90.Priateľka ako duch

258 20 3
                                    

Bol šedivý, daždivý deň a Filip sedel pri počítači.Prihlásil sa na chat a začínal sa nudiť. Za sekundu ale k chatovaciemu stolu prišlo dievča. Keďže Filip pri počítači zaspával, využil situáciu a oslovil ju. Dievča mu odpovedalo a potom sa medzi nimi rozbehla debata. Rozprávali sa o všetkom možnom a dosť sa u toho nasmiali.Obidvaja po 3 hodinách chatovania pripustili, že sú síce unavení, ale chatovalo sa im báječne. Vymenili si telefónne čísla a Filip vypol počítač. Keď zhasla obrazovka, spomenul si, že sa neopýtal na to hlavné ... odkiaľ dievča je. Volala sa Tereza a mala 19 rokov, to už vedel. Prebleskol mu hlavou geniálny nápad.Má predsa Terezino číslo !!! Zavolá jej a spýta sa jej.Aspoň bude počuť jej hlas. Bol trošku nervózny, ale nervozita z neho spadla keď sa v telefóne ozval príjemný Terezin hlas. Obaja s nadšením zistili že sú z rovnakého mesta. Keďže mali obaja zajtra čas, dohovorili sa na prechádzke parkom. Filipovi bolo už ale hneď divné, že Terezu ešte nevidel. Onedlho to ale pustil z hlavy. Tešil sa až Terku uvidí. Skoro nespal nedočkavosťou a hneď keď odbilo 10 hodín vybehol z domu a bežal k parku. U prvej lavičky (ako sa dohovorili) stálo pohľadné dievča, s milým výrazom a úsmevom na tvári. Mala hnedé vlasy a sivé oči. Bola trochu nevýrazná, ale moc vtipná. Filip sa vznášal nad oblakmi. Hneď ale zbystril keď sa u nich zastavila jeho mama. Filip sa zľakol čo asi povie na Terezu, ale k jeho veľkému prekvapeniu sa na ňu ani nepozrela.Len Filipa pozdravila, pohladila po vlasoch a šepla "Čo tu robíš zlatíčko?" Ale ako stačil Filip niečo vymyslieť už odfičala domov. Asi hodinu sa ešte prechádzali, keď sa začal Filip vypytovať, či sa môže zastaviť. Terka vždy rýchlo zmenila tému akonáhle sa hovorilo o jej rodine, domove či o nej samej. Filip to nevydržal a natvrdo sa jej spýtal čo jej je. Tereza len nadvihla obočie, náhlivo povedala nič a zamrmlala že už musí ísť. Filipovi to celý deň vŕtalo hlavou. Nakoniec sa s Terezou znovu dohovoril na nedeľu a tentoraz ju bude sledovať až pôjde domov.Medzitým znova narazil na internet v snahe vyhľadať Terezine meno.Výsledok mu vyrazil dych.Tereza Kastellková vraj zomrela už pred rokom pri automobilovej nehode.V nedeľu bol rozhodnutý odhaliť zbytok.V nedeľu sa zasa rozprávali a bavili sa a až prišiel čas ísť domov, Filip naoko hral odchod. Potom sa odkradol späť a sledoval ju. Prišla k peknému obyčajnému domu.Do tej doby Filip nechápal čo na tom je. Potom sa ale stalo niečo neskutočné. Tereza natiahla ruky dopredu a prešla múrom . Filip vošiel do domu za ňou a zastavil ju. Povedal že ju odhalil a vypytoval sa o čo tu ide. Tereza vybuchla a začala vzlykať. Medzi neustálym stonaním a štikútaním  Filip pochopil čo tajomná Terka tajila. Vyspovedala sa že naozaj zomrela pred rokom a od tej doby žije posmrtným životom.Vidia ju len tí ľudia ktorí na ňu prehovoria a keďže ju nevidia, môžu s ňou hovoriť len cez chat.Tak sa stalo že ju Filip videl.Odvtedy spolu chodia a Filip prinútil rodičov prehovoriť na Terezu aby ju videli. 

Strašidelné príbehy {Dokončené}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora