Dievča išlo na rande so svojím frajerom.Stalo sa to pred niekoľkými rokmi niekde na dedine.Chlapec mal staré auto,asi škodovku 120 po otcovi.Tak sa stretli,išli niekam na dedinu,ne lesnú cestu ďaleko od ľudí a tam sa chviľu "muchlovali".K'd už bola úplná tma tak dievča muselo ísť domov k rodičom.Chlapec ju chcel odviezť ale nešlo mu naštartovať auto.Skúšal to niekoľkokrát a stále nič.Proste staré auto.Tak tomu dievčaťu povedal: ,,Počkaj tu,zamkni sa v aute,ja skočím do susednej dediny pre pomoc,ale určite sa zamkni a neotváraj,nech sa deje čo sa deje.Dnes v rádiu hlásili že sa v okolí potuluje nejaký šialený vrah čo utiekol z blázinca.Neboj za chvíľu som naspäť." Dievča je vystrašené ale nechá sa presvedčiť aby zostala zamknutá v aute.Čaká dlho,ale chlapca nikde.Po 2 hodinách jej to už pripadá divné a zrazu započuje nejaké zvuky na strechce auta.Kvapkanie.Kvap,kvap,kvap,kvap...Myslela si že to len vonku prší a vystrašená na chvíľu zaspí.Potom čo sa prebudí je kvapkanie na streche počuť stále.Ale už sa jej to zdá divné pretože na oknách nie sú žiadne kvapky dažďa vidieť.Nevipadá to že by vonku pršalo.To už sa začne poriadne báť ale spomenie si čo jej povedal jej priatel.Že má za každú cenu zostať zatvorená v aute a nemá vísť von.Už ale nezaspí a kvapkanie pokračuje.V strachu prebdie celú noc až kvapkanie niekedy nad ránom ustane.Ráno prídu policajti a zobudia ju.Povedia jej nech nastúpy do ich auta.Ona to urobí a ako nastupuje obzrie sa a nad autom v ktorom bola celú noc uvidí svojho priatela obeseného ,úplne bieleho,s podrezanými žilami na rukách a bez krvi,ktorá celú noc kvapkala na strechu auta.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Strašidelné príbehy {Dokončené}
УжасыRád sa bojíš?Zaujímaš sa o mystiku a nevieš si predstaviť život bez strašidelností?Tak si tu správne!