Pootvorila som dvere od svojej izby a vopchala sa medzi ne.Začala som sa obzerať po obývačke,ktorá bola spojená s kuchyňou.Caroline som zazrela stáť mne naproti chrbtom.Chcela som to využiť a vyhnúť sa jej.Absolútne sa mi nechcelo riešiť včerajšok a tú trapnú situáciu,ako si to obaja šli rozdať v obývačke.Pokaždé som sa cítila trápne.Takéto situácie som zažila najmenej trikrát.
Všetci moji kamaráti si mysleli,že keď som panna,tak automaticky neviem čo to sex je.Nieje to pravda,viem o sexe dosť.Len som ešte nenašla nikoho komu by som chcela dať svoju nevinnosť.
Caroline si určite robila raňajky,kedže sme obe zaspali a nestihli na ne ísť.Ja som bola dohodnutá s Jackom,že sa stretneme a popravde by som s ním mohla zájsť aj na raňajky,potrebujem sa s ním porozprávať.Predsa som sa s ním nevidela skoro dva roky,čož je dosť dlhá doba.
Rýchlo som vyšla z izby a po špičkách sa vyplížila k dveriam."Lauren?"Ruka sa dotkla klučky a Caroline povedala moje meno.Zhlboka som sa nadýchla a otočila sa jej čelom."Caroline."Nervózne som sa usmiala a Care sa netvárila dvakrát nadšene."Nechcela som ťa rušiť."Palcom som ukázala na dvere a nahodila ospravedlňujúci výraz.
"Alebo so mnou nechceš preberať včerajšok."Pretočila očami a vybrala tanierik zo skrinky."Nie,veď ja s tým nemám problém.Len si myslím,že na to sú tu tie dve izby ,aby sme mala každá súkromie ,ale je v poriadku,že ste si to chceli predo mnou užiť."Vyznela som dosť sarkasticky a ironicky,čo sa Care nikdy nepáčilo.Vždy mi to dala dobre vyžrať.
"Nevedeli sme že prídeš a mimo to si bola dosť dlho preč."Prekrížila si ruky na hrudi a začala klepkať nohou.Vedela som,že toto je prvý príznak jej nervozity."Pracujem od poobedia až do večera Care,jasné že budem chodiť neskoršie."
"Dobre,bola si s Harrym?"Prižmúrila oči a našpúlila pery,čo vyzeralo naozaj vtipne.Zase si ma premerala a ja som sa musela zasmiať."Na chvíľu som sa s ním stretla."Mykla som ramenami akoby nič a rýchlo som sa natiahla pre jablko v sklenej mističke.Bola som naozaj hladná."Musím ísť,tak sa maj!"Zakričala som a zamávala jej zároveň.Nakoniec som vyšla na chodbu,zatvorila za sebou dvere a privolala si výťah.
"Dobré ráno."Pozdravil ma milý recepčný a ja som mu len zakývala.Dvere sa automaticky otvorili keď som k ním pristúpila a vyšla som na čerstvý vzduch.
Naraz som narazila do pevnej hrude a podľa vône som vedela presne o koho ide."Chystáš sa niekam?"Zachrapčal tesne pri mojom uchu."Vlastne áno,idem na oneskorené raňajky."Odkašlala som a pozrela mu do očí."Môžem ťa vziať ak chceš."Rýchlo som začala namietať."Ja idem s niekym ,vieš."Harry sa zamračil a začal sa tváriť tak podozrivo,teda ja som bola tá,ktorú podozrieval."Ano?A s kým?"Dofrasa!
"Bývalý spolužiak."Harry si vydýchol a na chvíľu zatvoril oči."Tak v tom prípade ma môžeš zoznámiť."Na tvári nemal opäť žiadny výraz,znovu ten starý Harry.Musela som nad ním pretočiť očami a len mu prikývnuť."Tak dobre."Nechcela som mu na to prikývnuť,ale zase by nebolo zlé,keby sa spoznajú.Predsa len,Jack chce vedieť o Harrym viac.Po tom všetkom,čo som mu vykecala."Tak ideme mojím autom."Chytil ma za lakeť a obaja sme podišli k jemu autu.Nastúpili a vyrazili.
S Jackom sme sa dohodli,že si pôjdeme sadnúť do jednej malej kaviarne na predmestí.Vraj tam robia aj dobré zákusky a čaje.Vďaka Harrymu som to nemusela hľadať ,presne vedel kde to je."Tak buď milý."Ukázala som mu ukazovák tesne pred jeho tvárou a Harry sa len uškrnul."Ako vždy."Toľko irónie v dvoch slovách.
