Zastali sme pri hoteli a Harry šikovne zaparkoval.Celá cesta prebiehala v napätom tichu, ktoré som tak nenávidela.Nemali sme si čo povedať a ešte k tomu bol Harry riadne nahnevaný.Nemala som v úmysle jeho stav ešte zhoršovať.Radšej som z auta rýchlo vystúpila a namierila si to rovno do výťahu, ktorý sa pred Harryho nosom zatvoril.
Rýchlo som vytiahla kartu a otvorila si ňou dvere."To už si tu?"Ozvala sa okamžite Caroline, ktorá sedela na gauči a pozerala do televízie, ale momentálne som ja bola tá zaujímavejšia."Ano, prosím ťa, ak bude Harry klopať, tak neotváraj."S nechápavým výrazom na tvári mi len prikývla a do úst si strčila kocku čokolády.Ja som vošla do izby, kde som sa znovu zvalila na posteľ a dala si slúchatká do uší.Pustila si naplno pesničky a začala sa hrať.
Možno som trucovala ako malé dieťa, no nemala som chuť sa s Harrym rozprávať.Snažila som sa mu vyhýbať a myslím, že ani on sa nezachoval najlepšie.Kendal som viac menej verila, aj keď som nechcela.Ale akoby mi videla do duše, povedala všetko za mňa.Už bolo zbytočné to skrývať.Chcela som byť chvíľu sama.
Po preležaní celého dňa ma popadol hlad.V bruchu mi riadne škŕkalo a už to nebolo o tom, že som hladná, ale že mi je tak neskutočne zle.Priam som strácala chuť do jedla.Avšak som sa nahla k telefónu, ktorý sa rozvibroval.Prekvapilo ma, že to bol práve Jack.Bez zaváhania som zodvihla s nervozitou v hlase.
"No?"
"Lauren.Keďže dnes nepracuješ, tak by sme niekam mohli zájsť."
"Prepáč, ale nemám moc náladu."
"No tak Lauren!Ako za mlada."
Nahlas sa zasmial a musím uznať, že ma presvedčil."Kedy?"Pretočila som očami a pozrela na hodinky v telefóne."Pred ôsmou pre teba prídem."Ďalej som len prikývla a on hovor zrušil.Bola som trochu v prdeli pravdu povediac.Keby ma Harry vidí,tak...Kašľať na Harryho.Nemôžem byť len s ním.Prestáva mi to prospievať.
Keďže už bolo dosť hodín a ja som ešte nebola pripravená, tak som podišla k stavanej skrini a začala sa prehrabávať v mojich veciach.Najväčšia dilema však prišla, keď som nevedela čo si obliecť.Mala som na výber z dosť kúskov, ale kombinovať sa mi nechcelo.
Ako vždy moja záchrana bola šikovná a nadaná Caroline.Tak son zaklopala na jej dvere a ona mi ihneď otvorila."Potrebujem pomôcť."Prehovorila som zúfalým hlasom."A s čím?"
"Ideme s Jackom zrejme niekam do baru a neviem, čo si obliecť."Caroline sa však len zasmiala a vyšla z izby.Vošla do tej mojej a nasmerovala si to rovno k skrini."Máš toľko pekných vecí.Ako môžeš nevedieť čo si obliecť."Iba som pokrčila ramenami.Ja sama som to netušila.
Po pár minútach hrania sa a kombinovania mi Caroline podala veci do ruky.Odišla a ja som sa mohla obliecť.
Musela som uznať, že Care je naozaj skvelá.Vybrala mi jednoduchý outfit, ktorý vyzeral naozaj skvelo.Svetrík a kožené jeansy vyzerali spolu naozaj dobre.
Iba som si prečesala vlasy, pretrela si pery leskom a vyšla von z izby hotela.Prikráčala si to do výťahu a vystúpila až v stupnej hale.Tam som podišla k recepčnému, ktorý tu je snáď stále a oznámila mu, že idem na zábavu.
Harry
Zaparkoval som auto a z vedľajšieho sedadla vzal ruže, ktoré som kúpil Lauren ako ospravedlnenie.
Maximálne ma sralo, že mi nezdvíhala a ani neodpisala.Samozrejme ešte k tomu, keď som zaklopal na ich dvere, tak mi Caroline oznámila, že ma Lauren nechce ani vidieť.Vtedy som si uvedomil, že to je až príliš zlé.Určitým spôsobom, keď sa na mňa hnevala alebo plakala, tak mi to lámalo srdce.
Auto som zamkol a vydal sa naspäť do hotela.Lenže presne pred ním stála Lauren a ten jej úžasný kamarát Jack.Objímali sa, tak pevne.Zostal som stať na mieste, aby ma nezbadali.Avšak mi tu niečo nesedelo.Ja som tomu malému parchantovi proste neveril.Znovu som nasadol do auta a ruže schoval do kufra auta.
Lauren
Vošli sme do parádneho klubu, ktorý sa nachádzal neďaleko mesta.Síce som sa tu cítila dobre, nevedela som prestať myslieť na Harryho.Po dlhej dobe som bola niekde v klube, ale bez neho.S ním som sa vždy cítila bezpečne.Pre tentokrát som sama sedela pri stole, pretože Jack a jeho partia šla pre pitie.Cítila som sa zvláštne, nakoniec som sa striasla toho pocitu, keď som zbadala Jacka, ako ku mne kráča so širokým úsmevom na tvári."Tak mám pre teba niečo."Podal mi malý pohárik so zvláštnou tekutinou?Nie!Bola to skôr želatína."Z tohto sa mám akože opiť?"Posmešne som sa spýtala.
