Krvavá ruka
Istý policajt vyšetroval zatiaľ najzáhadnejší prípad, aký zažil počas svojej kariéry. V neďalekom pohrebnom ústave sa našli 2 mŕtvoly ležiace na zemi, manželov. V okolí nebola ani kvapka krvi, čo bolo dosť zvláštne, pretože žena utŕžila 6 bodných rán do chrbta. Neskôr prišiel tento policajt k vyriešeniu prípadu- žena bola klientkou tohto ústavu. Jej posledným želaním bolo, aby ju pochovali so šperkom v hodnote niekoľkých miliónov dolárov. To sa zjavne nepáčilo jej manželovi, preto ju predošlú noc navštívil, aby si šperk odniesol. Vreckovým nožom otvoril zámok na truhle a pokúsil sa strhnúť šperk z hrdla mŕtvej. Pravdepodobne vedela, čo bol jej manžel zač a pomocou právnika nastražili pascu; v momente, kedy sa niekto pokúsi z jej hrdla šperk strhnúť, vymrští sa bodec s jedom priamo do ruky obete. To manžela rozrušilo, vyhodil telo z rakvy a v preľaknutí ju začal bodať vreckovým nožom do chrbta. To by vysvetlilo, prečo ležali obaja na zemi- jed vplyvom rýchlej fyzickej aktivity účinkoval omnoho rýchlejšie a vyplašený začal bodať do mŕtvoly. Avšak, bol tu malý háčik, manžel mal na tvári hlboké škrabance. A mŕtvej našli za nechtami kúsky kože a krvi... prebudila sa mŕtva žena?
Hrobka
Sammy bolo problémové dievča. Odmalička sa akoby uzatvárala do seba. Často utekala z domu, ale v 12 na to doplatila životom. Na blízkej ceste skočila do cesty autu. Dva týždne po pohrebe zomrela aj jej matka. Obe boli pochované v rodinnej hrobke, ktorá patrila ich rodine už vyše 200 rokov. A vtedy začali problémy- cez noc to tam vnútri niekto rozhádzal. Bola však zamknutá, preto nemal otec Sammy ani tušenie, kto to mohol byť. Keď sa incident opakoval niekoľkokrát, rozhodol sa rozsypať po zemi piesok, aby mohol vidieť stopy a ostal cez noc pred vchodom. O polnoci sa ozval strašný lomoz. Polícia dorazila okamžite. Po otvorení hrobky nenašli ani stopu. Mohol to urobiť jedine nejaký duch. Nasledujúci deň sa záhada objasnila- otec totiž našiel Sammyn denník, v ktorom sa zdôverila, že ju matka týrala. Okamžite dal príkaz na vynesenie matkinho tela z hrobky. Zabralo to, podobná spúšť sa viac neopakovala...
Maliar smrtiKaždý z nás cítil občas túžbu chytiť do rúk osud. Jednému maliarovi sa to skutočne podarilo. Každá osoba, ktorú namaľoval, do troch dní za záhadných okolností zomrela. Väčšinou to však boli ľudia chorí, no Michelle Taylorová ho napokon presvedčila o opaku. Len čo sa dozvedela o maliarovi, ktorý ľudí zabíja portrétovaním, vydala sa za ním. Po dlhom prehováraní ju namaľoval. Mala si pre portrét prísť o tri dni, avšak, samozrejme, namiesto nej prišla za umelcom polícia, pretože bol posledný, s kým hovorila. Michelle naňho pôsobila ako veľmi chorá, no neskôr sa dozvedel, že bola iba v depresii. To ho hlboko zasiahlo. Nechcel predsa zabiť tak mladé dievča...Na druhý deň maliara našla ležať jeho priateľka na zemi. Na plátne bol jeho portrét...
Lesný doktorCez víkend pribudol v hlbokom lese uprostred trávy stan. Usídlila sa tu mladá rodinka. Malý Tom sa rozhodol ísť chytať červíky na večernú rybačku. Zablúdil však v lese. Po kameni sa pomaly plazil štrkáč, jedovatý had, a chvostom lákal zvedavého chlapca. Ten neodolal a musel sa ho dotknúť. Za odmenu mu had uštedril bolestivé uštipnutie a rýchlo sa odplazil. Tom bol v lese sám, široko- ďaleko nebolo človeka. Ruka mu začínala puchnúť. Nevedel čo si počať. Vtedy zbadal za chrbtom muža na vozíku. Ten ho začal utešovať, že to prežije, len musí urobiť, čo mu povie. Chlapcovi presne poradil, ako si má poskytnúť prvú pomoc, no on sám sa pre ochrnutie nemohol hýbať. Skôr, než prišla pomoc, ktorú privolali vystrašení rodičia, bol Tom úplne v poriadku. Len, čo ho jeden z policajtov pochválil, ako dobre zvládol prvú pomoc, chlapec zo seba vysúkal, že mu pomohol istý doktor na vozíku.Chlapec vraj neklamal, podľa policajta tu kedysi žil jeden lekár s vyznamenaním, no ochrnul na celé telo a až do smrti ostal na vozíku...
KAMU SEDANG MEMBACA
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HororRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!