Chapter 2

4K 185 9
                                    

"Ešte jedna hodina a môžme ísť domov."Zťažka si vydýchla Care a ja som si všimla ako Harry vstúpil do triedy.Za ním vošiel Connor a zabíjacky sa pozeral na Harryho,ktorý mu bol práve chrbtom.Nakoniec si to nasmeroval k svojej lavici a ja som videla ako sa na mňa bude dívať.Nieže by som sa s ním nechcela rozprávať ale...strašne sa hanbím a bojím sa že poviem hlúposť alebo sa mi popletie jazyk.

"Caroline lavica nieje na sedenie."Poznamenal s úsmevom na tvári a pristúpil ku Care."Zavri ústa Connor."Pretočila očami a ja som sa musela zasmiať."Au."Zakňučal a tváril sa že mu to ublížilo."Tak čo Lauren?Poznáš tu niekoho lepšieho ako je Caroline?"Zrazu podišiel ku mne a ja som zložila nohu zo stoličky naproti."Ehm...nikoho iného ako je Care nepoznám a myslím že niekto lepší sa ani nenájde."Svoj pohľad som venovala Care a tá sa na mňa milo usmievala.Vedela som že ju moja veta potešila a ja som bola veľmi rada že práve Care poznám.

"No tak spoznať môžeš.Čo tak párty?"Opýtal sa a ja som sa musela zamračiť."Nejsom na také veci."Zapozerala som sa na svoje upravené nechty a Connor sa oprel a moju stoličku."Spoznáš tam pár ľudí.Bude to u mňa takže o zábavú budeš mať v piatok postarané a ešte k tomu Caroline to určite neodmietne."Viem že sa ma snaží presvedčiť.No bojím sa že ma mama nepustí ale to mu zrejme nemôžem povedať lebo by sa mi vysmial."Fajn."Pretočila som očami a Care sa na mňa usmiala."Aspoň sa nebudeš nudiť doma."Povedala mi a mala pravdu.Som skôr typ,ktorý si radšej večer pozrie film a bude sa užierať k smrti.Connor ukázal na Care a vytasil svoje zuby na údiv takmer celej triede.

"Snáď vám nemusím hovoriť to že ste mali už dávno sedieť na miestach!"Vošla dnu učiteľka a vyzerala veľmi nahnevane.Moc ma to neprekvapilo keďže nikto nebol na svojom mieste a každí sa rozprával.No keď vošla ona tak si všetci rýchlo posadili a zatvorili ústa tak ako sa patrí.Až na tie slepice vzadu,ktoré sa neustále rehotali a Care ich priam zabíjala pohľadom.

Celá hodina bola o ničom a to doslova.Profesorka nám vysvetlovala ako tu bude na ekonómií a že ju máme celá trieda.Dokonca začala rozprávať o svojích deťoch a to ako boli na dovolenke v Európe a ako veľmi sa im tam páčilo a aké veľké ceny tam majú.No keď zazvonilo všetci odišli z triedy a spoločne s Care sme odkráčali preč z budovy.Len dúfam že zajtra budem vedieť nájsť triedu pretože táto škola je hotové bludisko.

Keď sme vyšli zo školy sme si všimli tie dve slepice.Naozaj neviem ako inak ich nazvať.Obe stáli pri Harrym zatiaľ čo on samotný sa opieral o svojho Range Rovera.Hneď ako som ich zbadala mi napadlo iba jedno slovo "štetky".Iné ich dokonca ani nemohlo vystihovať."On spáva s oboma alebo iba s jednou?"Opýtala som sa Care a tá sa nahlas zasmiala.Dokonca musím uznať že jej úsmev mi neskutočne chýbal po tak dlhej dobe."Iba s jednou.S Kendall.To je tá hnedovlasá."Ukázala hlavou do ich smeru a ja som len pretočila očami."Čo sú tí chlapci blbí?Veď sú strašne hlúpe a smejú sa na banalitách.Podla mňa keby im povieš že pomaranč je oranžový tak sa začnu smiať ako ..."Nakoniec som sa musela zasmiať nad tou predstavou a pomaly sme kráčali smerom k môjmu domu keďže Care bývala tak ulicu od nás.

"Inak kam by si zaradila Connora?"Pomaly som vyslovila jeho meno a pristihla ako sa usmievam.Také meno som v živote nepočula no páčilo sa mi."Je o niečo milší ako Harry ale to aj podľa nálady no že vraj nieje taký kurevník ako Harrold keďže na neho nemá nikto."Povzdychla si a ja som ju musela zastaviť."Dúfam že si s ním nič nemala."Ten chlapec sa mi nezdal od prvého momentu a jeho chovanie je na nízkej úrovni.No musím uznať že keby sa spýtam práve Connora tak mi milo odpovie a ešte k tomu by som si od neho vyslúžila jeho žiarivý úsmev."Páči sa ti Connor alebo Harry?"Odrazu sa ma opýtala a ja som sa musela zasmiať keďže som sa zarazila nad jej otázkou."Počula si tak odpovedaj."Nabádala ma a ja som začala rozmýšľať.Obaja sú atraktívny a obaja v sebe niečo majú.Lenže Connor je milší tak čo mám povedať?

