Zazvonila som na zvonček a čakala na reakcie.Bol presne piatok a dnes mal Harry narodeniny.
Stála som pred jeho domom a stále nad tým premýšľala.Mala som chuť to vzdať a žiadne prekvapenie mu neurobiť,keďže sme spolu neprehovorili minimálne týždeň.
V dveriach sa objavila Harryho mamka s telefónom pri uchu.Napriek tomu podišla k bráne a otvorila mi ju."Dobrý."Usmiala som sa a naznačila ústami."Ahoj."Urobila presne to isté a obe sme sa hrnuli dnu.
"Pozri Amanda.Tortu tu chcem mať o piatej."Sledovala som jej prísny výraz v tvári.Ešte som ju takto nevidela.Ale zrejme chcela mať všetko dokonalé.Predsa Harry je jej jediný syn."Dobre,ďakujem."Zložila a hneď sa mi začala venovať."Kedy príde tvoja kamarátka?"
"Mala by tu byť každú chvíľu."Pozrela som na hodiny,ktoré viseli na stene v kuchyni."Fajn,Harryho som poslala k babičke.Príde pred večerom."Oznámila mi s jemnou nervozitou v hlase."My to zvládneme ,nemusíte sa báť.Prídu nám pomôcť kamaráti."Začala som ju upokojovať.Moc som nepochopila jej nervozite,predsa je to "rodinná" oslava."Prepáč.Mám toho od rána veľa,nehovoriac o mojej práci."Pretrela si čelo zatiaľ čo som jej chápavo prikyvovala."Tak poďme na to."
Za necelú hodinu sme stihli vyzdobiť obývačku.Zostávala nám ešte torta,občerstvenie a hostia.Caroline si našťastie dala na čas a prišla tak ako mala spoločne s Liamom a Ebby.Všetci traja mi pomáhala a v dome bola tak dobrá nálada.
Neustále sme sa smiali aj s Harryho mamkou a zabávali sa všetci spoločne.Bolo dobré niečo takéto podniknúť.Muselo byť všetko dokonalé a nemohli sme nič zanedbať.Nakoniec začali chodiť hostia,keďže už bolo dosť hodín a za hodinu tu mal byť Harry.
"Si nervózna?"Pošťuchla ma Care a zasmiala sa."Iba trochu."Napila som sa trochu z vína a oprela sa o zábradlie.Obe sme stáli v kabátoch na balkóne."Čo ak sa mu to nebude páčiť?"Spýtala som sa.Tentokrát som bola ja tá,ktorá bola viac než len nervózna,bola som vystrašená.Harryho síce poznám viac ako pol roka,ale netušila som ako koná v každej situácií."Pozri Lau.Teba by nepotešilo keby ťa prekvapíme spoločne s tvojími blízkymi a ľuďmi ,ktorých tak miluješ?"Care mala pravdu.Bolo mi to jasné,lenže Harry je Harry a ten je nevyspytateľný.
"Všetko bude super Lau.Nemôžeš si nahovárať hlúposti."
"Nieje to také ľahké Care.Ty máš už čo si chcela.Máš Liama."Pokrútila som hlavou a pozrela sa letmo na Care.Tá mala na tvári úsmev.Bolo mi jasné,že je s Liamom šťastná.
"Mali by sme ísť dnu a niečo málo im povedať."Súhlasila som.Obe sme vošli dnu a zišli schody.Objavili sme sa v obývačke kde som sa postavila do stredu a všetci mi začali venovať pozornosť.
"Keďže sme všetci Harryho priatelia a ľudia,ktorých Harry obľubuje,rozhodla som sa usporiadať toto menšie prekvapenie.Musím vám poďakovať za to,že ste sa rozhodli dojsť."Na chvíľu som stíchla a potom sa vystriedala s Harryho mamkou.Začala im hovoriť náš plán.Zatiaľ všetci v tichosti načúvali.
Ja som si prechádzala každú známu tvár.Ebby,Gwena,Liama,Louisa,Caroline,Ebby,Ellis,Jordan,Hailey a jeho maminu.Nebolo tu síce veľa ľudí,ale o to aj išlo.
Chvíľu sme sa ešte všetci zhovárali a preberali množstvo vecí.Napríklad školu,plány a stužkovú.Dokonca som sa priznala Harryh mamine ,že ma Harry odmietol.Hnevala sa ale nakoniec ju to prešlo a pochopila jeho rozhodnutie ako správna matka.Aj keď vedela,že to čo mi povedal nebolo dva krát pekné a príjemné.
"Už je tu!"Pribehla k nám jeho mama a zhasla svetlo.My sme sa postavili oprostred obývačky za veľkú tortu,ktorá bola položená na vyzdobenom stole s darčekami.
S jeho maminou sme sa postavili pred a ostatní za nás.Skrčili sme sa a zapálili sviece.
Po chvíli vyčkávania sme započuli buchnutie dverí a následne Harry zapol svetlo na chodbe,kde sa zrejme vyzúval a vyzliekal.Pomaly prechádzal do kuchyne a začal sa obzerať okolo.Všetkým bolo jasné,že mu tu niečo nesedí.
Nakoniec prešiel k prahu obývačke a všetci sme vyskočili na nohy a zapli svetielka.Harry zostal prekvapene stáť a všetkých si nás prezeral.Mali sme neskutočnú radosť a vedeli sme,že sme ho dosť zarazili,ale najmä prekvapili.
"Čo to kurva?!"Zvýšil hlas a naše úsmevy po chvíli zmizli.Podišiel ku mne a svojej mame."Čo to kurva je?Čo tu robíte?"Spýtal sa podráždene a venoval nám pár vražedných pohľadov."Harry,usporiadali sme pre teba oslavu."Prehovorila celá sklamaná jeho mama."Ja nechcem žiadnu skurvenú oslavu mojích pojebaných narodenín.Ja ich kurva nikdy neslavím!Akoby si to nevedela!To si hovoríš mama?"Začal na svoju mamu kričať a obývačkou sa rozozneli nespokojivé zvuky.
"Ale to ja som navrhla aby sme ti usporiadali oslavu ty idiot!"Prehovorila som s hnevom v hlase.Napriek tomu som sa snažila vyzerať akoby ma to vôbec neštvalo a neurazilo to ako sa zachoval."No jasné!To mi mohlo byť jasné!Ty jedna!Do všetkého sa musíš miešať a všetko dojebať ,že?"Tentokrát skríkol mňa.
"Harry."Ozvala sa jeho mama.Lenže on sa na nás len škaredo pozrel a otočil sa na päte.Nakoniec odišiel z miestnosti a z celého domu.
Začali sme na seba hľadieť.Boli sme všetci zmätení a najmä sklamaní.Ja som to už nevydržala a tak som sa pobrala a rýchlo utiekla preč so slzami v očiach.Kabát som si prehodila len cez ruku a vzala si tašku.
"Lauren!"Na ulici som len počula ako niekto kričí moje meno.Lenže tomu som nevenovala pozornosť.Potrebovala som sa prejsť.Byť sama a už nikdy sa nevrátiť do toho domu.
Viete aké ťažké je pre mňa nevydávať časti každý deň?Príšerne.
Ale tak máte tu hneď ďalšiu a čo vravíte?Možno to Harry prehnal a možno to prehnal viac ako mal😁
Bol to krátky proces,kedy na konci odišiel.Tak čo poviete?Prekvapilo vás jeho správanie?Ak sa vám časť páčila,tak mi určite zanechajte vote 😘 a komentár ,aby som vedela váš názor💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...