129.Hrob

320 27 8
                                    


Moja najlepšia kamarátka minulý rok zomrela pri autonehode.Na výročie jej smrti som jej išla zapáliť sviečku.Obliekla som sa a vidala sa na cintorín.Prechádzala som poloprázdnym mestom.Akoby tu nikto nebol.Semtam prešlo nejaké auto ale ľudí som nevidela.Bola dosť veľká zima a fúkal vietor so snehom.Otvorila som cíntorínsku bránu ktorá nahlas zavŕzgala.Prechádzala som pomedzi hroby a sledovala ich mená,dátumy narodenia a úmrtia.Zastavila som pri hrobe svojej kamarátky.Narodenie 22.12.1992 Dátum úmrtia †21.12.2014.Bola tak mladá,mala život pred sebou.Najviac ma mrzí že som sa v ten deň s ňou pohádala.Bolo mi to veľmi ľúto.Keď som si prezerala hrob videla som že poklop je trochu pootvorený.Neriešila som to a z kabelky som si vybrala sviečku.Zapálila som ju a položila na hrob.

,,Kate prosím odpusť mi to,mám ťa rada a nikdy na teba nezabudnem."povedala som potichu a mala som slzy na krajíčku.Z hrobu sa ozval šramot.Myslela som si že je to len nejaká myš alebo tak ale to som sa veľmi mýlila...

V správach:Nezvestná Ashley bola nájdená!Bohužiaľ ale bola mŕtva.Ashley zmizla 22.12.2016 a podľa svedkov ktorí ju videli išla na cintorín.Odtiaľ sa už bohužial nevrátila.Našla ju jedna stará pani ktorá si všimla že na hrobe nebohej Kate P. je poklop dolu a je vidieť až na spodok hrobu.Dôchodkyni to prišlo divné tak sa do hrobu pozrela.S toho čo uvidela bola zhrozená.V hrobe ležala Ashley,ktorá mala vypichnuté oči a na tele mala veľa bodných rán.Na pitve jej našli na chrbte nápis "It's your fault!"

Takže toto je môj príbeh ktorý som si vymyslela.Občas sem dám aj nejaké príbehy ktoré si vymyslím nech je tu aj moja tvorba.Ak sa vám príbeh páčil dajte "vote" alebo comment.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