85.Judge Angel

429 25 0
                                    

Judge Angel

Toto dievča je napoly anjel napoly démon

Pre Clarkovcov to bol významný deň: Po 10 mesiacoch bola pani Clarková konečne pripravená porodiť svoje dieťa. Všetci v krajine pána Clarka poznali, bol to známy a uznávaný sudca, čo tu žil a pracoval.

Po niekoľkých hodinách vošla do miestnosti, kde čakal pán Clark, sestra so znechuteným výrazom na tvári.

,, Um, pán Clark ... "pozrela sa na neho šokovaná sestrička.

,, Áno? Čo to bude? Chlapec alebo dievča? "Pozrel sa muž na panikáriacu ženu a zamračil sa.

,, Uh ... mal by ste sa na to pozrieť sám pán Clark. "

,, Prečo by som tam mal chodiť? Prečo mi to nepoviete hneď teraz? "

,, No, vaše dieťa je tak trochu ... ,, Špeciálne "."

Obaja vošli do izby, kde odpočívala pani Clarková. Ležala na posteli a vedľa nej bolo čerstvo narodené dieťa. Pán Clark si všimol, že aj ostatní ľudia, čo pomáhali pri pôrode, majú vydesené výrazy. Keď sa sklonil nad svoje dieťatko, výraz v jeho tvári bol oveľa viac traumatizovanejší než kohokoľvek v miestnosti.

Dieťa bola dievčatko, ale jej vlasy boli na rozdiel od rodičov blonďavé; jej matka bola ryšavá a otec hnedovlasý. Ale najzvláštnejšie boli dievčinine oči; boli čierne. Dúhovky aj bábiky; čisto čierne.

,, Čo je to za monštruóznu kreatúru ?! "vykríkol pán Clark zúrivo.

Nikto neodpovedal. Muž vzal svoju manželku pevne za ruku.

,, Ty si sa zahadzovali s inými, je to tak ?! Ako inak si mohla porodiť takého netvora !? "

,, Pán Clark, vaša žena je teraz vyčerpaná, prosím ... "

,, Ako by som sa o to zaujímal! "Odstrčil svoju manželku od seba.

,, Povedz môjmu právnikovi, nech sem príde. "Povedal pán Clark a opustil miestnosť.

O pár dní neskôr prišiel právnik pána Clarka, Taylor.

,, Pane Clark, ohľadom vašej dcéry ... ona je bezpochyby vaša dcéra; test DNA sa nemýli a zrakové testy ukazujú, že nie je slepá a jej zrak je normálny. Doktori hovorili, že niečo také ešte nikdy nevideli. Jej očné buľvy sú kompletne čierne, ale nemá problém so zrakom. V skutočnosti je jej zrak dvakrát lepší ako u normálneho človeka. " Stál pred stolom pána Clarka Taylor s dokumentmi o jeho dcérke v rukách ...

,, Ale ona je monštrum. Nie je perfektná; to, čo som chcel, bolo perfektné dieťa." Povedal pán Clark bez toho, aby odtrhol pohľad od svojich dokumentov.

,, Tak ... Čo budeme robiť? Dáme ju do sirotinca? "Spýtal sa Taylor.

,, Nie, to by zmenilo názor, ktorý na mňa ľudia majú ... A ak je to naozaj tak, ako hovoríte, zatiaľ by som ju nepúšťal do školy. Zoženiem jej učiteľa, ktorý ju bude učiť doma. Nedopustím, aby ju niekto videl. Oh, a tiež povedzte sestrám, čo pomáhali pri pôrode, aby o tom nikde nehovorili. Toto by mohlo pošpiniť povesť našej rodiny. " Zavrel pán Clark knihu a pozrel sa na Taylora,

,,A ak sa niečo také stane, zbavte sa jej ... Je pre mňa sklamaním, po takomto snažení ... "

Neskôr, Dina Angela, neobyčajné dievča, vyrástla a dosiahla vek 13 rokov. Nerada hovorila s ľuďmi, to tiež pretože bola celý svoj život zavretá v rodinnej vile jej vlastným otcom, ktorý ju týmto činom zmenil natoľko, že nebola schopná nadviazať ľudský kontakt. Dina vedela, že jej otec je vážený sudca a toto všetko robí po práve a spravodlivo, pretože sa na každú vec pozeral z neutrálnej strany a potom ju vyhodnocoval.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