131.Balíčky

260 20 7
                                    

Keď som dovŕšila 18 rokov tak sa to všetko začalo.Najprv som počula kroky,šramot a podobné veci ale myslela som si že sa mi to len zdá. Potom sa to začalo stupňovať.Bola som v kuchyni a zrazu sa pomaly otvorili dvere na linke.Začali z nej rýchlo vyletovať poháre a porozbíjali sa.Toto som si nevedela vysvetliť ale nechala som to tak.Na druhý deň mi niekto zazvonil pre dverách.Išla som otvoriť no za dverami nikto nebol.Pozrela som sa dole a na rohožke ležal balík.Zobrala som ho a zatvorila dvere.Prišla som do kuchyne,rozviazala mašľu a pomaly otvorila balík.Bola tam ruka odrezaná od zápästia.Žalúdok sa mi stiahol.Prečo mi toto niekto poslal?Je to nejaký vrah ktorý na mňa niečo plánuje?Čo teraz s tým balíčkom?Musím ho zaviesť na políciu.Pomaly som zobrala balík a pobrala sa na políciu.Prišla som tam a povedala som im čo sa stalo.Balíček prijali a že ak niečo zistia tak ma kontaktujú.Odišla som domov a dúfala som že už mi nič také nepríde.No to som sa mýlila.Každý deň mi prišiel jeden balík,s inou časťou tela.Každý deň som na políciu nosila balíčky.Už si museli myslieť že ja niekoho zabijem a nosím im ho tam.Už som viac nevydržala a prehovorila som mamu aby sme sa presťahovali.Súhlasila.Ale sťahovanie nepomohlo.Bolo to ešte horšie.Nechodili mi len balíčky ale prenasledovali ma aj duchovia.Nezvládala som to psychicky.A keď mi prišla v balíčku hlava už som to nedokázala ustáť.Sama neviem prečo som vlastne tie balíčky otvárala.Odišla som do kúpeľne .Zobrala som žiletku a podrezala si žili.Moja mama ma našla v mojich posledných chvíľach.Zabil ma duch ktorý ma dohnal k smrti.....

Ďalší môj výtvor tak dúfam že sa vám páčil :)

Strašidelné príbehy {Dokončené}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