hodine sa vrátila späť s niečim,čo vypadalo ako zvíjajúci se červ vo veľkosti mechu, a uložila ho na miesto môjho syna. Potom sa zase vrátila do šatníku.

  Po ďalších dvoch hodinách som sledoval ako sa zvíja a mutuje do veľkosti a podoby môjho syna. Keď bola transformácia u konca, vstalo to z postele, vzalo si to na seba pyžamo môjho syna a zase sa to vrátilo do postele, aby to čakalo na náš príchod. Neviem,čo bola tá vec, čo som nechal odísť s mojou manželkou dnes ráno do škôlky, ale niečo viem iste

Môj syn to nebol.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora