135.Jama

270 17 7
                                    

Tak čo si dám dnes k tým zemiakom?Hlavu?Nohu?Ruku?Opekané prsty?Čo tak kombinácia?Ale toto už nie je čerstvé musím sa toho zbaviť.Zobral som hlavu,ruky,nohy,trup a podpálil to.Zostali len kosti.Tie pôjdem neskôr hodiť do mojej jamy.Idem si chytiť niečo čerstvé a mladé.Zobral som si nôž a vyrazil.Prechádzal som tmavými uličkami a čakal že niekto mladý a pekný pôjde okolo.Prechádzal okolo mňa chlap.Mladý,útly,vysoký-dokonalý úlovok.Počkal som kým ma obíde.Potom som sa za ním pomaly vyradol,zakryl mu ústa rukou a podrezal som mu hrdlo.Dotiahol som ho k môjmu autu.Hodil som ho do kufra a odfrčal domov.Zastavil som pred garážou.Vybral som ho a dotiahol do domu.Prešiel som s ním do kuchyne a mohlo sa začať pripravovať.Do riti!Mám studené zemiaky!O môj bože veď na večeru majú prísť moji "priatelia" vlastne korisť.Síce sa s nimi poznám už od základky lezú mi hore krkom.Urobím si z nich gulášik.Mňami.No ale najprv urobíme jedlo pre nich.Zobral som kuchňský nôž a začal krájať.Trvalo mi asi 2 hodiny kým som všetko pripravil.

Nachystal som stôl a čakal kým dorazia.O chvíľu som začul zvonček a išiel otvoriť.

,,Ahoj Dereck!"zvolali všetci naraz.

,,Čus"

Vyzuli sa a vošli do kuchyne.Posadali si za stoly.Priniesol som im v pohároch vyšťavenú krv z mojej obete.Napili sa a veľmi to chválili.Bože im to chutí? To som nečakal ale nenechám ich aby mi vypili všetko.Nalial som si aj ja.Poriadne som sa napil a pripravil ich jedlo.Urobil som polievku z mozu,očí,nechtov a žíl.Keby neviem že to je z človeka aj by som uveril že je to normálna polievka z normálnych surovín.

,,Vyzerá to dobre."No vy sprostý keby ste vedeli čo jete.

Potom nasledovalo hlavné jedlo.Rezne zo stehna a zemiaky.Moje najobľúbenejšie jedlo.Naservíroval som im ho a oni sa do toho s chuťou pustili.No to čo urobil jeden z nich to som nečakal.

,,Idem si ešte vybrať kečup."

No a som v riti.Chcel som  ich zabiť inak ale čo sa dá robiť.Nech si len ide pre ten kečup.Potom si urobím ja z neho kečup.Hahaha.Otvoril chladničku a zmeravel.

,,Č-č-o to je?"

,,Jedlo prečo?"

,,Nie ty hnusný kanibal!Ľudia nie sú jedlo!"

,,Pre teba možno nie,pre mňa sú.A nehraj sa tu na neviňiatko veď ako chutne si vypil tú krv,dal si mozgovú polievku a rezne zo stehna.Dobre a teraz držze hubu ideme k mojej jamke."

,,K a-ke-j j-jame ?"

,,To je prekvapenie."Vybral som si spoza opasku zbraň a namieril na nich.

,,Teraz dajte ruky nad hlavu a vídite von zadnými dverami na záhradu.A nezabudnite!Som stále za vami."Pomaly a nechcene sa vybrali na záhradu.Prišli sme až pred jamu v ktorej ležali kosti a zbytočné časti tela.

,,Tak kto si skočí ako prvý?"Všetci sa pozerali do zeme a nikto mi neodpovedal.

,,Tak ja si teda vyberiem.Dámy majú prednosť."Už som ich tam pomaly hádzal.Keď tam boli všetci pozeral som sa ako krásne trpia.No v tom prišiel zlom.Niekto ma sotil k nim.Keď som dopadol a otvoril oči že kto to bol skoro som dostal infarkt.Ako som mohol zabudnúť?!Obeť ktorá si išla po kečup!Ja som na neho zabudol!A teraz som v riti.Mieril na mňa zbraňou ktorú som si nechal pred jamou odloženú.Pomohol im dostať sa z jamy a na mňa stále mieril.Nemohol som nič spraviť.Ak by som sa nepohol a oni by odišli mohol by som sa z jamy dostať a zdrhnúť.Všetci poviliezali a zákerne sa na mňa pozreli.Jamu som vždy prikrýval takým kovovým poklopom kvôli susedom.No oni ten poklop zatiahli.Nemal som šancu dostať sa odtiaľ keďže by som ten poklop zo spodu neodtiahol.

Takto som zomrel v jame ktorú som si sám vykopal.

Takže čaute :D Ja viem že príbehy vychádzajú večer ale cez deň sa liečim :D Toto som vymýšľala celý deň tak dúfam že sa páčilo.Ja viem bolo to celkom  nechutné ale veď také tie príbehy majú byť.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant