V jednom veľkom meste plnom ľudí sa narodilo dievčatko. Nikto nevie kedy, ani komu. Ľudia si ju všimli až keď mala deväť rokov. Nikto ju tu nikdy predtým nevidel. Dievčatko chodilo v otrhaných šatách, bosá, neučesaná. Vždy v 7:00 sa objavila v parku a cieľ mala jasný. Išla pokaždé k húpačke, sadla si na ňu a do večera sa na nej húpala. O 19:00 odchádzala z parku neznámo kam. Mnoho ľudí sa ju snažilo sledovať, do akého domu pôjde. Ale ona sa im vždy za parkom vytratila.
Bolo sedem hodín ráno. Dievčatko sa objavilo v parku a ponáhľala sa ku svojej obľúbenej húpačke. Na nej však sedel chlapec ktorý mal tiež 9 rokov. V ruke držal sedmokrásku a sledoval dievčatko , ako pomaly prichádza k nemu. Zastavila sa pri chlapcovi a hľadela na neho. Chlapec jej mlčky podal sedmokrásku. Ona ju prijala. Stále na seba hľadeli. Chlapec zliezol z húpačky a utiekol. Dievčatko si sadlo na húpačku a s kvetinou v ruke sa húpala do siedmej večer. Potom sa už vytratila.
Ďalší deň sa tu objavila opäť v sedem ráno. Ponáhľala sa k húpačke, ale hneď sa zarazila. Bola tam kvetina, ale chlapec nikde. Vzala si kvetinu a utiekla. Bolo osem hodín ráno. O siedmej večer sa sem dievčatko vrátilo. Povesilo si nad húpačku opratku, sadlo si na húpačku , hlavičku vložilo do smyčky a rozhúpalo sa. Čím viac sa húpalo, tým viac sa smyčka uťahovala. Nakoniec sa dievčatko udusilo. Uhúpalo sa k smrti...
ESTÁS LEYENDO
Strašidelné príbehy {Dokončené}
TerrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!