Strach .... Peklo miesto kam chodia hriešnici po smrti. To si myslí väčšina ľudí ale nie je to tak peklo je svet v ktorom žijeme ......... Sedím v kresle uprostred miestnosti zahalený v tme. Mám v ruke zbraň a čakám až to príde. Čakám až si to príde pre mňa .... Zabilo mi to rodičia, moje dvoch súrodencov, mojich priateľov a tiež moju najväčšiu lásku Báru ...... ,, Prečo? "Pýtam sa prečo je ten svet tak krutý ľudia sa boja príšer a duchov a ďalších blbostí ale mali by sa báť sami seba pretože každý človek v sebe skrýva príšeru ....... Je 1 hodina ráno a ja zdvíham hrnček zo stola a dopíjam už šieste kafé. Bojím sa .... Hrozne sa bojím ale nebojím sa smrti a tej veci .... Bojím sa toho čo je po smrti ... Niekto hovorí že po nej je nebo, peklo alebo raj a ďalší ľudia hovoria že sa človek prevtelí do zvieraťa alebo sa znovu narodí .... Ale čo keď po smrti nie je nič .... len čisto čistá prázdnota ... Ľudia si to ani neuvedomujú pretože keď umriete a po smrti nie je nič tak nie ste už nemyslíte už nežijete .... Je to desivé ...... Sú 2 hodiny ráno a ja počujem podivné zvuky pri okne .. Postavím sa z kresla a zrazu počujem silné búchanie.Okolo mňa nie je nič len tma čierno-čierna tma ......... a predo mnou v tej tme je len okno idem tam pomaly ho otváram a ...... ........ Nič len veľká tma ..... Vraciam sa späť do kresla a premýšľam ..... Prišiel som o veľa svojich blízkych a hlavne o moju najväčšiu lásku tak čo keby som sa zastrelil a ukončil to? ???? ..... Nieeee ja som silný samovražda nič nevyrieši ... Samovražda je len pre slabých srab.... Ja budem bojovať proti tomu zlu ..... Buď vyhrám ja alebo zlo každopádne aspoň neumriem nadarmo .... Sú 3 hodiny ráno už pomaly zaspávam ale keď tu náhle hlavné dvere sa rozletia a ja počujem kroky ...... Už sa blíži je skoro u mojich dverí počujem tie kroky čoraz bližšie ma napätie v tele stúpa strach tiež stúpa ......... .. a zrazu otvoria sa dvere a ............... Izba je prázdna ja som schovaný v skrini ... Tá vec sa pohybuje po izbe ale nevidím ju ..... Zrazu sa mi hlavou premietnu tie najdesivejšie vízie čo tam môže byť ......... Zrazu sa otvoria dvere skrine a rozsvietili sa svetlá a tam stojí Bára a všetci moji najlepší priatelia a má rodina a povedia ,, všetci sme ťa napálili toto bola len hra. "Mne sa uľavilo a bol som rád keď tu náhle zhasnú svetlá a ja sa prepadnem ...... nikam prepadnem sa do prázdnoty do tmy do ničoho ......... A začujem desivý hlas ,, toto je po smrti prázdnota tu zostaneš pretože toto je peklo budeš tu navždy pretože si zabil všetkých svojich priateľov rodinu a aj Báru ........ ",, Nieeee to nie ja to tá vec to tá vec !!!!" ,, nie to tvoja predstavivosť si vytvorila tú vec ty si skutočný netvor všetkých si zabil a preto zostaneš v pekle navždy budeš tu len sedieť v tme a báť sa toho čo príde a alebo nepríde !!! " ,, Nieeeeeeee !!!!! "A zrazu sa prebudím ráno v kresle .... To bol len sen !!!! A zrazu sa otvorí skriňa a posledná vec čo budem počuť je ,, Ideme do pekla !!!! "A pod nohami mi zmizne podlaha a už padám do prázdnoty ................
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!