103.Chata v lese

282 17 2
                                    


  Chata v lese.

Pred týždňom sa v chate, ktorá bola uprostred lesa stala vražda. Nikto neprišiel na to, kto to urobil. Ale hovorilo sa že to čo zabilo mladú rodinu, ktorá v tej chate bývala, ale to čo ich zabilo nebol človek.

V piatok som sa dohovoril s Eliškou a Pepom, že sa do toho domu pôjdeme pozrieť. Chceli sme zažiť trochu dobrodružstva.

V 8  večer, sme sa zišli na námestí a vyrazili sme do lesa. Už keď sme vstúpili do lesa, tak na nás všetkých doľahla úzkosť . Ale nezľakli sme sa a šli sme ďalej lesom. Svietili sme si baterkou a postupovali sme stále hlbšie do lesa.

Zrazu sme počuli slabí smiech ale nejako sme ho nevnímali. Asi po 20 minútach sme došli na miesto. Zastavili sme sa pred vchodovými dverami a dohodli sme sa že nech sa stane čokoľvek, tak sa nebudeme rozdeľovať.

Tak sme teda vstúpili do chaty a ocitli sme sa v chodbe, ktorá sa rozdeľovala do troch smerov. Jeden viedol do kuchyne, druhý do kúpeľne a tretí viedol po schodoch hore.

Vydali sme sa tým tretím smerom.

Vystúpali sme po schodoch do horného poschodia a pred nami boli len jedny dvere, tak sme ich otvorili a zrazu sme  skoro všetci omdleli, pretože takýto smrad sme ešte necítili. Páchlo to tam ako zhnité mäso.

A zrazu sa pred nami zjavila postava v čiernom. Na hlave mala rohy a oči jej svietili na červeno. Hrôzou sme sa nemohli ani pohnúť, lenže tá postava sa dotkla Pepovho ramena a spálila mu celú ľavú ruku.

Všetci traja sme okamžite vzali nohy na plecia, vybehli sme z chaty a bežali preč z lesa. Stále sme počuli diabolský smiech, akonáhle sme vybehli z lesa tak sme zamierili na námestie. Tam som sa s Eliškou pozrel na Pepovi ľavú ruku, ktorá bola spálená na uhoľ a ku všetkému na jeho ľavej ruke boli vidieť tri šestky. Povedali sme si že to nikomu nepovieme. Takže sme sa rozlúčili a išli každý domov.

Na druhý deň sme sa dozvedeli že Pepo z neznámych dôvodov zomrel. Tak sme si s Eliškou povedali že už nikdy nič podobné neskúsime.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Where stories live. Discover now