Obaja sme vošli dnu a hneď som zbadala Jacka.Zo zadu som k nemu podišla a zakryla mu oči."Hmm,kto to tak môže byť?"Zasmial sa a nakoniec moje ruky dal preč."Ja som to vedel."Postavil sa a ihneď ma vzal do objatia."Jack?Nejsom tu sama."Zašepkala som mu do ucha a po odtiahnutí som pohľad venovala Harrymu,ktorý nevyzeral byť nadšený."Harry toto je Jack,Jack toto je Harry."Obaja si neochotne podali ruky a v tom momente som vedela,že je zle.
"No fajn,tak si sadnime a objednajme si."Prerušila som mučivé ticho medzi chlapcami.Jack si sadol naproti mne a Harry hneď vedľa mňa.V tom mi položil ruku na koleno a to si zrejme všimol aj Jack.Nesúhlasne čosi zamrmlal a zamračil sa na mňa.
Všetci traja sme si objednali.Harry zrejme nemal v pláne odísť.Zatiaľ čo som sa rozprávala s Jackom,tak Harry mlčal a stále držal moje koleno.Občas prešiel vyššie,za čo si odo mňa vyslúžil kopnutie.
"Tak ako dlho sa poznáte?"Nakoniec prehovoril a s Jackom sme sa na seba pozreli."Lauren k nám začala chodiť hneď po základnej.Takže prvé dva roky chodila k nám na strednú."Jackovi som mohla len prikývnuť."Bola vždy milá a pomáhala mi pri písomkach.No a teraz sa pozrime na ňu.Vyzerá inak a chová sa inak.Nemusím ani hádať ,že panna už nejsi."Posledné slova zašepkal s úsmevom na tvári.Pohľadom som ho prepálila a len pokrútila hlavou."To si myslel ako?"Harry zvýšil hlas a ruky vyložil na stôl.
"Len to,že sa zmenila."Myslím,že Harry sa mal právo hnevať.Aj mňa táto veta zarazila."Dokonca si myslíš ,že za to môžem ja."Povzdychol si a postavil sa."Kam ideš?"Zrak som zodvihla na Harryho,ktorý mi len ukázal na toalety.
"On je úplný magor."Zašepkal mi Jack a nasadil ten jeho ľútostivý výraz."Čo tým myslíš?"
"To ako sa na mňa vražedne pozerá,myslíš ,že je bezpečné byť v jeho blízkosti?"
"Čo tým kurva myslíš Jack?Harry je úplne v pohode!"Zvýšila som hlas.Harryho som si zastala,pretože Jack o ňom nevedel všetko a taktiež nevedel koľko krát mi pomohol."Ja ti chcem len dobré,len mi sľúb ,že si dáš pozor."Nechápavo som mu prikývla a Jack sa postavil na odchod."Vidíme sa v bare."Vzal si kabát a odišiel.
Harry sa zatiaľ vrátil a keď si všimol že tu Jack nieje,tak nahodil nechápavý pohľad."Ponáhlal sa preč."Zaklamala som.Nebolo to pekné ja viem,ale musela som to urobiť."Tak dopime a môžme ísť aj my."Harry si sadol vedľa mňa a mlčky sme sedeli vedľa seba a dopíjali horúci čaj.
Ja sa tak nemôžem dočkať ľudia!Mala by som začať písať SM 2.Naozaj sa na to teším a uvidím ako to celé ešte urobím.Ale chcem, aby kniha mala viacero častí.To vám vysvetlím až keď ju vydám.Samozrejme ja v hĺbke mojej duše dúfam, že aj dvojka bude mať úspech.Už to nebudú len samé párty, ak ma chápete.
SM bude mať presnejšie 80 častí.Takže sa toho ešte udeje, toho sa nebojte.
Tak?ako sa vám páčila časť?Ja si myslím,že taká v pohode.Až na to, že sa Jack a Harry vôbec nemusia.
Prosím zanechajte mi vote a komentár, aby som vedela ako sa vám časť páčila 😘😘😘💗💗💗
Časť venujem💗 EllaStylesTomlinson Tina_ST Dove_Styles Chell_Styles Mymystery10 KayyyeSk
BINABASA MO ANG
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...