Chapter 38

1.9K 118 11
                                    

Namáhavý deň bol za mnou.Nehovoriac o Caroline ,na ktorú prišla smutná chvíľka.Začala som ju upokojovať a podporovať ju,najmä.Bola nešťastná aj kvôli tomu,že sa s babkou pohádala čo nikdy v živote neurobila.Bolo mi jasné,že miluje svoju babičku nadovšetko.

Nakoniec mi však povedala,že sa vráti až deň pred Silvestrom a že pôjdem na párty k Ebby.Tá vraj bude usporiadavať aj veľkolepý ohňostroj.Čo sa týka Harryho,tak som nemala ani čas a už vôbec náladu sa nad ním zamýšľať.Care mala pravdu.Harry mi neustále ubližoval a zraňoval moje city.Najhoršie na tom bolo,že ja som mu všetko hneď odpustila.Nedokázala som sa na neho hnevať.

To čo so mnou robil on a jeho slová.Jeho pohyby a všetko okolo neho.Nebolo to o tom,že má peniaze a je bohatý.To som absolútne nevnímala.Ja som ho mala viac ako len rada.Chcela som s ním byť ale kamarátka.Na tom sa absolútne nič nemenilo.Až na ten bozk.Nevedela som ako to brať.Všetko sa tak rýchlo zomlelo.Mala som pocit akoby sa to stalo včera.Vlastne sa to aj stalo.Fotku nás dvoch som si potočila viac ku sebe a pozerala na ňu.

Harry mal na tvári ten jeho typický úškrn.Ja som sa za to usmievala až priveľmi úprimne.Pamätám si ten večer.Harry mal v ten deň veľmi dobrú náladu.Avšak sme sa na konci toho krásneho dňa pohádali.Bolo to síce kvôli hlúposti ale aj tak.My sme sa ani poriadne nerozprávali.Ale mohlo to byť aj mnou.Bola som k nemu až prehnane milá.

Oči som mala zatvorené iba chvíľu,napriek tomu ma únava pohlcovala veľmi rýchlo.Zaspávala som tak rýchlo ako nikdy.Ani som sa nečudovala keďže som bola psychicky na tom horšie.Z toho všetkého som bola unavená.

Započula som vŕznutie dverí.Prudko som sa posadila na posteľ a zbadala mamu.Kameň mi padol zo srdca a ja som si vydýchla.Ten večer ,keď sa k nám niekto vlúpal si pamätám až príliš dobre.Nechcem to zažiť znovu."Môžem si lahnúť vedľa?"Ukázala a ja som jej umožnila prístup.Posunula som sa pravú madrac a mama si ku mne lahla.Spoločne nás zakryla mojou perinou a pozerala sa do stropu.

"Pohádala som sa s mojím priateľom,veľmi.Možno ma už nikdy nebude chcieť vidieť."Vydýchla si a ja som zbadala ako jej stekajú slzy po líci.V tom momente mi jej prišlo veľmi ľúto.Mala som to tak podobne s Harrym,takže som sa vedela vžiť do jej kože.Pritúlila som sa k nej a poriadnu ju objala."Všetko bude dobré mami."Zašepkala som a mne taktiež vyhŕkli slzy.

Obe sme sa objímali a ležali vedľa seba zároveň.Taktiež sme obe plakali.Ona mi vravela o Rickovi,jej priateľovi a ja jej o Harrym.Ten ma trápil tak veľmi.Nemohla som prestať na neho myslieť.Ten bozk ma zmiatol a naviedol na zlú cestu.

"Povedz.Znamenal pre teba ten bozk veľa?"Bez zaváhania som jej prikývla.Ja som ho bozkávala s láskou.Pretože k nemu niečo cítim.Ten bozk bol pre mňa prvý a bol práve s Harrym."Skôr či neskôr mu musíš povedať o svojích citoch."Zašepkala a venovala mi bozk do vlasov."Ale ja nechcem."

"Teraz možno nie,ale možno časom niečo začne cítiť tiež.Niečo viac.Sám si to nebude chcieť priznať.Bude hlúpy a bude tebou opovrhovať,ale nakoniec výjde slnko a on sa uvedomí.No čo ak bude neskoro?"Mama možno mala pravdu.No myslím že Harrym je tvrdý oriešok a svoje city nikdy nedáva najavo.Možno to vtedy na jazere bola jeho slabá chvíľka.

"Teraz ale už spi."Slastne zamlaskala pri mojom uchu a o pár minút zaspala.No napriek tomu som ja bola hore.Rozmýšľala som nad jej slovami.Bola som tak rada,že tu vedľa mňa leží.Obe sme sa vyspovedali tej druhej.

Nakoniec som vypustila z hlavy celého Harryho a začala zatvárať oči.Až pokým na nevtiahla únava úplne.

"Lauren?"Započula som mamin hlas a tak som rýchlo otvorila oči."Čo?"Zachrapčala som a pozrela sa na našu fotku s Harrym.Nechápala som prečo mi tam vždy padne zrak."Spíš už pridlho."Sadla si ku mne na okraj."Koľko je?"Naposledy som si zívla a posadila sa."Takmer dve."

Vyvalila som na mamu oči.Nieje možné aby som toľko spala."Volal mi Rick.Dnes idem za ním."Mykla ramenami a ja som zbadala v jej očiach strach ale najmä obavy."To sa vyrieši."Začala som ju upokojovať."Uvidíme,ale teraz vstaň."Mamu som hneď poslúchla.Aj napriek tomu,že by som sa rada vrátila do postele.

Šla som do kúpeľne kde som si umyla tvár a najmä zuby.Na rannú sprchu som nemala vôbec náladu,tak som ju vynechala.Nehovoriac o mojej lenivosti.

Zišla som dole,kde na mňa čakala mama.Zrejme mi navarila obed.A taktiež stihla upratať.Všimla som si ako sa všetko lesklo."Kedy máš ísť za ním?"Mama mi podala tanier s kapustnicou."Za hodinu.Idem sa chystať."

Zrejme toho muža musela veľmi milovať.Plakala kvôli nemu čo sa nikdy pred tým nestalo.Zvyčajne na chlapov čo mala pred tým len nadávala.Teraz to je však iné.Vidím to na nej.A to ako často bola preč.Niečo mi tu nehralo, napriek všetkému

Opäť tu máme takú kludnú časť.Čo sa týka toho ,tak sa tu najviac objavovala mama Lauren,ktorá bola veľmi milá.Musím povedať,že toto sa mi stalo aj s maminou.S plačom si ku mne lahla a spolu sme takto zaspali.Ten okamih si pamätám doteraz a práve preto mi napadlo niečo také dať aj sem,keďže som musela o niečom napísať časť no nie?

Ale o čo vás chcem poprosiť ,tak to je aby ste si pozreli nový príbeh mojej úžasnej kamarátky.Začala písať niečo naozaj bombové a ja vás chcem poprosiť aby ste sa na ten príbeh pozreli.Volá sa Dark Daughter od KayyyeSk

Samozrejme ak sa vám časť páčila tak mi prosím zanechajte vote/hviezdičku ,aby som videla ako veľmi sa vám príbeh páči,konkrétne táto časť.Do komentáru mi napíšte názor a čo si o tejto časti myslíte ,tešte sa na ďalšiu.💗💗💗




Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora