Duch
Kedysi dávno bol v našej dedine dom. Žil v ňom krutý pán, ktorý okrádal a dokonca aj zabíjal. Dnes, v tejto dedine je to len starý ochátraný dom. Raz som sa s kamarátkami rozprávala. Dohodli sme si prespávačku. Išli sme spať k Darine. Išli sme spať už skoro, o 22:30. No zrazu ma zobudí Darina a hovorí: ,,Pome do starého domu!" Tak sme sa zdvihli, nevládali sme a boli sme rozospaté, ta sme ju len slepo prenasledovali. Prišli sme do starého domu. Rozhodli sme sa vyvolávať. Išlo to klasicky. Keď zrazu počujeme hlások: ,,Prečo ste prišli?!" ja som si myslela že sa mi to zdalo, ale počuli sme to všetky. Po chvíli zoberie Darina sviečku (ktorú sme si zobrali so sebou) a pozerá sa do nej. My na ňu voláme, ale ona iba čučí do sviečky. Zrazu zdvihla hlavu. Mala divné oči. A zrazu z nej len vyjde: ,,Odpovedzte!" my sme sa zľakli, tak sme radšej išli odvolať ducha. Lenže Darina zhasla sviečku. Zažali sme baterky. Posvietili na ňu. Horúcim voskom si malovala na ruky a na tvár Satanské znaky. Zakričali sme. Zrazu všetky baterky z ničoho nič zhasli. Nič sme nevideli. Zrazu som len tak spadla. Zobudila som sa zviazaná, keď zrazu akokeby len taký mihot, a ležala som na podlahe starého domu. Som tam sama. Vyjdem von a tam zrazu mihotavá postava chrapľavým hlasom hovorí: ,,Bo-bola ssi prrie-prekliata."
Odvtedy sa mi snívali zvláštne sny, videla som zvláštne javy a robila som tým rozruch aj u ostatných. Kvôli kliatbe som odišla z dediny.
YOU ARE READING
Strašidelné príbehy {Dokončené}
HorrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!