51.Vražedný eskalátor,blesk v telefóne...

340 18 0
                                    



Vražedný eskalátor

O eskalátor sa môžeme poraniť, ale že by fungoval ako vražedný nástroj? Nechce sa tomu veriť, ale k incidentu s ľudskými obeťami skutočne došlo v moskovskom metre 17. februára 1982 na stanici Aviamotornaja. Jeden zo stupňov eskalátoru č. 4 bol poškodený. O defekte sa vedelo, ale schody boli aj tak v prevoze. Behom špičky zhruba o 16.30 sa reťaz eskalátoru pretrhla, takže schody nečakane zrýchlili. Ľudia začali padať jeden cez druhého a nastala panika. Dozorcovi stanice sa nepodarilo zapnúť núdzovú brzdu, takže sa niektorí cestujúci pokúšali dostať preč cez pohyblivé madlá, tie sa ale pod jejich váhou rúcali. Zranila sa takmer stovka ľudí, osem nehodu neprežilo. Táto havária patrí k najhorším v celej historii moskovského metra. Ľudia sa občas sťažujú, že doma počujú čiesi kroky alebo že im niekto v byte všelijak premiestňuje veci. V tejto súvislosti zmieňujú najčastejšie magické sily a poltergeistov. Nič viac „neviditeľní nájomníci" do reálneho sveta skutočne občas zavítajú – a vždy ide o bytosti z krvi a kostí.

Blesk v telefóne

Pri búrke sa nemá telefonovať, pretože do vás môže trafiť blesk. Toto ale nie je povesť, ale realita. V roku 1985 našli 17-ročného Američana Jasona mŕtveho v jeho izbe. V ruke mal telefónne slúchadlo. Zistilo sa, že blesk uderil do kábla, ktorý viedol po vonkajšej strane domu. Práve v ten okamih zdvihol mladík slúchadlo a blesk mu vošiel priamo do ucha. Bezpečné nie sú ani mobily. Pred pár rokmi kosil iný mladík trávnik a počúval hudbu zo slúchadiel vo svojom iPhone. Zasiahol ho blesk, ktorý zišiel do uzatvorenej smyčky medzi jeho ušami. Mladík prežil, ale blesk roztavil drôt od slúchadiel. Tam, kde sa mobil dotýkal tela, zostali chlapcovi jazvy.

Žiletky v bonbónoch

Tomuto príbehu sa nechce veriť, ale došlo k nemu v USA. Hlúpy vtip mali na svedomí teenageri, ktorí žiletky vkladali do sáčkov s bonbónami. Na tie sa našťastie skoro prišlo. Omnoho väčší problém narobil istý duševne chorý muž, ktorý do čokoládových tyčiniek zapichoval ihly, a niekoľko detí sa o ne zranilo.

Strašidelné príbehy {Dokončené}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora