3:15 ZOMRIEŠ
13. novembra 1974 obdržala polícia šialený telefonát, ktorý ich zaviedol do Ocean Avenue 112 v Ametyville, Long Island. Vo vnútri rozľahlého domu sa im naskytla hovorová scéna - celá rodina bola zavraždená.Ich Syn sa priznal k tomu, že zastrelil svojich rodičov aj štyroch súrodencov a tvrdil, že ho k tomu viedli hlasy v dome. O rok neskôr sa sem sťahuje iná rodina, ktorá verí, že sídlo bude jejich vysneným domovom. Krátko potom, čo sa zabývali, sa začali diať záhadné a nevysvetliteľné veci a zo všetkých kútov domu sa ozývajú podivné hlasy...
Ponaučenie? Domy ľuďom neubližujú. Ľuďom ubližujú ľudia.
TEXASKÝ MASAKER MOTOROVOU PÍLOU
Ide o príbeh mäsiara z Texasu Thomase Hewitta, ktorý povraždil pekný počet zblúdilých turistov. Oficiálne správy hovoria o 33 obetiach - prípad nikdy nebol uzatvorený. Vo filme je maniakom „kožená tvár" ktorý zmasakruje štyroch z piatich mladých ľudí, ktorý si vyrazili na koncert do Mexika. Výlet sa zmení v koncert pre jednu motorovú pílu.
V MOCI ĎIABLA
Film je založený na udalostiach zo 70. rokov v Nemecku. Emily kvôli štúdiu opúšťa svoj kľudný dedinský domov. V osamelej noclehárni ju jednej noci stretne strašná halucinácia, po nej stratí vedomie. Útoky sa stávajú častejšími a jejich intenzita sa stupňuje. Nábožná Emily sa rozhodne podstúpiť vymietanie diabla pod vedením farára. Keď dievča behom obradu zomrie, je farár obvinený za zabitie z nedbalosti.
BẠN ĐANG ĐỌC
Strašidelné príbehy {Dokončené}
Kinh dịRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!