ADAM A JULKA
Kedysi dávno žil jeden pán ktorý každý druhý rok vyberal deti zo sirotinca. Vyberal ich pre prácu. Niektoré deti vydržali rok až dva, no niektoré zomreli hneď lebo si nezvykli na drinu ktorú museli odpracovávať. Jedného dňa si pán vybral zo sirotinca 2 malé deti - Adama a Julku. Pracovali deň čo deň. Julka - pretože bola taká slabá a ešte k tomu aj dievča - po troch týždňoch zomrela. Adam si po roku tej driny bez svojej kamarátky Julky uvedomil, že ona zomrela kvôli pánovi. A tak začal pánovy nadávať a kričať naňho že prečo mu zabil kamarátku a tak ďalej. Adam na pána uvalil kliatbu že pokiaľ bude žiť pán alebo jeho potomkovia tak mu nedá pokoj. Pán dal Adama zabiť kvôli vyhrážaniu. Adam sa pánovi pár krát zdal v snoch. Bolo to nepríjemné. No naozajstné peklo začalo až keď sa pán oženil za jednu dievku z dediny. Začala sa objavovať aj Julka spolu s Adamom. Raz tak pán išiel v chodbe svojho domu a zrazu zbadal dve malé deti - chlapca a dievča. Myslel si že to sú dve malé deti ktoré zablúdili do jeho domu. Oslovil ich: ,,Deti, kde máte mamu?" Keď sa deti otočili tak pán skríkol. Deti mali rozmazané tváre a špinavé oblečenie. Pánovy bolo jasné že to je Adam a Julka. Potom len tak zmizli. Odvtedy pánovi v dome len tak poletovali veci a počul všelijaké hlasy. Jeho manželke s ktorou mal vtedy už tri deti to začalo liezť na nervy. Bála sa a tak odišla s deťmi z mesta. Ale strašenie neprestalo. Možno ešte teraz žijú na Zemi pánovi potomkovia a prenasledujú ich duchovia dvoch nevinných detí ktoré pán uvalil do večného nepokoja.
ESTÁS LEYENDO
Strašidelné príbehy {Dokončené}
TerrorRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!