Hodila som do seba tú záhadnú vec a prehltla.Musela som uznať, že hrdlo ma začalo páliť kvalitne."Ešte stále sa budeš tomu smiať?"S kyselím výrazom na tvári som pokrútila hlavou a všimla si, ako si chalani začali sadať do kruhu.Poriadne som si nepamätala ich mená, ale ani ma moc nezaujímali."Tak dáme si ešte dva a pôjdeme tancovať."Zakričal tesne pri mojom uchu Jack a podal mi ďalšie poháriky.Obe som vypila s nevôlou, keďže mi to svinstvo absolútne nechutilo a chytila Jacka za ruku.
Tancovali sme ako blázni.Predvádzali sme rôzne kúsky a niektorí sa na nás proste museli zasmiať.Po trochu želatinkach som bola opitá.Hlava sa mi motala a nohy ma začali bolieť tiež.Osvetlenie v tomto klube mi tiež nerobilo najlepšie."Tak tancuj Lau!"Zasmial sa a urobil otočku, on si to zjavne užíval no ja nie."Nemôžem."Zastala som a skrčila sa.
"Ty si ale padavka, kedysi si bývala trieda."Nakoniec som si iba čupla a pozerala na Jacka zo spodu."Nemáš sa čoho báť ty pojašené mača.Okamžite sa postav a tancuj.Inak potom nastane niečo."Lišiacky sa zasmial a ja som sa snažila narovnať.Miesto toho, aby som sa pridala k Jackovi som sa radšej vydala na záchody.
Po ceste sa mi zatočila hlava a ja som sa musela oprieť o stenu.Takmer by som spadla, nebyť silných rúk s tetovaniami, ktoré som ako tak rozoznala.Bol to Harry, ktorý ma stavial na nohy.Chvíľu na mňa pozeral tým jeho zamračeným pohľadom, nakoniec ma však vzal pod stehná a držal ma na rukách."Veľmi riskuješ v tomto klube."Zašepkal a ja som ho počula veľmi dobre.Na rukách ma niesol smerom k dveriam, kde sme narazili na Jacka.
"Vezmeš svoju najlepšie kamarátku, ale nedokážeš sa o ňu postarať.Keby nieje v takej situácii, tak ti rozbijem hubu."Zavrčal tesne pri jeho tvári a ďalej pokračoval v chôdzi, napriek výkrikom, ktoré patrili Jackovi.
"Je ti lepšie?"Posadil ma do auta a pripásal.Len som mu prikývla a zatvorila oči.Čerstvý vzduch mi pomohol, keďže v klube sa už nedalo dýchať."Tú marihuanu som cítil na míle ďaleko od tohto klubu.Ty si to necítila?"Iba som pokrútila hlavou a oči nechala zatvorené.Chvíľu bolo ticho, keďže si Harry obchádzal auto, aby mohol nasadnúť na svoje miesto."Dúfam, že nejsi nafetená tiež."Prehodil a dvere od auta za sebou zabuchol.Naštartoval a ja som pomaly zaspávala.
Zacítila som, ako sa moje telo hýbe.Alebo skôr, ako ma Harry prenáša z auta do hotela.Oči som trochu pootvorila, aby som videla čo sa deje.Mala som pravdu.Harry ma znovu niesol na rukách dnu.
Vošiel so mnou do jeho hotelovej izby, kde som ihneď zacítila jeho vôňu.Tu vôňu, ktorú som tak zbožňovala."Uložím ťa spať, dobre?Musím ťa prezliecť."Iba som mu prikývla, keďže som bola maximálne unavená a vyčerpaná.Už to nebola opitosť, ale únava.
Harry ma posadil na jeho postel a začal ma vyzliekať.Počula som jedine, ako prerývane dýcha.Nič nevravel a to ma zastrašilo.Oči som pre istotu otvorila a pozrela sa mu do tváre.On si ma celú obzeral s iskrami v očiach.Sedela som pred ním len v spodnom prádle.Dúfala som, že do rána to zabudnem.Avšak keď si všimol, ako sa na neho pozerám, pokračoval v svojej činnosti a cez hlavu mi prevliekol jeho veľké biele tričko, ktoré tak skvelo voňalo a bolo maximálne hebké.
Už ma iba prikryl a ja som zatvorila oči, ako na povel.
Poslednú dobu to medzi nimi škrípe. Ja viem, že by som ich už mohla dať dokopy a neviem čo všetko, ale nechcem, aby toto bol taký ten klasický príbeh s love story. Je to niečo iné a to som aj chcela. Trochu love story, ale hlavne drama.
Dúfam, že sa vám časť páčila. Ešte 5 častí a bude koniec! Takže ešte týždeň a potom výjde SM 2!
Prosím zanechajte mi komentár a vote, aby som vedela ako veľmi sa vám časť páčila 😘😘😘💗💗💗
BINABASA MO ANG
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...