"Ani jeden."Nakoniec som sa rozhodla a Care ma zastavila.Prudko som zastala tesne pred jej tvárou a dívala sa jej do očí."Takže Connor."Privrela oči a ja som len mykla ramenami."Ani jeden."Zvýraznila som každé písmenko a stála si za svojím slovom."Ale no tak!Nebuď taká.Keby sa ťa spýtam že koho by si skôr ošukala tak koho by si povedala?"Poskočila na mieste a znovu sa usmiala."Si bláznivá Care.Ani jedného."

"Ale neklam ma!Ja to z teba skôr či neskôr dostanem naozaj.Ale keby sa neviem rozhodnúť tak idem do dvojky."Zasmiala sa a ja spoločne s ňou.Ach už som hovorila že ju mám tak rada?"Lenže oni sa nenávidia takže by si obom musela zaviazať oči."

"Ale myslím že keby sa Harry správa lepšie tak možno s ním."Nakoniec vyslovila Harryho meno a ja som sa musela zasmiať."Ale aj tak Lauren.Tej odpovedi sa nevyhneš.Inak!Musím vytiahnuť tvoju starú prezývku Lau.Neskutočne sa mi to páči a Lauren je moc dlhé."Stále sme kráčali až sme sa objavili na mojej ulici a ja som zbadala náš dom."Hovor mi ako chceš."Povzdychla som si a Care vzala do objatia."Ďakujem tak zajtra."Zakývala som jej a všimla si jej krásny úsmev.Nemohla som byť radšej že mám práve ju.Čo by som asi robila keby som sama?

Rýchlo som odomkla bránku a za sebou ju aj zatvorila.Podišla som k dverám a tie taktiež otvorila.Hneď ako som vošla do domu ma oviala príjemná vôňa.Nemohla som zabudnúť na to že mama do tohto domu pokúpila čo najviac sviečok a voňavých esencií.

Ako prvé som sa hneď hodila do postele a zťažka vydýchla.Ešte stále nechápem tomu ako sa Harry ku mne tak mohol správať.Bolo to od neho veľmi nepekné a mňa takéto veci trápia.Nezaslúžim si aby sa ku mne ktokoľvek tak správal.Natiahla som sa pre telefón a hneď si začala pozerať socialne siete.No hneď mi šli vyskočiť oči keď som zbadala že ma Connor žiada o priateľstvo.Bez váhania som to prijala a iba sa nad tým pousmiala.

Ešte som nemala ani ponatia čo by som tak mohla robiť keďže v škole je ešte nuda a ani nemám čo robiť keďže sa ešte neučíme.Je to síce otravné vstávať každé ráno do tej otravnej školy a ešte k tomu niekoľko mesiacov robiť stále to isté dookola.Rýchlo som sa natiahla pre ovládač od televízie a odkusla si z tvarohového šatôčka a popri tom prepínala medzi kanálmi.Nič ma nevedelo zaujať v tej televízií a ja som začala byť bezmocná.Čo tak asi mám robiť keď som sama?Vlastne čo robievam okrem toho že sa s mamou hašterím?

"Care?"Na druhej strane telefónu som nepočula nič tak som sa musela ozvať.Až tak veľmi som sa nudila že som musela zavolať práve Caroline inak by som umrela od nudy."Prepáč Lau.Otec mi niečo rozprával.Čo si želáš?"Milo sa ma opýtala a ja som sa nad jej milosťou musela pousmiať.

"Ja len...strašne sa nudím a tak mi napadlo že či by sme nešli von ale či by si neprišla poprípade ja k tebe?"

"Ale samozrejme!Akurát mi otec spomínal že by som mohla ísť do obchodu.Tak si môžme vziať taxík a ísť do mesta.Ty zatiaľ objednaj taxi a ja prídem za tebou o 15 minút."Musela som si zatlieskať.V tejto chvíli som vedela že ma Care nesklame.Bola mojou oporou a už aj záchranou v každej chvíli.Predsa lepšie bude keď si výjdeme na vzduch a o čo viac sa spoznáme.Chodili sme spolu na základku takže sa ako tak poznáme ale predsa treba trochu nadviazať nejaký ten vzťah.

Máte tu ďalšiu časť ľudkovia 😘 Opäť budem len dúfať že sa vám páčila a ďakujem za viac ako 20 pozretí.Neuveriteľne si to vážim a budem sa snažiť sa zdokonaľovať aby sa vám tento príbeh páčil ešte viac 💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now